logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark wprowadza nową generację produktów z czteroletnią gwarancją

  PR 12.10.2018, przeczytano 372 razy

Firma Lexmark poinformowała o wprowadzeniu nowej generacji produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Poprzez najnowsze funkcje wspierające rozwój biznesu, urządzenia te zyskały status inteligentnych. Nowa seria drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (MFP) zapewnia połączenie niezawodności, wydajności i bezpieczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-wprowadza-nowa-generacje-produktow-z-czteroletnia-gwarancja,379715,artykul.html

Zeszłoroczny sukces linii Lexmark dedykowanej dla MSP, potwierdził duże zapotrzebowanie na produkty dla tego sektora. Firma Lexmark odpowiada na potrzeby rynku i wprowadza nową generację drukarek monochromatycznych i kolorowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych. 4-letnia gwarancja Lexmark daje pełne wsparcie produktowe, w tym pełen serwis wraz z 24-godzinną pomocą online typu self-help czy telefonicznym helpdesk w godzinach pracy.

– Nasza nowa linia drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla rynku MSP pomaga firmom konkurować w wielkim świecie biznesu – komentuje Allen Waugerman, wiceprezes i prezes ds. technologii Lexmark, oraz dodaje - Urządzenia te są wyposażone w wydajne, wiodące w branży procesory wielordzeniowe, zapewniające szybkie i wygodne działanie, a także oferują niezawodność i funkcje bezpieczeństwa, których klienci MSP oczekują od firmy Lexmark. Ponadto, nowe możliwości w zakresie poprawy wydajności sprawiają, że drukowanie nie wymaga wysiłku, a organizacje osiągają lepsze wyniki.

Szybkie i wydajne urządzenia spełniają wszystkie warunki stawiane produktom Lexmark:

  • NIEZAWODNOŚĆ: Dzięki solidnej konstrukcji i trwałym komponentom nowe urządzenia oferują niezawodność, trwałość i cykle pracy, które redukują marnotrawstwo, wydłużają żywotność i minimalizują potrzebę serwisu. 4-letnia gwarancja, zapewnia spokój ducha i pozwala na skoncentrowanie się na ich własnej działalności.
  • PRODUKTYWNOŚĆ: Wydajność, prostota i łączność sprawiają, że nowe urządzenia zwiększają produktywność grup roboczych dowolnej wielkości.
  • BEZPIECZEŃSTWO: Lexmark reaguje na wielowymiarowe zagrożenia bezpieczeństwa przez wprowadzenie całościowego podejścia, zapewniając na bieżąco bezpieczeństwo danego urządzenia, floty urządzeń i całej infrastruktury sieciowej. W rezultacie środowisko jest bezpieczniejsze i bardziej produktywne.
  • JAKOŚĆ: Seria posiada o wiele szersze możliwości w zakresie obsługi nowych typów nośników, a lepsze nachylenie obrazu zwiększa dokładność wydruku.
  • MOBILNOŚĆ: Nowa seria umożliwia pracownikom wykonywanie zadań z kompatybilnych urządzeń mobilnych za pośrednictwem aplikacji Lexmark do drukowania mobilnego. Możliwe jest również drukowanie przez AirPrint, Google Cloud Print, Mopria lub Windows Mobile w sieciach z dostępem bezprzewodowym.

Klienci MSP mogą korzystać z zaawansowanych możliwości urządzeń w przystępnej cenie. Urządzenia zapewniają wysoką wartość dodaną i wysokiej jakości wyniki, które pomagają firmom wyróżnić się na tle konkurencji.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764