logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark rozszerza serię Go Line o nowe urządzenia dla małych i średnich firm

  PR 09.11.2020, przeczytano 278 razy

Nowe urządzenia Lexmark GO Line gwarantują szybkie wydruki z prędkością nawet do 42 stron na minutę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-rozszerza-serie-go-line-o-nowe-urzadzenia-dla-malych-i-srednich-firm,389108,artykul.html

Firma Lexmark, po raz kolejny powiększa portfolio kompaktowej serii Go Line dla małych i średnich firm o nowe urządzenia wielofunkcyjne. Zapewniają one możliwości charakterystyczne dla urządzeń klasy biznes w urządzeniach o mniejszym rozmiarze. Nowa seria Go Line składa się z dwóch kolorowych i trzech monochromatycznych modeli.

Zaprojektowana z myślą o małych przestrzeniach, nowa drukarka C3426dw i urządzenie wielofunkcyjne MC3426adw oferują klientom firmy Lexmark wysoki poziom produktywności, dużą pojemność i większą trwałość, dzięki czemu przerwy w pracy są zredukowane do minimum. Czas potrzebny do wydruku pierwszej strony wynosi zaledwie 5,9 sekundy. Druk kolorowy i czarnobiały odbywa się z prędkością 24 stron na minutę. Oba modele są również standardowo wyposażone w druk dwustronny, 2,8-calowe ekrany dotykowe i przedni port USB do drukowania lub skanowania dokumentów na dysk USB.

Lekkie, kompaktowe i szybkie monochromatyczne drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne B3340dw B3442dw i MB3442adw mają wydajność do 42 stron na minutę, WiFi oraz łączność sieciową, a także opcję dodania podajnika na 550 arkuszy w celu umożliwienia większej partii wydruków.

Nowe urządzenia zostały już docenione jako najlepsze w swojej klasie. Drukarka C3426dw otrzymała wyróżnienie BLI Summer 2020 Pick w kategorii drukarek laserowych, a urządzenie wielofunkcyjne MC3426adw zostało uhonorowane nagrodą Editor’s Choice przez Better Buys i PC Magazine.

- Nasze najnowsze urządzenia przeznaczone dla małych i średnich firm są lekkie, kompaktowe, szybkie i oferują jakość, wydajność oraz funkcje bezpieczeństwa na poziomie klasy biznes. Jednocześnie urządzenia nie zajmują wiele miejsca, co jest istotne dla mniejszych firm - powiedział Grzegorz Najda, General Menager Lexmark CEE.

Źródło: Lexmark


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764