logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewiatan komunikacyjnie z On Board Think Kong

  PR 17.03.2020, przeczytano 626 razy

Największa sieć franczyzowa i trzecia co do wielkości sieć handlowa w Polsce – Lewiatan Holding S.A., powierza obsługę public relations agencji On Board Think Kong (OBTK).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lewiatan-komunikacyjnie-z-on-board-think-kong,386121,artykul.html

Współpraca z agencją OBTK została nawiązana z początkiem roku i ma charakter długofalowy. Obejmuje zakres strategicznego doradztwa public relations i zarządzania reputacją sieci Lewiatan w mediach. Za działania agencji odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.

- Sieć handlowa Lewiatan należy nie tylko do jednej z najstarszych i największych w naszym kraju, jest również jedną z najbardziej innowacyjnych w swoich sektorze często jako pierwsza na rynku wprowadzając nowatorskie rozwiązania jak np. projekt sklepu samoobsługowego. Będziemy podkreślać takie projekty prowadząc bieżącą komunikację sieci – mówi Norbert Ofmański, partner agencji OBTK.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764