logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG: Rozwiązania digital signage na targach Infocomm

  PR 14.06.2019, przeczytano 1128 razy
ilustracjastrzałka

Podczas odbywających się w tym tygodniu targów InfoComm 2019 w Orlando na Florydzie (największych targów audiowizualnych w Ameryce Północnej), firma LG prezentuje najnowsze rozwiązania dla klientów biznesowych - szeroki wachlarz wyświetlaczy komercyjnych, od panelu Micro LED i przezroczystego panelu OLED po panel Open Frame OLED i pełną linię produktów LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg%3A-rozwiazania-digital-signage-na-targach-infocomm,382906,artykul.html

Gości odwiedzających rozległe stoisko LG na targach InfoComm wita ogromna instalacja OLED o kształcie wodospadu, która w fascynujący sposób prezentuje niezwykłe możliwości komercyjnych wyświetlaczy Open Frame OLED. Dzięki wyświetlaczom LG Open Frame OLED otwierają się zupełnie nowe możliwości projektowania innowacyjnych i elastycznych paneli informacyjno-reklamowych. Ze względu na brak oddzielnego źródła światła wyświetlacze te są niezwykle cienkie i lekkie, a także elastyczne w stopniu pozwalającym na wyginanie podczas montażu i tworzenie instalacji o różnych kształtach.

Innowacyjna technologia Micro LED

Na targach InfoComm 2019 po raz pierwszy na świecie został pokazany jedyny w swoim rodzaju panel LG Micro LED. Matryca LG Micro LED, stanowiąca przyszłość cyfrowych urządzeń informacyjno-reklamowych, jest zbudowana z mikroskopijnych diod LED tworzących indywidualnie sterowane piksele, pozwalające na precyzyjne odwzorowanie detali obrazu. Średnica poszczególnych diod LED wynosi mniej niż 50 mikrometrów, czyli jest porównywalna z wielkością drobinki kurzu lub połową grubości ludzkiego włosa.

ilustracjastrzałka

Nieograniczona swoboda projektowania paneli biznesowych

Panele z nowej serii LG LAPE są zbudowane ze specjalnie zaprojektowanych elastycznych modułów LED umożliwiających kształtowanie wklęsłych i wypukłych powierzchni o promieniu krzywizny 1000 mm, dzięki czemu zapewniają praktycznie nieograniczoną swobodę projektowania. Urządzenia z serii LAPE charakteryzują się małym rozstawem pikseli i są wyposażone w opracowany przez LG algorytm Dynamic Contrast Algorithm, który pozwala na uzyskanie żywego obrazu o bogatej palecie barw i głębokim kontraście.

Nowy 130-calowy wyświetlacz z serii LG LAAF zaprojektowano z myślą o łatwym specyfikowaniu, zamawianiu i instalowaniu. Panel ten, uznawany za idealny zamiennik projektorów w salach konferencyjnych, jest wyposażony we wbudowane głośniki oraz gniazda połączeniowe AV, przez co zaspokaja wiele potrzeb klientów biznesowych. Wyświetlacz LAAF jest kompatybilny z technologiami czołowych partnerów, takich jak Crestron i Cisco, a ponadto będzie współpracować z rozwiązaniem LG Signage365Care umożliwiającym monitorowanie i diagnozowanie urządzenia w czasie rzeczywistym.

ilustracjastrzałka

Przezroczysty wyświetlacz LG OLED, który w tym miesiącu został po raz pierwszy wprowadzony do sprzedaży w USA, zaprojektowano do specjalistycznych zastosowań komercyjnych, zwłaszcza w sklepach detalicznych i hotelach, tak aby zapewnić klientom wyjątkowe wrażenia. Wszechstronny 55-calowy wyświetlacz (model 55EW5F) zapewnia znakomitą jakość obrazu charakterystyczną dla matryc LG OLED, co oznacza, że klienci będą mogli jednocześnie oglądać film na ekranie oraz przedmioty ustawione za ekranem.

Nowości 2019

Nowością w bogatej ofercie wyświetlaczy LG o dużych przekątnych na rok 2019 są monitory dotykowe IDB („cyfrowe tablice”) wykonane w technologii IPS In-cell Touch. 86-calowy monitor LG TN3F jest wyposażony w wygodne i niezawodne funkcje dotykowe, dzięki którym znakomicie sprawdza się w salach konferencyjnych, salach wykładowych oraz innych miejscach pracy zespołowej. Monitory dotykowe z tej serii są wykonywane w technologii In-cell Touch opartej na procesie bezpośredniego łączenia, eliminującym szczelinę między matrycą LCD a szklanym panelem zabezpieczającym. Taka konstrukcja pozwala na uzyskanie krótszego czasu reakcji, a tym samym realistycznych wrażeń podczas pisania, dzięki czemu „cyfrowa tablica” doskonale sprawdza się zarówno w salach konferencyjnych korporacji, jak i w salach wykładowych.

ilustracjastrzałka

- Podczas targów InfoComm firma LG prezentuje różnorodną ofertę wyświetlaczy OLED i LED, odzwierciedlających postęp w dziedzinie technologii dla klientów B2B oraz wynikające z niego nowe możliwości. Ze względu na naszą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie paneli zarówno OLED, jak i LED, zajmujemy uprzywilejowaną pozycję jedynego producenta, który może zaoferować swoim klientom tak szeroki wybór urządzeń informacyjno-reklamowych. - Lee Choong-hwoan, szef jednostki biznesowej Information Display działy LG Electronics Business Solutions.

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764