logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewis Hamilton ambasadorem marki LG Signature

  PR 16.10.2020, przeczytano 330 razy
ilustracjastrzałka

Legendarna postać sportu stawia na nowoczesne technologie i najwyższą jakość. To klucz do sukcesu również w nowatorskich rozwiązaniach domowych LG SIGNATURE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lewis-hamilton-ambasadorem-marki-lg-signature,388825,artykul.html

Sześciokrotny mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton został globalnym ambasadorem LG SIGNATURE – marki premium w zakresie rozwiązań domowych. Król torów wyścigowych otworzy nową kampanię przedstawiającą filozofię LG SIGNATURE zamkniętą w słowach: Sztuka inspiruje technologię. Technologia uzupełnia sztukę.

Lewis Hamilton świetnie wie, jak prowadzić z klasą stylowe życie. Wskazuje, co motywuje go do osiągania najlepszych wyników w swojej dziedzinie. Opowiada, w jaki sposób LG SIGNATURE uosabia jego styl. Współpraca jest hołdem dla elegancji i radości z dobrego życia, a Hamilton i LG SIGNATURE pokazują, że bycie najlepszym wymaga ciężkiej pracy i wysiłku.

Utalentowany w wielu dziedzinach, dbający o szczegóły i wzornictwo – Hamilton – prezentuje wysokie umiejętności, styl i precyzję. Pełniąc rolę ambasadora marki LG SIGNATURE, podkreślił nieporównywalne z innymi, najwyższej klasy rozwiązania lifestylowe produktów.

- LG SIGNATURE to marka, która stara się być najlepsza we wszystkim, co robi – i to od razu zwróciło moją uwagę. Najnowocześniejsze rozwiązania płynnie łączą najnowsze technologie i znakomity design, osiągając najwyższą jakość. Ta marka nie zadowala się przeciętnością. - Lewis Hamilton, globalny ambasador LG SIGNATURE

O mistrzu F1 tak z kolei wypowiada się dyrektor Globalnego Centrum Marketingu w LG Kim Jin-hong:

- Niestrudzony w dążeniu do doskonałości  we wszystkich obszarach, Lewis Hamilton jest symbolem wartości wyznawanych przez LG SIGNATURE. Dodaje też: Nie tylko jest postacią wpływową w obszarach sportu i mody. Lewis to człowiek z aspiracjami, ceniący zarówno technologię, jak i artyzm. Jesteśmy niezwykle dumni, że do nas dołączył. - Kim Jin-hong, dyrektor Globalnego Centrum Marketingu w LG

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Urszula Borzym w SEC Newgate CEE
SEC Newgate CEE zyskała kolejnego doświadczonego konsultanta, do agencji dołączyła Urszula Borzym, Senior Project Manager.
„Brytyjski z natury” – Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt
Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry wspólnie z agencją marketingu efektywnościowego Performics, która odpowiada za działania w social media (planowanie i zakup kampanii). Obie...
Do grona klientów agencji Quality Public Relations dołączyła firma Coloris - polski producent kosmetyków. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji poszczególnych marek i prowadzenie w szerokim zakresie działań public relations, obejmujących zarówno relacje z mediami, jak i aktywacje PR w ramach współpracy z influencerami....
Michał Jarzyna dołączył do zespołu On Board Think Kong
Agencja OBTK powiększa zespół public relations o konsutlanta. Michał Jarzyna – młodszy konsultant PR dołączył do zespołu komunikacji korporacyjnej i odpowiada za prowadzenie projektów m.in. z sektora FMCG
Change Serviceplan z kampanią społeczną o wykluczeniu Głuchych z popkultury
W Międzynarodowy Dzień Głuchych wystartowała największa tak głośna kampania społeczna Polskiego Związku Głuchych, podejmująca temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego. Na znak protestu przeciw ograniczeniom, przedstawiciele środowiska stworzyli w ramach tego projektu zespół muzyczny - UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764