logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark zdobył nagrodę CSO50 za bezpieczeństwo łańcucha dostaw

  PR 20.05.2021, przeczytano 573 razy

Lexmark zdobył nagrodę CSO50 w 2021 r. przyznawaną przez magazyn CSO należący do wydawnictwa IDG, który jest źródłem informacji dla osób decydujących o bezpieczeństwie i zajmujących się zarządzaniem ryzykiem biznesowym. Nagroda jest wyrazem uznania dla wielofunkcyjnego rozwiązania Lexmarka w zakresie bezpieczeństwa łańcucha dostaw, dzięki któremu firma stała się pierwszym i jedynym producentem drukarek, który uzyskał pożądany certyfikat ISO 20243 dla całego łańcucha dostaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-zdobyl-nagrode-cso50-za-bezpieczenstwo-lancucha-dostaw,391550,artykul.html

- Bezpieczeństwo zawsze stanowiło podstawę rozwiązań technologicznych Lexmarka, a nasze systematyczne podejście pomaga zapewnić ochronę urządzeń i danych naszych klientów na każdym etapie cyklu życia produktu - powiedział Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe. - Certyfikat ISO 20243 potwierdza, że zależy nam, aby utrzymywać cały nasz łańcuch dostaw zgodnie z jednym z najwyższych międzynarodowych standardów autentyczności i bezpieczeństwa. Cieszę się, że jesteśmy jedynym dotychczas producentem drukarek, który zdobył ten certyfikat.

Nagrody CSO50 przyznane zostały 50 organizacjom za projekty i inicjatywy związane z bezpieczeństwem, które wykazują się wyjątkową wartością biznesową i świadomego przywództwa. Nagrody za tegoroczną edycję zostaną wręczone podczas CSO50 Conference + Awards w listopadzie bieżącego roku.

- Przełomowe wydarzenia roku 2020 w połączeniu z wyrafinowanymi atakami, takimi jak SolarWinds, przyniosły zarówno nowe wyzwania jak i koszty dla organizacji, ich liderów bezpieczeństwa i wyników biznesowych - powiedziała Amy Bennett, redaktor naczelna CSO. - Nasze coroczne nagrody CSO50 są uznaniem dla wprowadzających innowacje zespołów ds. Bezpieczeństwa. Tegoroczni zwycięzcy CSO50 reprezentują elitarną grupę liderów świadomego przywództwa i bezpieczeństwa - cieszymy się, że możemy dać im uznanie, na jakie zasługują.

Nagroda CSO50 to najnowsze wyróżnienie branżowe Lexmarka w tym roku. Firma została wyróżniona także nagrodą CIO 100 drugi rok z rzędu, nagrodą Manufacturing Leadership Award od Manufacturing Leadership Council dziesiąty rok z rzędu oraz znalazła się na liście wykorzystujących nowe technologie organizacji CIO FutureEdge50 2021. A w niedawnym czasie Lexmark został też uznany liderem w branży bezpieczeństwa druku przez globalną firmę Quocirca zajmującą się badaniami nad drukami i analizami rynkowymi.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764