logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark z nagrodą Keypoint Intelligence dla drukarek i MFD

  PR 27.05.2019, przeczytano 324 razy

Lexmark, światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, zdobył prestiżową nagrodę  Printer/MFP Line of the Year 2019 przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab (BLI). Przetestowane w sezonie zimowym 2019 drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Lexmark uzyskały ocenę „Wysoce rekomendowane” oraz zdobyły wyróżnienie „Najlepszy wybór”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-z-nagroda-keypoint-intelligence-dla-drukarek-i-mfd,382632,artykul.html

- To zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę jak Keypoint Intelligence 2019 Line of the Year za nasze kolorowe oraz monochromatyczne drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. Chcąc zapewnić klientom najbardziej trwałe, bezpieczne i wydajne urządzenia, zespół Lexmark wprowadził w 2018 roku innowacje odświeżając ponad 90% linii produktów. Jesteśmy dumni z uznania i pozytywnej reakcji ze strony naszych klientów - powiedział Allen Waugerman, wiceprezes i dyrektor ds. technicznych Lexmark.

Wręczana raz w roku nagroda dla Linii Roku honoruje linie produktowe tych firm, które są uznane za najlepsze na świecie na podstawie rygorystycznych testów wszystkich modeli, które zostały przeprowadzone przez dwa miesiące w laboratorium Buyer’s Lab. Wyboru dokonuje doświadczona kadra techników oraz analityków.

- Lexmark posiada drukarki i urządzenia wielofunkcyjne zaprojektowane tak, aby sprostać złożonym potrzebom nowoczesnych firm. Urządzenia Lexmark są niezawodne i odznaczają się łatwością obsługi. Intuicyjna oraz inteligentna technologia mogą pomóc uprościć nawet najbardziej skomplikowane procesy, co przekłada się na wydajność oraz produktywność pracowników. Jeśli dodamy do tego solidne oprogramowanie, niskie koszty eksploatacji i najnowocześniejsze funkcje bezpieczeństwa, takie jak sprawdzanie integralności firmware'u i wykrywanie włamań, firma Lexmark jest najlepszym wyborem Buyers Lab w roku 2019 - powiedziała Marlene Orr, dyrektor ds. analizy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w Keypoint Intelligence.

Źródło: Lexmark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764