logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lew Leon znów w telewizji

  PR 29.10.2007, przeczytano 11604 razy
ilustracjastrzałka

18 października rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej marki Hortex Leon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lew-leon-znow-w-telewizji,6305,artykul.html

Głównym celem kampanii jest promocja nowej linii produktowej w portfolio marki: pysznych soków marchewkowo-owocowych w szklanych butelkach 0,3l i 0,9l typu sleeve.

Spoty można oglądać m.in. w: TVP, Polsat, Cartoon Network, Jetix, Mini Mini.

Kampania, podobnie jak poprzednie reklamy marki, jest adresowana głównie do dzieci w wieku 5-7 lat i zrealizowana przy użyciu tej samej techniki animacyjnej. W reklamie została wykorzystana dotychczasowa linia melodyczna, aby dzieci już od pierwszej sekundy wiedziały, że powrócił dobrze im znany i lubiany lew Leon, którego „każdy w dżungli dobrze zna i który zawsze fajne pomysły ma”. Jest to główny bohater filmu, który tym razem, częstując zwierzęta nowym sokiem, pomaga im wygrać wyścig rajdowy w dżungli.

Reklama „Rajd” jest zabawna, pełna energii, dynamiczna i spontaniczna, taka jak lew Leon, z którym dzieci zawsze mają dobrą zabawę.

Autorem kampanii jest agencja Euro RSCG Warsaw. Nad kreacją pracowali: Paweł Krzemiński - Dyrektor Kreatywny, Dariusz Małkiński - Dyrektor Artystyczny, Piotr Barański - copywriter. Produkcją filmu zajęła się Luiza Doraczyńska.

Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Źródło: Euro RSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawskie kawiarnie coraz częściej korzystają z potencjału neonów LED od Ledon Design, by wyróżnić swoje lokale na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Dzięki nowoczesnej technologii i szerokim możliwościom personalizacji, neon na ścianę staje się nie tylko efektownym elementem dekoracyjnym, ale również skutecznym narzędziem...
Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764