logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewiatan startuje z kampanią wiosenną

  PR 11.03.2021, przeczytano 537 razy
ilustracjastrzałka

11 marca br. wystartowała kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) i serwisach VOD. Kampania będzie wspierana działaniami digital i w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lewiatan-startuje-z-kampania-wiosenna,390584,artykul.html

Lewiatan to trzecia co do wielkości sieć handlowa w kraju i największa polska sieć franczyzowa. Kampania wizerunkowa jest skierowana do lokalnej społeczności i prezentuje markę jako dobrego sąsiada, który chętnie przychodzi z pomocą w kwestii zakupu codziennych produktów. W komunikacji podkreślone zostały m.in. szeroki wybór asortymentu, świeżość i regionalność produktów. Zakupy w sklepach marki Lewiatan robi się w pełnej życzliwości, sąsiedzkiej atmosferze.

Kampania telewizyjna obejmuje stacje z grupy TVN, Polsat, TVP i serwisy VOD, gdzie będzie można zobaczyć spot emitowany w dwóch wersjach – 15’’ (produktowy) i 30’’ (wizerunkowy).

Tydzień później, od 18 marca, ogólnopolskie działania wizerunkowe będą wspierane kampanią produktową, realizowaną w pobliżu sklepów w ramach kanału digital. W komunikacji wykorzystane zostaną zarówno media społecznościowe, jak i programatyczny model zakupu audience buying. Kampania precyzyjnie dotrze do określonej grupy docelowej, potencjalnie zainteresowanej ofertą Lewiatan.

Za przygotowanie koncepcji kampanii i jej realizację odpowiada Grupa Effectica. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764