logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark E210 - laser dla każdego

   07.12.2001, przeczytano 1598 razy

Lexmark E210 wyznacza wg producenta nowy poziom dostępności ekonomicznej druku laserowego - ma to być szybka drukarka laserowa w cenie przystępnej dla każdego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-e210---laser-dla-kazdego,665,artykul.html

"Lexmark E210 to szybka i łatwa w obsłudze drukarka laserowa, która wyznacza nowy standard pod względem relacji wartości do ceny" - powiedział Eamon Ryan, wiceprezes i dyrektor działu rozwiązań i usług (Printing Solutions and Services Division) w firmie Lexmark Europe. "Model Lexmark E210 umożliwia użytkownikom indywidualnym, studentom i małym firmom drukowanie czarno-białych dokumentów z szybkością i jakością, na jakie przedtem mogły sobie pozwolić jedynie średnie i duże przedsiębiorstwa".

Lexmark E210 drukuje z szybkością 12 str./min, zapewniając wymaganą przez użytkowników, wysoką jakość przy rozdzielczości 600 x 600 dpi. Drukarka jest wyposażona w port równoległy i złącze USB (Universal Serial Bus), dzięki czemu można ją łatwo podłączyć do komputerów w domu i w biurze. Ponadto model Lexmark E210 jest tak mały, że można go zainstalować w niemal każdym domu czy biurze, gdzie miejsce często jest bardzo cenne.

Drukarka Lexmark E210 może pomieścić 150 arkuszy w podajniku i 100 arkuszy w pojemniku wyjściowym. Jej konstrukcja umożliwia druk na różnych nośnikach, w tym na kopertach, etykietach, folii i kartonie. Nowa drukarka jest wyposażona w łatwą do zainstalowania, jednoelementową kasetę z tonerem. Wytrzymałość urządzenia umożliwia druk w większych ilościach, nawet do 5 tys. stron miesięcznie. Produkt jest objęty roczną gwarancją.

Drukarka Lexmark E210 dostępna będzie już pod koniec listopada u autoryzowanych dystrybutorów i partnerów handlowych firmy Lexmark.

źródło: PrintMark Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764