logo
WIADOMOŚCI

Lexmark wprowadza nową generację produktów z czteroletnią gwarancją

  PR 12.10.2018, przeczytano 96 razy

Firma Lexmark poinformowała o wprowadzeniu nowej generacji produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Poprzez najnowsze funkcje wspierające rozwój biznesu, urządzenia te zyskały status inteligentnych. Nowa seria drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (MFP) zapewnia połączenie niezawodności, wydajności i bezpieczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-wprowadza-nowa-generacje-produktow-z-czteroletnia-gwarancja,379715,artykul.html

Zeszłoroczny sukces linii Lexmark dedykowanej dla MSP, potwierdził duże zapotrzebowanie na produkty dla tego sektora. Firma Lexmark odpowiada na potrzeby rynku i wprowadza nową generację drukarek monochromatycznych i kolorowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 4-letnia gwarancja Lexmark daje pełne wsparcie produktowe, w tym pełen serwis wraz z 24-godzinną pomocą online typu self-help czy telefonicznym helpdesk w godzinach pracy.

– Nasza nowa linia drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla rynku MSP pomaga firmom konkurować w wielkim świecie biznesu – komentuje Allen Waugerman, wiceprezes i prezes ds. technologii Lexmark, oraz dodaje - Urządzenia te są wyposażone w wydajne, wiodące w branży procesory wielordzeniowe, zapewniające szybkie i wygodne działanie, a także oferują niezawodność i funkcje bezpieczeństwa, których klienci MSP oczekują od firmy Lexmark. Ponadto, nowe możliwości w zakresie poprawy wydajności sprawiają, że drukowanie nie wymaga wysiłku, a organizacje osiągają lepsze wyniki.

Szybkie i wydajne urządzenia spełniają wszystkie warunki stawiane produktom Lexmark:

  • NIEZAWODNOŚĆ: Dzięki solidnej konstrukcji i trwałym komponentom nowe urządzenia oferują niezawodność, trwałość i cykle pracy, które redukują marnotrawstwo, wydłużają żywotność i minimalizują potrzebę serwisu. 4-letnia gwarancja, zapewnia spokój ducha i pozwala na skoncentrowanie się na ich własnej działalności.
  • PRODUKTYWNOŚĆ: Wydajność, prostota i łączność sprawiają, że nowe urządzenia zwiększają produktywność grup roboczych dowolnej wielkości.
  • BEZPIECZEŃSTWO: Lexmark reaguje na wielowymiarowe zagrożenia bezpieczeństwa przez wprowadzenie całościowego podejścia, zapewniając na bieżąco bezpieczeństwo danego urządzenia, floty urządzeń i całej infrastruktury sieciowej. W rezultacie środowisko jest bezpieczniejsze i bardziej produktywne.
  • JAKOŚĆ: Seria posiada o wiele szersze możliwości w zakresie obsługi nowych typów nośników, a lepsze nachylenie obrazu zwiększa dokładność wydruku.
  • MOBILNOŚĆ: Nowa seria umożliwia pracownikom wykonywanie zadań z kompatybilnych urządzeń mobilnych za pośrednictwem aplikacji Lexmark do drukowania mobilnego. Możliwe jest również drukowanie przez AirPrint, Google Cloud Print, Mopria lub Windows Mobile w sieciach z dostępem bezprzewodowym.

Klienci MSP mogą korzystać z zaawansowanych możliwości urządzeń w przystępnej cenie. Urządzenia zapewniają wysoką wartość dodaną i wysokiej jakości wyniki, które pomagają firmom wyróżnić się na tle konkurencji.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone