logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark wśród wiodących producentów urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek

  PR 11.12.2011, przeczytano 3090 razy
ilustracjastrzałka

Lexmark znalazł się wśród liderów w tegorocznym zestawieniu Magic Quadrant dla urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek opracowanym przez czołową firmę analityczną Gartner Inc [1].


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-wsrod-wiodacych-producentow-urzadzen-wielofunkcyjnych-i-drukarek,14140,artykul.html

Gartner co roku publikuje niezależne raporty, które klasyfikują producentów na podstawie “kompletności wizji” oraz “zdolności do jej wykonania”. W raporcie Gartner definiuje “liderów” w następujący sposób:

• Liderzy są w stanie najskuteczniej, niezależnie od lokalizacji klienta, dostarczać urządzenia wielofunkcyjne (w tym również małe urządzenia wielofunkcyjne), drukarki oraz powiązane z nimi rozwiązania i usługi w zakresie druku.

• Dostawcy z kwadrantu liderów oferują najszerszą gamę produktów w porównaniu do konkurencji. Charakteryzują się również dużymi możliwościami kanału sprzedaży, które pozwalają dostarczać produkty klientom do dowolnie wybranego miejsca.

• Liderzy mają niezmiennie wysoki udział w rynku na całym świecie i są w stanie dostarczyć spójny poziom usług w regionach, gdzie znajdują się klienci firmy Gartner.

• Liderzy zazwyczaj charakteryzują się największymi możliwościami, są innowacyjni oraz mają zasoby, umiejętności i wizję, aby zapewniać najwyższy poziom wsparcia dla dotychczasowych oraz przyszłych klientów na całym świecie.

• Liderzy mają udokumentowane doświadczenie w adaptowaniu inicjatyw badawczo-rozwojowych i przenoszeniu ich na produkty i rozwiązania, których potrzebują klienci.

Lexmark oferuje szeroką gamę drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz urządzeń AIO (wszystko w jednym) przeznaczonych dla biznesu. Wiele z nich oferuje intuicyjny interfejs e-Task, który upraszcza skomplikowane, wielostopniowe procesy i może być łatwo dostosowywany do unikalnych wymagań klientów. Tylko w ciągu ostatnich trzech lat, Lexmark wprowadził ponad sto nowych urządzeń drukujących oraz przetwarzających obraz przeznaczonych dla małych i średnich firm (SMB) oraz dużych przedsiębiorstw.

„Uważamy, że pozycja lidera w zestawieniu firmy Gartner potwierdza, że innowacyjność inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych Lexmarka sprawia, że przestają one być jedynie końcowym ogniwem procesu drukowania, a stają się rozwiązaniem zwiększającym produktywność w firmie”, powiedział Marty Canning, wiceprezes wykonawczy firmy Lexmark oraz prezes Imaging Solution and Services „Dzięki integracji naszych wielokrotnie nagradzanych urządzeń z rozwiązaniami do zarządzania treścią w przedsiębiorstwach, dostarczanymi przez Perceptive Software, możemy posunąć się o krok dalej. Pomagamy naszym klientom rozwiązywać problemy i szybciej przesyłać informacje oraz umożliwiamy bardziej wydajną pracę”.

Źródło: Lexmark

Dodatkowe informacje:

1) Gartner, Inc., Magic Quadrant for MFPs and Printers, Worldwide, Sharon McNee, Federico De Silva, October 24, 2011.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764