logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lew Leon znów w telewizji

  PR 29.10.2007, przeczytano 9132 razy
ilustracjastrzałka

18 października rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej marki Hortex Leon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lew-leon-znow-w-telewizji,6305,artykul.html

Głównym celem kampanii jest promocja nowej linii produktowej w portfolio marki: pysznych soków marchewkowo-owocowych w szklanych butelkach 0,3l i 0,9l typu sleeve.

Spoty można oglądać m.in. w: TVP, Polsat, Cartoon Network, Jetix, Mini Mini.

Kampania, podobnie jak poprzednie reklamy marki, jest adresowana głównie do dzieci w wieku 5-7 lat i zrealizowana przy użyciu tej samej techniki animacyjnej. W reklamie została wykorzystana dotychczasowa linia melodyczna, aby dzieci już od pierwszej sekundy wiedziały, że powrócił dobrze im znany i lubiany lew Leon, którego „każdy w dżungli dobrze zna i który zawsze fajne pomysły ma”. Jest to główny bohater filmu, który tym razem, częstując zwierzęta nowym sokiem, pomaga im wygrać wyścig rajdowy w dżungli.

Reklama „Rajd” jest zabawna, pełna energii, dynamiczna i spontaniczna, taka jak lew Leon, z którym dzieci zawsze mają dobrą zabawę.

Autorem kampanii jest agencja Euro RSCG Warsaw. Nad kreacją pracowali: Paweł Krzemiński - Dyrektor Kreatywny, Dariusz Małkiński - Dyrektor Artystyczny, Piotr Barański - copywriter. Produkcją filmu zajęła się Luiza Doraczyńska.

Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Źródło: Euro RSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.
Nowości Jogomi! w kampanii Bobovita
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! W działaniach o charakterze 360° marka podkreśla, jak ważnym elementem diety niemowląt i małych dzieci jest urozmaicone menu oraz poznawanie różnorodnych smaków.
Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764