logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewis Hamilton ambasadorem marki LG Signature

  PR 16.10.2020, przeczytano 385 razy
ilustracjastrzałka

Legendarna postać sportu stawia na nowoczesne technologie i najwyższą jakość. To klucz do sukcesu również w nowatorskich rozwiązaniach domowych LG SIGNATURE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lewis-hamilton-ambasadorem-marki-lg-signature,388825,artykul.html

Sześciokrotny mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton został globalnym ambasadorem LG SIGNATURE – marki premium w zakresie rozwiązań domowych. Król torów wyścigowych otworzy nową kampanię przedstawiającą filozofię LG SIGNATURE zamkniętą w słowach: Sztuka inspiruje technologię. Technologia uzupełnia sztukę.

Lewis Hamilton świetnie wie, jak prowadzić z klasą stylowe życie. Wskazuje, co motywuje go do osiągania najlepszych wyników w swojej dziedzinie. Opowiada, w jaki sposób LG SIGNATURE uosabia jego styl. Współpraca jest hołdem dla elegancji i radości z dobrego życia, a Hamilton i LG SIGNATURE pokazują, że bycie najlepszym wymaga ciężkiej pracy i wysiłku.

Utalentowany w wielu dziedzinach, dbający o szczegóły i wzornictwo – Hamilton – prezentuje wysokie umiejętności, styl i precyzję. Pełniąc rolę ambasadora marki LG SIGNATURE, podkreślił nieporównywalne z innymi, najwyższej klasy rozwiązania lifestylowe produktów.

- LG SIGNATURE to marka, która stara się być najlepsza we wszystkim, co robi – i to od razu zwróciło moją uwagę. Najnowocześniejsze rozwiązania płynnie łączą najnowsze technologie i znakomity design, osiągając najwyższą jakość. Ta marka nie zadowala się przeciętnością. - Lewis Hamilton, globalny ambasador LG SIGNATURE

O mistrzu F1 tak z kolei wypowiada się dyrektor Globalnego Centrum Marketingu w LG Kim Jin-hong:

- Niestrudzony w dążeniu do doskonałości  we wszystkich obszarach, Lewis Hamilton jest symbolem wartości wyznawanych przez LG SIGNATURE. Dodaje też: Nie tylko jest postacią wpływową w obszarach sportu i mody. Lewis to człowiek z aspiracjami, ceniący zarówno technologię, jak i artyzm. Jesteśmy niezwykle dumni, że do nas dołączył. - Kim Jin-hong, dyrektor Globalnego Centrum Marketingu w LG

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764