logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark ponownie liderem w MPS

  PR 23.05.2012, przeczytano 695 razy

Lexmark International, globalny dostawca usług związanych z drukiem, został ogłoszony liderem w zakresie usług zarządzania drukiem (MPS) w majowym raporcie Forrester Wave (1) . W raporcie oceniani byli najlepsi dostawcy usług zarządzania drukiem, a Lexmark otrzymał najwyższy wynik za swoją strategię, doświadczenie na rynku MPS, technologię, własne rozwiązania, integrację z procesami biznesowymi, możliwość drukowania mobilnego i możliwość globalnych dostaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-ponownie-liderem-w-mps,15626,artykul.html

W raporcie zauważono, że Lexmark jest jednym z dostawców, który jako lider na rynku MPS, jest w stanie „połączyć globalną obsługę z dużymi, ale i zrównoważonymi możliwościami”. Dodatkowo raport podkreślał, że ostatnie przejęcia Lexmarka pomogły firmie skoncentrować się na aplikacjach skierowanych do punktów obsługi klienta (PoS point-of-service) w kluczowych branżach takich jak: handel detaliczny, branża farmaceutyczna, usługi finansowe i opieka zdrowotna, jak również pomagają budować niezależną klasę zintegrowanych systemów zarządzania zasobami informacyjnymi (ECM) oraz przyczyniają się do rozwoju możliwości zarządzania procesami biznesowymi (BPM).

Dostawcy MPS, aby znaleźć się w raporcie musieli spełnić trzy kryteria:

  • wpisywać swoje działania w definicję MPS przyjętą przez Forrester Research,
  • mieć innowacyjne rozwiązania oraz znaczący udział w rynku,
  • generować duże zainteresowanie klientów.


Siedmiu wybranych dostawców było następnie ocenianych pod kątem 16 kryteriów pogrupowanych w trzy obszary – oferta, strategia i rynek.

Lexmark ściśle współpracuje ze swoimi klientami, po to aby zrozumieć ich potrzeby, a następnie wdrożyć zinywidualizowane rozwiązania MPS, umożliwiające zwiększenie efektywności pracowników, co przysparza korzyści całej organizacji.” – mówi Marty Canning, wiceprezes zarządu firmy Lexmark i prezes działu Imaging Solutions and Services. „Uznanie przez firmę Forrester podkreśla naszą pozycję i zapewnia udokumentowane potwierdzenie, że oferowane przez Lexmarka usługi zarządzania drukiem są dla wielu firm na całym świecie najlepsze w swojej klasie oraz zapewniają rozwiązania i technologie optymalizujące infrastrukturę urządzeń drukujących, przekształcają kluczowe procesy biznesowe oraz pozwalają zaoszczędzić więcej czasu na podstawową działalność biznesową.

Źródło: Lexmark

Dodatkowe informacje:

1): Forrester Wave: Managed Print Services, Q2 2012

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764