logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG: Rozwiązania digital signage na targach Infocomm

  PR 14.06.2019, przeczytano 565 razy
ilustracjastrzałka

Podczas odbywających się w tym tygodniu targów InfoComm 2019 w Orlando na Florydzie (największych targów audiowizualnych w Ameryce Północnej), firma LG prezentuje najnowsze rozwiązania dla klientów biznesowych - szeroki wachlarz wyświetlaczy komercyjnych, od panelu Micro LED i przezroczystego panelu OLED po panel Open Frame OLED i pełną linię produktów LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg%3A-rozwiazania-digital-signage-na-targach-infocomm,382906,artykul.html

Gości odwiedzających rozległe stoisko LG na targach InfoComm wita ogromna instalacja OLED o kształcie wodospadu, która w fascynujący sposób prezentuje niezwykłe możliwości komercyjnych wyświetlaczy Open Frame OLED. Dzięki wyświetlaczom LG Open Frame OLED otwierają się zupełnie nowe możliwości projektowania innowacyjnych i elastycznych paneli informacyjno-reklamowych. Ze względu na brak oddzielnego źródła światła wyświetlacze te są niezwykle cienkie i lekkie, a także elastyczne w stopniu pozwalającym na wyginanie podczas montażu i tworzenie instalacji o różnych kształtach.

Innowacyjna technologia Micro LED

Na targach InfoComm 2019 po raz pierwszy na świecie został pokazany jedyny w swoim rodzaju panel LG Micro LED. Matryca LG Micro LED, stanowiąca przyszłość cyfrowych urządzeń informacyjno-reklamowych, jest zbudowana z mikroskopijnych diod LED tworzących indywidualnie sterowane piksele, pozwalające na precyzyjne odwzorowanie detali obrazu. Średnica poszczególnych diod LED wynosi mniej niż 50 mikrometrów, czyli jest porównywalna z wielkością drobinki kurzu lub połową grubości ludzkiego włosa.

ilustracjastrzałka

Nieograniczona swoboda projektowania paneli biznesowych

Panele z nowej serii LG LAPE są zbudowane ze specjalnie zaprojektowanych elastycznych modułów LED umożliwiających kształtowanie wklęsłych i wypukłych powierzchni o promieniu krzywizny 1000 mm, dzięki czemu zapewniają praktycznie nieograniczoną swobodę projektowania. Urządzenia z serii LAPE charakteryzują się małym rozstawem pikseli i są wyposażone w opracowany przez LG algorytm Dynamic Contrast Algorithm, który pozwala na uzyskanie żywego obrazu o bogatej palecie barw i głębokim kontraście.

Nowy 130-calowy wyświetlacz z serii LG LAAF zaprojektowano z myślą o łatwym specyfikowaniu, zamawianiu i instalowaniu. Panel ten, uznawany za idealny zamiennik projektorów w salach konferencyjnych, jest wyposażony we wbudowane głośniki oraz gniazda połączeniowe AV, przez co zaspokaja wiele potrzeb klientów biznesowych. Wyświetlacz LAAF jest kompatybilny z technologiami czołowych partnerów, takich jak Crestron i Cisco, a ponadto będzie współpracować z rozwiązaniem LG Signage365Care umożliwiającym monitorowanie i diagnozowanie urządzenia w czasie rzeczywistym.

ilustracjastrzałka

Przezroczysty wyświetlacz LG OLED, który w tym miesiącu został po raz pierwszy wprowadzony do sprzedaży w USA, zaprojektowano do specjalistycznych zastosowań komercyjnych, zwłaszcza w sklepach detalicznych i hotelach, tak aby zapewnić klientom wyjątkowe wrażenia. Wszechstronny 55-calowy wyświetlacz (model 55EW5F) zapewnia znakomitą jakość obrazu charakterystyczną dla matryc LG OLED, co oznacza, że klienci będą mogli jednocześnie oglądać film na ekranie oraz przedmioty ustawione za ekranem.

Nowości 2019

Nowością w bogatej ofercie wyświetlaczy LG o dużych przekątnych na rok 2019 są monitory dotykowe IDB („cyfrowe tablice”) wykonane w technologii IPS In-cell Touch. 86-calowy monitor LG TN3F jest wyposażony w wygodne i niezawodne funkcje dotykowe, dzięki którym znakomicie sprawdza się w salach konferencyjnych, salach wykładowych oraz innych miejscach pracy zespołowej. Monitory dotykowe z tej serii są wykonywane w technologii In-cell Touch opartej na procesie bezpośredniego łączenia, eliminującym szczelinę między matrycą LCD a szklanym panelem zabezpieczającym. Taka konstrukcja pozwala na uzyskanie krótszego czasu reakcji, a tym samym realistycznych wrażeń podczas pisania, dzięki czemu „cyfrowa tablica” doskonale sprawdza się zarówno w salach konferencyjnych korporacji, jak i w salach wykładowych.

ilustracjastrzałka

- Podczas targów InfoComm firma LG prezentuje różnorodną ofertę wyświetlaczy OLED i LED, odzwierciedlających postęp w dziedzinie technologii dla klientów B2B oraz wynikające z niego nowe możliwości. Ze względu na naszą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie paneli zarówno OLED, jak i LED, zajmujemy uprzywilejowaną pozycję jedynego producenta, który może zaoferować swoim klientom tak szeroki wybór urządzeń informacyjno-reklamowych. - Lee Choong-hwoan, szef jednostki biznesowej Information Display działy LG Electronics Business Solutions.

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764