18 października rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej marki Hortex Leon.
Głównym celem kampanii jest promocja nowej linii produktowej w portfolio marki: pysznych soków marchewkowo-owocowych w szklanych butelkach 0,3l i 0,9l typu sleeve.
Spoty można oglądać m.in. w: TVP, Polsat, Cartoon Network, Jetix, Mini Mini.
Kampania, podobnie jak poprzednie reklamy marki, jest adresowana głównie do dzieci w wieku 5-7 lat i zrealizowana przy użyciu tej samej techniki animacyjnej. W reklamie została wykorzystana dotychczasowa linia melodyczna, aby dzieci już od pierwszej sekundy wiedziały, że powrócił dobrze im znany i lubiany lew Leon, którego „każdy w dżungli dobrze zna i który zawsze fajne pomysły ma”. Jest to główny bohater filmu, który tym razem, częstując zwierzęta nowym sokiem, pomaga im wygrać wyścig rajdowy w dżungli.
Reklama „Rajd” jest zabawna, pełna energii, dynamiczna i spontaniczna, taka jak lew Leon, z którym dzieci zawsze mają dobrą zabawę.
Autorem kampanii jest agencja Euro RSCG Warsaw. Nad kreacją pracowali: Paweł Krzemiński - Dyrektor Kreatywny, Dariusz Małkiński - Dyrektor Artystyczny, Piotr Barański - copywriter. Produkcją filmu zajęła się Luiza Doraczyńska.
Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.
Źródło: Euro RSCG