logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewandowski w mediach: Pół miliarda w pół roku

  PR 05.08.2016, przeczytano 832 razy
ilustracjastrzałka
Najaktywniejsze media na temat Roberta Lewandowskiego w okresie od stycznia do czerwca 2016 r.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumował obecność medialną Roberta Lewandowskiego w pierwszym półroczu 2016 r. Wartość publikacji została wyceniona na ponad pół miliarda złotych!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lewandowski-w-mediach%3A-pol-miliarda-w-pol-roku,29523,artykul.html

Na temat Lewego w okresie od stycznia do czerwca 2016 r. pojawiło się 74,5 tys. materiałów. Najwięcej publikacji ukazało się w internecie – 77 proc. całości przekazu. 6 proc. należało do stacji telewizyjnych, a 6 proc. do radiowych. W prasie poświęcono piłkarzowi 11 proc. ogółu analizowanych informacji. Materiały wygenerowały dotarcie na poziomie 49 mld kontaktów.


Udział procentowy publikacji na temat Roberta Lewandowskiego w okresie od stycznia do czerwca 2016 r.

W sieci najwięcej uwagi poświęciły RL9 portale specjalistyczne: Sportowefakty.wp.pl (1,8 tys. informacji), Sport.pl (1,7 tys.), Sport.se.pl (1,2 tys.) oraz Eurosport.onet.pl (1,1 tys.). O piłkarzu informowano także w ogólnopolskich stacjach radiowych: Radio TOK FM (446 materiałów), RMF FM (445), Polskie Radio Program 1 (420) i Polskie Radio Program 3 (417). Wśród stacji telewizyjnych dużym zainteresowaniem wykazały się kanały informacyjne. Polsat News wyemitował aż 972 materiały, w których wspomniano o Lewym. O 796 doniesień mniej pojawiło się w TVN24, a o 16 mniej w TVP Info. W prasie prym wiodły tytuły: „Przegląd Sportowy” (709 publikacji), „Sport” (500) i „Piłka Nożna” (256). W TOP5 znalazły się także „Polska – Dziennik Łódzki” (246) oraz „Polska – Głos Wielkopolski” (238).


Rozkład publikacji w czasie na temat Roberta Lewandowskiego w okresie od stycznia do czerwca 2016 r.

Lewy popularny podczas Euro

Dziennikarze informowali o Lewym w mediach tradycyjnych od początku roku, jednak wyraźny wzrost zainteresowania odnotowano podczas Euro 2016. Najwyższy pik przypadł na sam koniec analizowanego okresu – 29 czerwca. Tego dnia na temat piłkarza ukazało się 3,9 tys. materiałów. W szóstym miesiącu w nawiązaniu do piłkarza ukazało się 34,9 tys. publikacji, a w styczniu zaledwie 7 tys.

Podobna tendencja dotyczyła także mediów społecznościowych. Internauci zwiększyli swoją aktywność w social media w stosunku do wzmianek o RL9 w czerwcu.

Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

www.psmm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764