logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark z nagrodą Keypoint Intelligence dla drukarek i MFD

  PR 27.05.2019, przeczytano 326 razy

Lexmark, światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, zdobył prestiżową nagrodę  Printer/MFP Line of the Year 2019 przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab (BLI). Przetestowane w sezonie zimowym 2019 drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Lexmark uzyskały ocenę „Wysoce rekomendowane” oraz zdobyły wyróżnienie „Najlepszy wybór”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-z-nagroda-keypoint-intelligence-dla-drukarek-i-mfd,382632,artykul.html

- To zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę jak Keypoint Intelligence 2019 Line of the Year za nasze kolorowe oraz monochromatyczne drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. Chcąc zapewnić klientom najbardziej trwałe, bezpieczne i wydajne urządzenia, zespół Lexmark wprowadził w 2018 roku innowacje odświeżając ponad 90% linii produktów. Jesteśmy dumni z uznania i pozytywnej reakcji ze strony naszych klientów - powiedział Allen Waugerman, wiceprezes i dyrektor ds. technicznych Lexmark.

Wręczana raz w roku nagroda dla Linii Roku honoruje linie produktowe tych firm, które są uznane za najlepsze na świecie na podstawie rygorystycznych testów wszystkich modeli, które zostały przeprowadzone przez dwa miesiące w laboratorium Buyer’s Lab. Wyboru dokonuje doświadczona kadra techników oraz analityków.

- Lexmark posiada drukarki i urządzenia wielofunkcyjne zaprojektowane tak, aby sprostać złożonym potrzebom nowoczesnych firm. Urządzenia Lexmark są niezawodne i odznaczają się łatwością obsługi. Intuicyjna oraz inteligentna technologia mogą pomóc uprościć nawet najbardziej skomplikowane procesy, co przekłada się na wydajność oraz produktywność pracowników. Jeśli dodamy do tego solidne oprogramowanie, niskie koszty eksploatacji i najnowocześniejsze funkcje bezpieczeństwa, takie jak sprawdzanie integralności firmware'u i wykrywanie włamań, firma Lexmark jest najlepszym wyborem Buyers Lab w roku 2019 - powiedziała Marlene Orr, dyrektor ds. analizy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w Keypoint Intelligence.

Źródło: Lexmark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764