logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Let’s Colour: akcja malowania obiektów publicznych

  PR 31.07.2012, przeczytano 1112 razy

W tym roku właściciele 134 Sklepów Patronackich Dulux Centrum Malarskie mogli dołączyć do globalnego programu „Let’s Colour” i przesłać swoje propozycje miejsc, którym potrzebny jest ożywczy zastrzyk koloru. Spośród nadesłanych zgłoszeń, komisja Akzo Nobel wybrała 6 zwycięskich obiektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lets-colour%3A-akcja-malowania-obiektow-publicznych,16252,artykul.html

Wśród miejscowości, w których zostanie przeprowadzona akcja malowania obiektów użytku publicznego są Rypin, Włocławek, Brańsk, Wadowice, Klucze, Skawina. Z pomocą farb Dulux, lokalnych Sklepów Patronackich Dulux oraz przy udziale okolicznych mieszkańców kolorową metamorfozę przejdzie między innymi mur miejski w Rypinie, Hala Widowiskowo-Sportowa w Skawinie, mur więzienia w Wadowicach, czy też Przedszkole Publiczne we Włocławku.

Relacje zdjęciowe uwieczniające wielobarwne przemiany będą umieszczane na bieżąco na portalu Akzopedia, którego koordynacją zajmuje się Albedo Marketing.

Źródło: Albedo Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764