logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark przedstawia raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu 2011

  PR 18.06.2012, przeczytano 929 razy

Lexmark International wydał raport dotyczący Społecznej Odpowiedzialności Biznesu 2011. Lexmark przedstawia w nim, jak równoważy ekonomiczne, społeczne i środowiskowe potrzeby z wysokimi standardami pracy w swojej globalnej działalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-przedstawia-raport-spolecznej-odpowiedzialnosci-biznesu-2011,15871,artykul.html

We wprowadzeniu do raportu, prezes firmy Lexmark, Paul Rooke stwierdził - „Jesteśmy zobowiązani by być firmą szanującą prawa człowieka oraz zapewniającą bezpieczne warunki pracy i przyjazne dla środowiska praktyki biznesowe w naszej organizacji jak i w organizacjach naszych partnerów. We wrześniu byłem zaszczycony, przyjmując w imieniu Lexmarka i jego pracowników nagrodę Responsible CEO of the Year (odpowiedzialnego CEO roku), przyznawaną przez Magazyn CR. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest wynikiem pracy całego zespołu Lexmarka, dlatego wszyscy byliśmy zadowoleni, że nasze wysiłki zostały docenione. Jestem niezmiernie szczęśliwym prezesem, który ma oddany i myślący przyszłościowo zespół, składający się z ponad 13 tysięcy pracowników.”

Kilka wybranych fragmentów najnowszego raportu CSR Lexmarka:

  • Lexmark drugi rok z rzędu w stu procentach spełnił wytyczne wskazane przez międzynarodową organizację Global Reporting Initiatives, co oznacza, że osiągnął najwyższy stopień przejrzystości w raportowaniu wyników firmy w kluczowych obszarach zrównoważonego rozwoju.
  • Lexmark poczynił znaczne postępy we wprowadzaniu nowych produktów, oprogramowania, rozwiązań oraz usług korzystnych dla społeczeństwa i środowiska. Niedawno ukazały się dwa rozwiązania, które pomagają użytkownikom z zaburzeniami wzroku być bardziej niezależnymi i produktywnymi w miejscu pracy – Lexmark Speech Solution i nagradzane Lexmark Accessibility Solution. 
  • Lexmark ogłosił również wprowadzenie nowej, najnowocześniejszej rodziny kolorowych urządzeń Lexmark X740 oraz Lexmark C748 oferującej klientom znaczne oszczędności energii poprzez wprowadzone innowacje.
  • Lexmark zdobył wiele prestiżowych nagród branżowych od niezależnych organizacji za zaangażowanie i przywództwo w prowadzeniu polityki CSR. Jednym z przykładów jest znalezienie się Lexmarka w gronie „100 Best Corporate Citizens” magazynu CRO w latach 2011 i 2012. Lista ta jest uznawana za jeden z najlepszych rankingów odpowiedzialnego biznesu. Analizuje wyniki firm w kategoriach, które obejmują wpływ na środowisko, zarządzanie, prawa człowieka i relacje pomiędzy pracownikami.
  • Lexmark został także dodany do prestiżowego indeksu „Dow Jones Sustainability World Enlarged Index” (DJSI), który śledzi wyniki finansowe światowych liderów zrównoważonego biznesu (stanowiących 20% z 2500 największych firm notowanych w ramach Dow Jones Global Stock Market Index). Indeks ten uważany jest za czołowy wskaźnik zrównoważonego rozwoju, który ceniony jest na całym świecie zarówno przez inwestorów, jak i klientów.

Źródło: Lexmark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764