logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewitujący napis

   10.04.2007, przeczytano 1816 razy

Producenci w różny sposób starają się uatrakcyjniać wygląd i funkcje budzików, ale żaden inny produkt nie potrafi tego, co XP3 Deluxe Message Clock. Urządzenie pozwala na wyświetlanie dowolnych komunikatów w ten sposób, że wyglądają one jakby unosiły się w powietrzu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lewitujacy-napis,5386,artykul.html

Wiadomości wyświetlane są dzięki wahadłu z umieszczonymi na nim 8 diodami LED. Wahadło porusza się z lewej strony na prawą, a poszczególne diody zapalają się w różnych konfiguracjach. Napisy mogą się pojawiać na jeden z kilku sposobów – mogą się poruszać, rozmazywać, obracać wokół własnej osi lub pulsować.

Oprócz zaprogramowanych na stałe trzynastu komunikatów na najbardziej popularne okazje (życzenia urodzinowe, okolicznościowe, świąteczne itd.), użytkownik może wprowadzić do czterech własnych, o maksymalnej długości do 200 znaków.

XP3 Deluxe Message Clock kosztuje 49,95$.

Źródło: Ubergizmo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764