logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Lexmark: MPS kiedyś = drukuj mniej, oszczędzaj. Co dzisiaj?

  PR 20.06.2014, przeczytano 1675 razy
ilustracja
Grzegorz Najda

Usługi zarządzania drukiem (MPS) wciąż ewoluują a Lexmark pozostaje liderem tych zmian. Przez wiele lat naszą mantrą było "drukuj mniej aby oszczędzić", gdyż dążyliśmy do tego aby nasi klienci mogli odkryć ukryte oszczędności w swoich przedsiębiorstwach. Z czasem ta koncepcja uległa zmianie – od konsolidacji urządzeń drukujących, do automatycznego  zarządzanie flotą, i dalej, usprawnień w obiegu dokumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark%3A-mps-kiedys-%3D-drukuj-mniej%2C-oszczedzaj.-co-dzisiaj,21975,artykul.html

Firmy nie traktują już jednak usług MPS jako korzystnego udogodnienia  – bardziej postrzegają je w kontekście wartościowej usługi, która pomoże uwolnić potencjał prowadzący do usprawnienia procesów biznesowych i pomagający skupić się na podstawowej działalności. Ewolucja ta doprowadziła zwiększonego zainteresowania tworzeniem miejsc pracy nowej generacji, gdzie poprzeczka związana z ograniczeniem kosztów i uzyskaniem odpowiedniej produktywności jest zawieszona niezwykle wysoko, by sprostać wymaganiom ekonomicznym współczesności. Dlatego też obserwujemy przejście od prostej optymalizacji druku, poprzez proste i te bardziej zaawansowane metody cyfrowego pozyskiwania dokumentów, do inteligentnego skanowania i automatyzacji obiegu dokumentów.

W dzisiejszym świecie wiodący dostawcy nie ograniczają się do prostych rozwiązań. Zamiast tego oferują modele biznesowe oparte na rzeczywistym zarządzaniu usługami, obejmujące zarządzanie treścią i dokumentami. Dlatego Lexmark rozbudował swoją ofertę łącząc dostarczanie sprzętu, oprogramowania, rozwiązań i usług, stając się w ten sposób dostawcą kompleksowej automatyzacji procesów biznesowych. 

Istota nowej generacji usług MPS

Dla organizacji oznacza to możliwość pełnej oceny zasobów całego przedsiębiorstwa i ogląd biznesu w kontekście zarządzania procesami oraz w kontekście nowych usług, takich jak zarządzanie nieustrukturyzowanymi informacjami i zasobami. Zarówno wartość oraz zwrot z inwestycji są istotnymi kryteriami, ale nie powinny być jedynym czynnikami wpływającymi na decyzje. Firmy powinny dostrzegać również inne czynniki, takie jak: poprawa obsługi klientów, wyższa produktywność pracowników, ale także nowe kryteria: bezpieczeństwo danych, druk mobilny czy zarządzanie obiegiem dokumentów.

Możemy pomóc naszym klientom, którzy już posiadają MPS, w usprawnieniu ich procesów biznesowych dodając nasze rozwiązania do zarządzania procesami i informacjami. Mogą oni w ten sposób zwiększyć oszczędności i podwyższyć produktywność średnio nawet o 30 i więcej procent. Wśród tych korzyści jest ograniczenie ręcznych lub nieoszczędnych procesów na rzecz automatycznych rozwiązań a jednocześnie umożliwienie zarządzania nieustrukturyzowanymi informacjami cyfrowymi, takich jak pliki PDF, World, Excel, Powerpoint oraz pliki audio i wideo, a także dostęp do nich z dowolnego miejsca.

Wzmacnianie synergii pomiędzy drukiem, zarządzaniem danymi i automatyzacją procesów biznesowych jest obecnie znakiem rozpoznawczym kontraktów MPS-owych nowej generacji, gdyż duże przedsiębiorstwa szukają czegoś więcej niż tylko optymalizacji środowiska drukującego, kierując się na oszczędność kosztów i poprawę wydajności.

Dla Lexmarka ta podróż nie zaczęła się dzisiaj. Dysponujemy własnymi technologiami, w tym obejmującymi zarządzanie treścią, procesami i środowiskiem druku. Jednocześnie posiadamy wieloletnie doświadczenie w różnych branżach usług i produkcji, a także cieszymy się zaufaniem klientów. Wszystko to sprawia, że możemy zaproponować naszym klientom unikalną ofertę. 

Dzięki ewolucji usług MPS, Lexmark jest w stanie pomagać klientom nie tylko w czerpaniu korzyści z zoptymalizowanej i proaktywnie zarządzanej infrastruktury, ale przede wszystkim w osiąganiu prawdziwej optymalizacji procesów biznesowych dzięki rozwiązaniom dedykowanym poszczególnym branżom. Ta podróż to nieustanne doskonalenie oferty Lexmarka i wykorzystywanie doświadczenia, umiejętności i ludzi by wspierać klientów w osiąganiu ich celów.

Grzegorz Najda
Prezes Lexmark Polska

Źródło: Lexmark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764