logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark zobowiązuje się osiągnąć neutralność węglową do 2035 r.

  PR 27.08.2021, przeczytano 318 razy

Od 2005 roku firma Lexmark globalnie obniżyła emisję CO² o 62% i jest na dobrej drodze do osiągnięcia zakładanego celu, jakim jest redukcja emisji CO² o dalsze w stosunku do poziomów z 2015 roku 40% do 2025 r. Tak dobry wynik został osiągnięty dzięki zmniejszeniu zużycia energii, globalnemu programowi recyklingowemu i projektowaniu trwalszych niż średnia branżowa produktów. Aby osiągnąć zakładany cel, czyli neutralność węglową do 2035 r., firma będzie dalej inwestować w nowe programy z zakresu ochrony środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-zobowiazuje-sie-osiagnac-neutralnosc-weglowa-do-2035-r.,392768,artykul.html

— Lexmark od dawna angażuje się w działania ograniczające wpływ firmy na środowisko naturalne — mówi Skarbimir Mateńko, Supplies Business Manager Lexmark Polska. — Jesteśmy liderami w zakresie zrównoważonego rozwoju, ale i tak postawiliśmy przed sobą ambitne zadanie, aby do 2035 r. być firmą neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla. Jest to nasza odpowiedzialność na rzecz środowiska, ale też program wspierający naszych klientów, którym chcemy pomóc osiągnąć ich własne założenia w zakresie neutralności węglowej oraz ograniczyć koszty operacyjne – dodaje.

Materiały eksploatacyjne to jeden z najważniejszych obszarów, gdzie firma ogranicza swój ślad węglowy. Ustanowiony w 1991 roku program zbiórki wykorzystanych kaset i tonerów zapobiegł wyrzuceniu na wysypiska śmieci blisko 100 milionów zużytych materiałów eksploatacyjnych.  Natomiast plastik pochodzący z recyklingu tonerów (PCR), którego nie można ponownie wykorzystać, jest przetwarzany na nowe tonery i komponenty drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Aż 92% modeli Lexmark zawiera PCR, a ponad 80% z nich składa się co najmniej w 30% z PCR.

Innym ważnym elementem zmniejszania emisji dwutlenku węgla w Lexmark jest projektowanie urządzeń tak, aby wydłużyć ich żywotność do ponad siedmiu lat, co jest znacznie podwyższa średnią dla całej branży. Dla 96% urządzeń wysokie standardy energooszczędności potwierdza certyfikat ENERGY STAR. Firma dba, aby ze starej, wychodzącej z użytkowania floty wykorzystać jak najwięcej materiałów. 39% plastiku w nowych urządzeniach Lexmarka i 37% w nowych wkładach zostało odzyskanych, a firma planuje systematycznie zwiększać te statystyki.

Dla klientów, którzy chcą ograniczyć zużycie papieru, wszystkie urządzenia są dostarczane z funkcją Print Release, która umożliwia pracownikom wysyłanie zadań drukowania z dowolnego miejsca i odbieranie ich za pomocą bezpiecznego logowania, co oznacza, że użytkownicy drukują tylko to, co tak naprawdę potrzebują. W przypadku drukowanych elementów klienci mogą również skorzystać z partnerstwa z Print Releaf, które mierzy ich zużycie papieru i na tej podstawie ponownie zalesia wyznaczone obszary, aby zrównoważyć ilość ściętych drzew.

— Jako firma zrobiliśmy ogromne postępy — powiedział Skarbimir Mateńko. — Od wielu lat globalnie pracujemy nad stałym zmniejszeniem naszego śladu węglowego, a infrastruktura, którą mamy na całym świecie, pozwala nam zakładać, że osiągniemy nasz cel, czyli neutralność węglową, do 2035 r.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764