logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark wprowadza nową generację produktów z czteroletnią gwarancją

  PR 12.10.2018, przeczytano 162 razy

Firma Lexmark poinformowała o wprowadzeniu nowej generacji produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Poprzez najnowsze funkcje wspierające rozwój biznesu, urządzenia te zyskały status inteligentnych. Nowa seria drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (MFP) zapewnia połączenie niezawodności, wydajności i bezpieczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-wprowadza-nowa-generacje-produktow-z-czteroletnia-gwarancja,379715,artykul.html

Zeszłoroczny sukces linii Lexmark dedykowanej dla MSP, potwierdził duże zapotrzebowanie na produkty dla tego sektora. Firma Lexmark odpowiada na potrzeby rynku i wprowadza nową generację drukarek monochromatycznych i kolorowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 4-letnia gwarancja Lexmark daje pełne wsparcie produktowe, w tym pełen serwis wraz z 24-godzinną pomocą online typu self-help czy telefonicznym helpdesk w godzinach pracy.

– Nasza nowa linia drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla rynku MSP pomaga firmom konkurować w wielkim świecie biznesu – komentuje Allen Waugerman, wiceprezes i prezes ds. technologii Lexmark, oraz dodaje - Urządzenia te są wyposażone w wydajne, wiodące w branży procesory wielordzeniowe, zapewniające szybkie i wygodne działanie, a także oferują niezawodność i funkcje bezpieczeństwa, których klienci MSP oczekują od firmy Lexmark. Ponadto, nowe możliwości w zakresie poprawy wydajności sprawiają, że drukowanie nie wymaga wysiłku, a organizacje osiągają lepsze wyniki.

Szybkie i wydajne urządzenia spełniają wszystkie warunki stawiane produktom Lexmark:

  • NIEZAWODNOŚĆ: Dzięki solidnej konstrukcji i trwałym komponentom nowe urządzenia oferują niezawodność, trwałość i cykle pracy, które redukują marnotrawstwo, wydłużają żywotność i minimalizują potrzebę serwisu. 4-letnia gwarancja, zapewnia spokój ducha i pozwala na skoncentrowanie się na ich własnej działalności.
  • PRODUKTYWNOŚĆ: Wydajność, prostota i łączność sprawiają, że nowe urządzenia zwiększają produktywność grup roboczych dowolnej wielkości.
  • BEZPIECZEŃSTWO: Lexmark reaguje na wielowymiarowe zagrożenia bezpieczeństwa przez wprowadzenie całościowego podejścia, zapewniając na bieżąco bezpieczeństwo danego urządzenia, floty urządzeń i całej infrastruktury sieciowej. W rezultacie środowisko jest bezpieczniejsze i bardziej produktywne.
  • JAKOŚĆ: Seria posiada o wiele szersze możliwości w zakresie obsługi nowych typów nośników, a lepsze nachylenie obrazu zwiększa dokładność wydruku.
  • MOBILNOŚĆ: Nowa seria umożliwia pracownikom wykonywanie zadań z kompatybilnych urządzeń mobilnych za pośrednictwem aplikacji Lexmark do drukowania mobilnego. Możliwe jest również drukowanie przez AirPrint, Google Cloud Print, Mopria lub Windows Mobile w sieciach z dostępem bezprzewodowym.

Klienci MSP mogą korzystać z zaawansowanych możliwości urządzeń w przystępnej cenie. Urządzenia zapewniają wysoką wartość dodaną i wysokiej jakości wyniki, które pomagają firmom wyróżnić się na tle konkurencji.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764