logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark wprowadza wielofunkcyjne urządzenia A3 dla średnich firm

  PR 30.01.2020, przeczytano 368 razy

Lexmark ogłosił rozszerzenie linii produktów A3 o dwie nowe drukarki wielofunkcyjne (MFP) – Lexmark CX920de i Lexmark XC9225, które spełniają wszystkie wymogi urządzeń na poziomie korporacyjnym. Nowe urządzenia wyposażone są w funkcje drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania aż do formatu SRA3 / 12x18’’. Drukarki serii A3 są idealnym wyborem dla średnich przedsiębiorstw, które oczekują od urządzeń elastyczności i wielofunkcyjności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-wprowadza-wielofunkcyjne-urzadzenia-a3-dla-srednich-firm,385510,artykul.html

Wyjście multi - formatowe

Urządzenia przetwarzają dokumenty w formacie SRA3 / 12x18’’, a dodatkowe podajniki papieru umożliwiają drukowanie także w formacie A4 / Letter czy małych kopert. Drukarka przyjmuje także karty, materiały błyszczące, papier z recyklingu, folie i etykiety.

Wydajność i jakość

Oryginalne kasety z tonerem Lexmark drukują do 18 500 czarnych lub 11 500 kolorowych stron.

Szybki skaner

Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów (ADF) mieści 100 arkuszy i potrafi skanować
z prędkością do 160 stron na minutę. Obsługa różnych materiałów, usuwanie zacięć papieru, optyczne rozpoznawanie znaków oraz opcja klasyfikowania i przekierowania dokumentów, spełniają najwyższe wymagania zautomatyzowanego skanowania.

Intuicyjny kolorowy ekran dotykowy

Nowe urządzenia wyposażone są w nowej generacji 10-calowy kolorowy ekran dotykowy z interfejsem e-Task. Ma on wyjątkowo gładką powierzchnię i może być aktywowany prawie wszystkim, w tym długopisem, opuszkami palców lub paznokciami, bez nacisku lub bezpośredniego kontaktu ze skórą. Nowoczesny interfejs jest dobrze znany użytkownikom marki Lexmark, dzięki czemu szkolenia
z obsługi urządzenia nie są potrzebne.

Rozwiązania programowe

Za pomocą dodatkowych aplikacji, drukarki Lexmark można dostosować do indywidualnych potrzeb firmy lub specyfiki branży, w jakiej działa. Klienci mogą tworzyć własne aplikacje za pomocą gotowych zestawów programistycznych.

Opcje wykańczania

Opcje wykańczania druku obejmują takie funkcja jak: zszywanie na wiele różnych sposobów, dziurkowanie, broszurowanie, zszywanie siodłowe i składanie tri-fold.

- Nowe urządzenia Lexmark mogą pochwalić się dodatkowymi funkcjami, które użytkownicy znają z naszych wielokrotnie nagradzanych produktów - powiedział Brock Saladin, chief revenue officer
w firmie Lexmark. - Nasze drukarki zapewniają niezawodność, bezpieczeństwo oraz intuicyjność obsługi. Poszerzamy swoje portfolio o sprzęt, który jest trwalszy, wydajniejszy i jeszcze prostszy
w obsłudze, eliminując wszelkie uniedogodnienia związane z aktualizacją oprogramowania.

Źródło: Lexmark


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: MateuszRogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764