logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark wprowadza na rynek Markvision Enterprise 4.0 – zmodernizowane rozwiązanie do zarządzania flotą drukarek

  PR 11.12.2020, przeczytano 346 razy

Firma Lexmark, światowy lider rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu, udostępniła znaczącą aktualizację narzędzia do zdalnego zarządzania flotą drukarek Markvision Enterprise (MVE). Oprogramowanie MVE 4.0, które daje możliwość proaktywnego śledzenia i monitorowania zbiorów dziesiątek, setek, a nawet tysięcy urządzeń, oferuje także uniwersalną konfigurację i ma zastosowanie do wszystkich modeli Lexmark*. Rozwiązanie jest dostępne bezpłatnie dla klientów Lexmark.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-wprowadza-na-rynek-markvision-enterprise-4.0-%E2%80%93-zmodernizowane-rozwiazanie-do-zarzadzania-flota-drukarek,389526,artykul.html

Rozwiązanie MVE 4.0, które jest kluczowym elementem podejścia firmy Lexmark do bezpieczeństwa i ochrony danych - „Secure by Design”, zostało zaprojektowane w celu zapewnienia optymalnej ochrony każdego urządzenia w sieci. Nowa funkcja uniwersalnej konfiguracji pozwala użytkownikom na tworzenie pojedynczej konfiguracji i stosowanie jej do dowolnego urządzenia Lexmark, nawet do starszych modeli *, aby ograniczyć potrzebę początkowej konfiguracji i bieżącej konserwacji konfiguracji. Użytkownicy mogą tworzyć podstawowe ustawienia zabezpieczeń i stosować je do każdego nowego urządzenia, które pojawia się w sieci.

MVE 4.0 upraszcza lub eliminuje potrzebę ręcznego wykonywania zadań IT, takich jak aktualizacja oprogramowania sprzętowego, konfiguracja ustawień urządzeń i  zabezpieczeń. Organizacjom poszukującym większej widoczności i przejrzystości, MVE 4.0 dostarcza również ukierunkowane raporty dotyczące statystyk urządzeń.

- Klienci Lexmark potrzebują rożwiązań, które zapewnią im większą przejrzystość i spójność zoptymalizowanego środowiska druku przy jednoczesnym zmniejszeniu obciążenia personelu IT. – mówi Grzegorz Najda, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. - Starając się odpowiedzieć na ich potrzeby, zmodernizowaliśmy nasze narzędzie do zarządzania flotą drukarek Markvision Enterprise. Teraz aplikacja gwarantuje jeczsze wyższy poziom użyteczności i bezpieczeństwa i jest jezcze prostsza w obsłudze.

  • Klienci firmy Lexmark mogą pobrać MVE 4.0 TUTAJ

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

Dodatkowe informacje:

*Pełną listę modeli Lexmarka obsługujących MVE 4.0 można znaleźć na str. 13 podręcznika administratora dostępnego na stronie https://www.lexmark.com/content/dam/lexmark/documents/user-guides/y2020/mve-admin-guide-en.pdf

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764