logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark rozszerza ofertę dla małych i średnich firm Lexmark Go Line

  PR 25.07.2019, przeczytano 507 razy

Sześć nowych jedno- i wielofunkcyjnych drukarek oferuje wiele nowych możliwości stworzonych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-rozszerza-oferte-dla-malych-i-srednich-firm-lexmark-go-line,383359,artykul.html

Lexmark ogłosił rozszerzenie serii Lexmark GO Line o sześć nowych urządzeń przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw (SMB). Seria Lexmark GO Line zapewnia trwałość, niezawodność, bezpieczeństwo i funkcjonalność w mniejszym, lżejszym i tańszym urządzeniu.

Wprowadzone na rynek urządzenia Lexmark GO Line obejmują dwie nowe kolorowe drukarki jednofunkcyjne C3224dw i C3326dw; trzy nowe kolorowe urządzenia wielofunkcyjne (MFP), MC3224dwe, MC3224adwe i MC3326adwe oraz nowe monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne MB2236adwe.

Wprowadzone na rynek kolorowe drukarki są nawet o 30 procent mniejsze i lżejsze niż wcześniejsze produkty Lexmark. Umożliwia to używanie sprzętu praktycznie wszędzie. Drukarki są standardowo wyposażone w dostęp mobilny oraz łączność Wi-Fi. Przetwarzanie wielordzeniowe i pełne spektrum zabezpieczeń firmy Lexmark zapewnia ten sam poziom ochrony, jaki można znaleźć w urządzeniach klasy korporacyjnej. Jednoczęściowa kaseta z tonerem łączy komponenty do przetwarzania obrazu z tonerem Unison, dzięki czemu można je łatwo wyjąć i poddać recyklingowi w ramach programu zbierania kartridży przez firmę Lexmark.

Urządzenia kolorowe drukują do 26 kolorowych stron na minutę, natomiast urządzenie mono charakteryzuje się prędkością drukowania do 36 stron na minutę. Produkty wielofunkcyjne wyposażone są w ekran dotykowy o przekątnej 2,8".

- Seria Lexmark GO Line dostarcza klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw uproszczoną linię produktów z łatwymi w użyciu, niezawodnymi urządzeniami, które pasują do ich budżetów i środowiska pracy - powiedział Brock Saladin, wiceprezes Lexmark i dyrektor ds. przychodów. - Produkty z serii Lexmark GO Line zostały zaprojektowane w taki sposób, aby można je było szybko i łatwo instalować i konfigurować. Posiadają pełną gamą funkcji, które umożliwiają klientom zwiększenie produktywności i uproszczenie pracy z urządzeniami przy jednoczesnym zachowaniu pełnego zakresu bezpieczeństwa zapewnionego przez Lexmark.

Produkty z serii Lexmark GO Line są dostępne poprzez Lexmark Global Partner Network oraz bezpośrednio u globalnych dystrybutorów.

Lexmark ogłasza również dwa nowe produkty kolorowe dla dużych przedsiębiorstw. Drukarka jednofunkcyjna CS331dw i urządzenie wielofunkcyjne CX331adwe pomagają zwiększyć wydajność pracy w małych grupach roboczych, dzięki wydrukom kolorowym do 26 stron na minutę, wydajnym wymiennym kasetom z tonerem oraz możliwości podłączenia przez Wi-Fi, USB i gigabitowy Ethernet.

Źródło: Lexmark


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: olakowalska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764