logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark P450: wypali i wydrukuje

   15.09.2005, przeczytano 876 razy

Pod symbolem P450 kryje się nietypowy „kombajn” firmy Lexmark: połączenie drukarki atramentowej z nagrywarką CD. Urządzenie cechuje się dużym stopniem „samodzielności” – do pracy nie potrzebuje komputera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-p450%3A-wypali-i-wydrukuje,3049,artykul.html

Lexmark najwyraźniej oczekuje, że P450 zastąpi komputer tym osobom, które traktują „peceta” jako przystawkę do aparatu cyfrowego. Urządzenie posiada sloty na karty pamięci, pozwalające na bezpośredni wydruk zdjęć po wyjęciu nośnika z aparatu. Możliwy jest też wydruk obrazów zapisanych na dyskach zewnętrznych, które do P450 podłącza się poprzez port USB. Opcjonalnie dostępny jest nawet moduł Bluetooth, pozwalający na bezpośrednie połączenie z telefonem komórkowym. Zdjęcia można przeglądać na ekranie telewizora (Lexmark P450 i do tego posiada stosowne wyjście) lub 2,4-calowym wyświetlaczu LCD. Zintegrowane z urządzeniem oprogramowanie umożliwia poddanie fotografii prostej obróbce. Po wydruku zdjęcia można zapisać na płycie CD.

W sprzedaży sprzęt będzie dostępny od października. Cena w Stanach Zjednoczonych wyniesie około 200 USD.

Źródło: Engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764