logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexar dołącza do partnerów Akademii Nikona

  PR 01.07.2019, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka
fot. Michal Leja

Lexar, producent profesjonalnych nośników danych, dołączył do grona partnerów Akademii Nikona. Współpraca polegać będzie na wsparciu produktowym oraz możliwości testowania wybranych kart, dysków i czytników marki Lexar przez uczestników kursów i warsztatów organizowanych w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexar-dolacza-do-partnerow-akademii-nikona,383081,artykul.html

Profesjonaliści zwracają szczególną uwagę na jakość i niezawodność używanych przez siebie produktów. Dla nich kluczowa jest pewność, że mogą w pełni polegać na swoim sprzęcie, a po całym dniu z aparatem w ręku wykonane zdjęcia w bezpieczny i szybki sposób zostaną przesłane na komputer. Nowoczesne karty pamięci, dyski i czytniki Lexar gwarantują bezpieczeństwo oraz błyskawiczny transfer danych, tak istotne zarówno dla osób zawodowo zajmujących się fotografią, jak i dla tych, którzy robieniem zdjęć zajmują się tylko hobbystycznie.

– Lexar to marka, którą zna niemal każdy posiadacz aparatu cyfrowego. Produkty tej firmy towarzyszyły profesjonalnym fotografom od 1996 roku, w okresie dynamicznego rozwoju fotografii cyfrowej. Dlatego informacja o wycofaniu się Lexara z rynku spotkała się z ogromnym zdziwieniem i poruszeniem w branży – komentuje Michał Leja, fotograf i wykładowca Akademii Nikona. – Tym bardziej cieszy nas, że zaraz po ogłoszeniu powrotu marki Lexar do gry uczestnicy naszych kursów i warsztatów będą mieli okazję pracować na tym niezawodnym sprzęcie – dodaje.

Zaprezentowana przez producenta na początku 2019 roku karta z profesjonalnej linii nośników SD została specjalnie zaprojektowana do pracy z bezlusterkowcami, lustrzankami, kamerami HD, 3D i 4K. Dzięki 1TB pamięci świetnie sprawdzi się w pracy profesjonalnych fotografów, mających coraz większe zapotrzebowanie na pojemność sprzętu. Nie bez znaczenia pozostaje też jej duża wydajność, idealna dla osób tworzących obrazy o wysokiej rozdzielczości i nagrywających wideo 4K.

Uczestnicy organizowanych w ramach Akademii Nikona kursów i warsztatów będą mieć możliwość używania i testowania także mobilnych dysków SSD z serii SL100 oraz stacji do transferu danych Pro Workflow HR1.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

Dodatkowe informacje:

Akademia Nikona to projekt realizowany w ramach międzynarodowej sieci szkół fotograficznych Nikon School. Jej oferta obejmuje kursy i warsztaty dedykowane dla osób o różnym stopniu zaawansowania oraz specjalizacji. Zajęcia składają się zarówno z części teoretycznej, jak i ćwiczeń w plenerze lub na planie, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Zespół Akademii Nikona tworzą doświadczeni fotografowie tacy jak Paweł Duma, Grzegorz “Moment” Płaczek, Adam Nurkiewicz, Michał Leja, Anita Andrzejewska czy Łukasz Sokół. Obecnie oddziały Nikon School działają w wielu krajach na świecie, w tym w: Anglii, Danii, Estonii, Francji, na Litwie i Łotwie, Niemczech, Norwegii, Rosji, Szwecji, USA, Włoszech oraz w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764