logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewis Hamilton ambasadorem marki LG Signature

  PR 16.10.2020, przeczytano 181 razy
ilustracjastrzałka

Legendarna postać sportu stawia na nowoczesne technologie i najwyższą jakość. To klucz do sukcesu również w nowatorskich rozwiązaniach domowych LG SIGNATURE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lewis-hamilton-ambasadorem-marki-lg-signature,388825,artykul.html

Sześciokrotny mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton został globalnym ambasadorem LG SIGNATURE – marki premium w zakresie rozwiązań domowych. Król torów wyścigowych otworzy nową kampanię przedstawiającą filozofię LG SIGNATURE zamkniętą w słowach: Sztuka inspiruje technologię. Technologia uzupełnia sztukę.

Lewis Hamilton świetnie wie, jak prowadzić z klasą stylowe życie. Wskazuje, co motywuje go do osiągania najlepszych wyników w swojej dziedzinie. Opowiada, w jaki sposób LG SIGNATURE uosabia jego styl. Współpraca jest hołdem dla elegancji i radości z dobrego życia, a Hamilton i LG SIGNATURE pokazują, że bycie najlepszym wymaga ciężkiej pracy i wysiłku.

Utalentowany w wielu dziedzinach, dbający o szczegóły i wzornictwo – Hamilton – prezentuje wysokie umiejętności, styl i precyzję. Pełniąc rolę ambasadora marki LG SIGNATURE, podkreślił nieporównywalne z innymi, najwyższej klasy rozwiązania lifestylowe produktów.

- LG SIGNATURE to marka, która stara się być najlepsza we wszystkim, co robi – i to od razu zwróciło moją uwagę. Najnowocześniejsze rozwiązania płynnie łączą najnowsze technologie i znakomity design, osiągając najwyższą jakość. Ta marka nie zadowala się przeciętnością. - Lewis Hamilton, globalny ambasador LG SIGNATURE

O mistrzu F1 tak z kolei wypowiada się dyrektor Globalnego Centrum Marketingu w LG Kim Jin-hong:

- Niestrudzony w dążeniu do doskonałości  we wszystkich obszarach, Lewis Hamilton jest symbolem wartości wyznawanych przez LG SIGNATURE. Dodaje też: Nie tylko jest postacią wpływową w obszarach sportu i mody. Lewis to człowiek z aspiracjami, ceniący zarówno technologię, jak i artyzm. Jesteśmy niezwykle dumni, że do nas dołączył. - Kim Jin-hong, dyrektor Globalnego Centrum Marketingu w LG

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Julia Ożyjiwska przechodzi z Reprise Media do Kamikaze
Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Julia Ożyjiwska. Przechodzi z agencji Reprise Media Poland, gdzie pracowała jako SEM Coordinator. W Kamikaze obejmuje stanowisko Paid Media Lead i będzie zarządzać teamem mediowym agencji. To drugi ważny dla agencji transfer w ostatnich tygodniach, mający miejsce równocześnie z przejściem Krzysztofa Flisa z Golden Submarine do...
Neo-Angin odświeża wizerunek w nowej kampanii
Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
Nowość w ofercie Api: owalne drukarki sitodrukowe
API.PL rozszerza ofertę maszyn sitodrukowych marki ROQ o drukarki owalne. Urządzenia posiadają bezbłędny system indeksacji oraz precyzyjny rejestr. Ich konstrukcja umożliwia szybkie przezbrajanie i pasowanie. Pozwalają drukować większą ilość kolorów oraz większe standardowe i niestandardowe formaty. Drukarki owalne powstały z myślą o dużych producentach odzieży i drukarniach...
Feeders Agency z nowym logo, identyfikacją wizualną i manifestem
Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding agencji przygotował Bożydar Kaniewski, Head of Arts Feeders.
Canon na Międzynarodowy Dzień Druku
Obchodzony dziś Międzynarodowy Dzień Druku to doskonały moment, aby przyjrzeć się bliżej roli, jaką we współczesnym świecie odgrywa technologia druku i sama komunikacja wizualna. To właśnie druk cyfrowy i jego kreatywne zastosowania – obok rozwiązań fotograficzno-filmowych – są najsilniej zakorzenione w DNA firmy Canon. Szerokie portfolio produktów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764