logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark zdobył nagrodę CSO50 za bezpieczeństwo łańcucha dostaw

  PR 20.05.2021, przeczytano 488 razy

Lexmark zdobył nagrodę CSO50 w 2021 r. przyznawaną przez magazyn CSO należący do wydawnictwa IDG, który jest źródłem informacji dla osób decydujących o bezpieczeństwie i zajmujących się zarządzaniem ryzykiem biznesowym. Nagroda jest wyrazem uznania dla wielofunkcyjnego rozwiązania Lexmarka w zakresie bezpieczeństwa łańcucha dostaw, dzięki któremu firma stała się pierwszym i jedynym producentem drukarek, który uzyskał pożądany certyfikat ISO 20243 dla całego łańcucha dostaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-zdobyl-nagrode-cso50-za-bezpieczenstwo-lancucha-dostaw,391550,artykul.html

- Bezpieczeństwo zawsze stanowiło podstawę rozwiązań technologicznych Lexmarka, a nasze systematyczne podejście pomaga zapewnić ochronę urządzeń i danych naszych klientów na każdym etapie cyklu życia produktu - powiedział Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe. - Certyfikat ISO 20243 potwierdza, że zależy nam, aby utrzymywać cały nasz łańcuch dostaw zgodnie z jednym z najwyższych międzynarodowych standardów autentyczności i bezpieczeństwa. Cieszę się, że jesteśmy jedynym dotychczas producentem drukarek, który zdobył ten certyfikat.

Nagrody CSO50 przyznane zostały 50 organizacjom za projekty i inicjatywy związane z bezpieczeństwem, które wykazują się wyjątkową wartością biznesową i świadomego przywództwa. Nagrody za tegoroczną edycję zostaną wręczone podczas CSO50 Conference + Awards w listopadzie bieżącego roku.

- Przełomowe wydarzenia roku 2020 w połączeniu z wyrafinowanymi atakami, takimi jak SolarWinds, przyniosły zarówno nowe wyzwania jak i koszty dla organizacji, ich liderów bezpieczeństwa i wyników biznesowych - powiedziała Amy Bennett, redaktor naczelna CSO. - Nasze coroczne nagrody CSO50 są uznaniem dla wprowadzających innowacje zespołów ds. Bezpieczeństwa. Tegoroczni zwycięzcy CSO50 reprezentują elitarną grupę liderów świadomego przywództwa i bezpieczeństwa - cieszymy się, że możemy dać im uznanie, na jakie zasługują.

Nagroda CSO50 to najnowsze wyróżnienie branżowe Lexmarka w tym roku. Firma została wyróżniona także nagrodą CIO 100 drugi rok z rzędu, nagrodą Manufacturing Leadership Award od Manufacturing Leadership Council dziesiąty rok z rzędu oraz znalazła się na liście wykorzystujących nowe technologie organizacji CIO FutureEdge50 2021. A w niedawnym czasie Lexmark został też uznany liderem w branży bezpieczeństwa druku przez globalną firmę Quocirca zajmującą się badaniami nad drukami i analizami rynkowymi.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764