logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexus UX cały w… selfie

  PR 09.11.2021, przeczytano 500 razy
ilustracjastrzałka

Nadwozie Lexusa UX niejednemu artyście posłużyło za płótno. Była już przecież wersja pokryta tatuażami oraz obleczona w tysiące papierowych płatków. Tym razem za instalację artystyczną jest odpowiedzialny Nathan Wyburn – walijski artysta, który pokrył karoserię interesującym kolażem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexus-ux-caly-w%E2%80%A6-selfie,393702,artykul.html

Na świecie jest tylko jeden taki Lexus UX. Artystyczna instalacja złożona z tysięcy zdjęć zdobi nadwozie kompaktowego SUV-a, a opisywany egzemplarz został zaprezentowany na gali Cardiff Life Awards. To finał konkursu, który wyłania i nagradza najciekawsze projekty oraz przedsięwzięcia związane ze stolicą Walii. Twórca oklejenia, które trafiło na karoserię Lexusa UX, to Nathan Wyburn – zafascynowany popkulturą artysta, który jest związany z miastem, a w swoich pracach często wykorzystuje nietypowe materiały i przedmioty. W jego projektach pojawiały się już… wypieki. Tym razem postawił jednak na zdjęcia.

Lexus rodem z Cardiff

Realizacja tego projektu nie byłaby możliwa, gdyby nie mieszkańcy Cardiff, którzy nadesłali swoje fotografie. Kolaż, który został z nich złożony, przedstawia słynne miejsca na mapie miasta, takie jak Principality Stadium, pub Golden Cross, park Roath czy Wales Millennium Centre. Zdjęcia znalazły się między innymi na drzwiach i na masce Lexusa UX, którego panele nadwozia na potrzeby tego projektu stały się swego rodzaju płótnem. Design auta współgra z instalacją artystyczną, a crossover wyróżnia się bardzo mocno.

Tysiące selfie to dopiero początek

Zdaniem Nathana Wyburna projekt ten jest „celebracją niesamowitego miasta”, jakim jest Cardiff. Mieszkańcy stolicy Walii mogą ocenić, jak prezentuje się Lexus UX oklejony tysiącami selfie, bo auto jest wystawiane w różnych dzielnicach i punktach miasta. Przedstawiciele Lexusa w Cardiff zachęcają również do robienia selfie z… Lexusem całym w selfie. Miłośnicy sportu mają dobry powód, by skorzystać z tej zachęty, bo dla tych, którzy udostępnią fotografie w mediach społecznościowych, przewidziano nagrody. Zwycięzcy konkursu będą mieli szansę wygrać bilety na rozgrywki rugby w ramach Welsh Autum International.

Źródło: Lexus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764