logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lew Leon znów w telewizji

  PR 29.10.2007, przeczytano 9111 razy
ilustracjastrzałka

18 października rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej marki Hortex Leon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lew-leon-znow-w-telewizji,6305,artykul.html

Głównym celem kampanii jest promocja nowej linii produktowej w portfolio marki: pysznych soków marchewkowo-owocowych w szklanych butelkach 0,3l i 0,9l typu sleeve.

Spoty można oglądać m.in. w: TVP, Polsat, Cartoon Network, Jetix, Mini Mini.

Kampania, podobnie jak poprzednie reklamy marki, jest adresowana głównie do dzieci w wieku 5-7 lat i zrealizowana przy użyciu tej samej techniki animacyjnej. W reklamie została wykorzystana dotychczasowa linia melodyczna, aby dzieci już od pierwszej sekundy wiedziały, że powrócił dobrze im znany i lubiany lew Leon, którego „każdy w dżungli dobrze zna i który zawsze fajne pomysły ma”. Jest to główny bohater filmu, który tym razem, częstując zwierzęta nowym sokiem, pomaga im wygrać wyścig rajdowy w dżungli.

Reklama „Rajd” jest zabawna, pełna energii, dynamiczna i spontaniczna, taka jak lew Leon, z którym dzieci zawsze mają dobrą zabawę.

Autorem kampanii jest agencja Euro RSCG Warsaw. Nad kreacją pracowali: Paweł Krzemiński - Dyrektor Kreatywny, Dariusz Małkiński - Dyrektor Artystyczny, Piotr Barański - copywriter. Produkcją filmu zajęła się Luiza Doraczyńska.

Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

Źródło: Euro RSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764