logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Lexmark: MPS kiedyś = drukuj mniej, oszczędzaj. Co dzisiaj?

  PR 20.06.2014, przeczytano 1610 razy
ilustracja
Grzegorz Najda

Usługi zarządzania drukiem (MPS) wciąż ewoluują a Lexmark pozostaje liderem tych zmian. Przez wiele lat naszą mantrą było "drukuj mniej aby oszczędzić", gdyż dążyliśmy do tego aby nasi klienci mogli odkryć ukryte oszczędności w swoich przedsiębiorstwach. Z czasem ta koncepcja uległa zmianie – od konsolidacji urządzeń drukujących, do automatycznego  zarządzanie flotą, i dalej, usprawnień w obiegu dokumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark%3A-mps-kiedys-%3D-drukuj-mniej%2C-oszczedzaj.-co-dzisiaj,21975,artykul.html

Firmy nie traktują już jednak usług MPS jako korzystnego udogodnienia  – bardziej postrzegają je w kontekście wartościowej usługi, która pomoże uwolnić potencjał prowadzący do usprawnienia procesów biznesowych i pomagający skupić się na podstawowej działalności. Ewolucja ta doprowadziła zwiększonego zainteresowania tworzeniem miejsc pracy nowej generacji, gdzie poprzeczka związana z ograniczeniem kosztów i uzyskaniem odpowiedniej produktywności jest zawieszona niezwykle wysoko, by sprostać wymaganiom ekonomicznym współczesności. Dlatego też obserwujemy przejście od prostej optymalizacji druku, poprzez proste i te bardziej zaawansowane metody cyfrowego pozyskiwania dokumentów, do inteligentnego skanowania i automatyzacji obiegu dokumentów.

W dzisiejszym świecie wiodący dostawcy nie ograniczają się do prostych rozwiązań. Zamiast tego oferują modele biznesowe oparte na rzeczywistym zarządzaniu usługami, obejmujące zarządzanie treścią i dokumentami. Dlatego Lexmark rozbudował swoją ofertę łącząc dostarczanie sprzętu, oprogramowania, rozwiązań i usług, stając się w ten sposób dostawcą kompleksowej automatyzacji procesów biznesowych. 

Istota nowej generacji usług MPS

Dla organizacji oznacza to możliwość pełnej oceny zasobów całego przedsiębiorstwa i ogląd biznesu w kontekście zarządzania procesami oraz w kontekście nowych usług, takich jak zarządzanie nieustrukturyzowanymi informacjami i zasobami. Zarówno wartość oraz zwrot z inwestycji są istotnymi kryteriami, ale nie powinny być jedynym czynnikami wpływającymi na decyzje. Firmy powinny dostrzegać również inne czynniki, takie jak: poprawa obsługi klientów, wyższa produktywność pracowników, ale także nowe kryteria: bezpieczeństwo danych, druk mobilny czy zarządzanie obiegiem dokumentów.

Możemy pomóc naszym klientom, którzy już posiadają MPS, w usprawnieniu ich procesów biznesowych dodając nasze rozwiązania do zarządzania procesami i informacjami. Mogą oni w ten sposób zwiększyć oszczędności i podwyższyć produktywność średnio nawet o 30 i więcej procent. Wśród tych korzyści jest ograniczenie ręcznych lub nieoszczędnych procesów na rzecz automatycznych rozwiązań a jednocześnie umożliwienie zarządzania nieustrukturyzowanymi informacjami cyfrowymi, takich jak pliki PDF, World, Excel, Powerpoint oraz pliki audio i wideo, a także dostęp do nich z dowolnego miejsca.

Wzmacnianie synergii pomiędzy drukiem, zarządzaniem danymi i automatyzacją procesów biznesowych jest obecnie znakiem rozpoznawczym kontraktów MPS-owych nowej generacji, gdyż duże przedsiębiorstwa szukają czegoś więcej niż tylko optymalizacji środowiska drukującego, kierując się na oszczędność kosztów i poprawę wydajności.

Dla Lexmarka ta podróż nie zaczęła się dzisiaj. Dysponujemy własnymi technologiami, w tym obejmującymi zarządzanie treścią, procesami i środowiskiem druku. Jednocześnie posiadamy wieloletnie doświadczenie w różnych branżach usług i produkcji, a także cieszymy się zaufaniem klientów. Wszystko to sprawia, że możemy zaproponować naszym klientom unikalną ofertę. 

Dzięki ewolucji usług MPS, Lexmark jest w stanie pomagać klientom nie tylko w czerpaniu korzyści z zoptymalizowanej i proaktywnie zarządzanej infrastruktury, ale przede wszystkim w osiąganiu prawdziwej optymalizacji procesów biznesowych dzięki rozwiązaniom dedykowanym poszczególnym branżom. Ta podróż to nieustanne doskonalenie oferty Lexmarka i wykorzystywanie doświadczenia, umiejętności i ludzi by wspierać klientów w osiąganiu ich celów.

Grzegorz Najda
Prezes Lexmark Polska

Źródło: Lexmark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów
Coraz więcej firm decyduje się na oferowanie swoich produktów i usług w modelu subskrypcyjnym. W 2026 r. globalna wartość tego rynku osiągnie poziom ponad 12 mld dolarów. Na tak dużym i konkurencyjnym rynku kluczowe jest nie tylko pozyskanie klientów, ale ich utrzymanie.
Firmowe jajeczko – przeżytek? Alternatywne sposoby świętowania w biznesie
Zacieśnianiu współpracy z pracownikami i partnerami od zawsze pomagały świąteczne spotkania. W kalendarzach managerów namieszała jednak pandemia, która wstrzymała mnóstwo spotkań i uroczystości, a na tradycyjne „jajeczka” czy „śledziki” patrzymy coraz częściej jak na relikty przeszłości. Jak zorganizować Wielkanoc w firmie z...
9 razy więcej konwersji następuje, jeśli firma skontaktuje się z prospektem w ciągu zaledwie 5 minut od zapytania. Co jednak, jeśli do bazy trafiło ponad 1000 zapytań w krótkim czasie, a na każdy lead, pracownik musi przeznaczyć ok. 7 minut? Wówczas do analizy takiej bazy potrzeba min. 7 000 minut, czyli trzy tygodnie pracy. Przedsiębiorstwo zawsze może zatrudnić...
Algorytmy, sztuczna inteligencja, ciągłe rotowanie kanałami sprzedażowymi i wymyślanie koło na nowo. Praca marketingowca w 2023 roku to ciągłe stąpanie po cienkiej linii. Bo choć w reklamy internetowe klikamy coraz chętniej i sieć jest dla nas miejscem sprawdzania opinii i robienia zakupów, to nadal łatwo jest nas – odbiorców – zirytować niepotrzebnym...
Według prognoz Statista, światowe wydatki na reklamy mobilne do 2024 roku mogą osiągnąć nawet 400 mld USD. Biorąc pod uwagę rosnącą popularność i dostępność urządzeń mobilnych, a także niebotyczne ilości pobieranych gier na świecie każdego dnia (55 mld[1] w samym 2021 roku) to właśnie środowisko mobile gamingowe wydaje się idealną przestrzenią dla marek, by...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764