logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG: Rozwiązania digital signage na targach Infocomm

  PR 14.06.2019, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka

Podczas odbywających się w tym tygodniu targów InfoComm 2019 w Orlando na Florydzie (największych targów audiowizualnych w Ameryce Północnej), firma LG prezentuje najnowsze rozwiązania dla klientów biznesowych - szeroki wachlarz wyświetlaczy komercyjnych, od panelu Micro LED i przezroczystego panelu OLED po panel Open Frame OLED i pełną linię produktów LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg%3A-rozwiazania-digital-signage-na-targach-infocomm,382906,artykul.html

Gości odwiedzających rozległe stoisko LG na targach InfoComm wita ogromna instalacja OLED o kształcie wodospadu, która w fascynujący sposób prezentuje niezwykłe możliwości komercyjnych wyświetlaczy Open Frame OLED. Dzięki wyświetlaczom LG Open Frame OLED otwierają się zupełnie nowe możliwości projektowania innowacyjnych i elastycznych paneli informacyjno-reklamowych. Ze względu na brak oddzielnego źródła światła wyświetlacze te są niezwykle cienkie i lekkie, a także elastyczne w stopniu pozwalającym na wyginanie podczas montażu i tworzenie instalacji o różnych kształtach.

Innowacyjna technologia Micro LED

Na targach InfoComm 2019 po raz pierwszy na świecie został pokazany jedyny w swoim rodzaju panel LG Micro LED. Matryca LG Micro LED, stanowiąca przyszłość cyfrowych urządzeń informacyjno-reklamowych, jest zbudowana z mikroskopijnych diod LED tworzących indywidualnie sterowane piksele, pozwalające na precyzyjne odwzorowanie detali obrazu. Średnica poszczególnych diod LED wynosi mniej niż 50 mikrometrów, czyli jest porównywalna z wielkością drobinki kurzu lub połową grubości ludzkiego włosa.

ilustracjastrzałka

Nieograniczona swoboda projektowania paneli biznesowych

Panele z nowej serii LG LAPE są zbudowane ze specjalnie zaprojektowanych elastycznych modułów LED umożliwiających kształtowanie wklęsłych i wypukłych powierzchni o promieniu krzywizny 1000 mm, dzięki czemu zapewniają praktycznie nieograniczoną swobodę projektowania. Urządzenia z serii LAPE charakteryzują się małym rozstawem pikseli i są wyposażone w opracowany przez LG algorytm Dynamic Contrast Algorithm, który pozwala na uzyskanie żywego obrazu o bogatej palecie barw i głębokim kontraście.

Nowy 130-calowy wyświetlacz z serii LG LAAF zaprojektowano z myślą o łatwym specyfikowaniu, zamawianiu i instalowaniu. Panel ten, uznawany za idealny zamiennik projektorów w salach konferencyjnych, jest wyposażony we wbudowane głośniki oraz gniazda połączeniowe AV, przez co zaspokaja wiele potrzeb klientów biznesowych. Wyświetlacz LAAF jest kompatybilny z technologiami czołowych partnerów, takich jak Crestron i Cisco, a ponadto będzie współpracować z rozwiązaniem LG Signage365Care umożliwiającym monitorowanie i diagnozowanie urządzenia w czasie rzeczywistym.

ilustracjastrzałka

Przezroczysty wyświetlacz LG OLED, który w tym miesiącu został po raz pierwszy wprowadzony do sprzedaży w USA, zaprojektowano do specjalistycznych zastosowań komercyjnych, zwłaszcza w sklepach detalicznych i hotelach, tak aby zapewnić klientom wyjątkowe wrażenia. Wszechstronny 55-calowy wyświetlacz (model 55EW5F) zapewnia znakomitą jakość obrazu charakterystyczną dla matryc LG OLED, co oznacza, że klienci będą mogli jednocześnie oglądać film na ekranie oraz przedmioty ustawione za ekranem.

Nowości 2019

Nowością w bogatej ofercie wyświetlaczy LG o dużych przekątnych na rok 2019 są monitory dotykowe IDB („cyfrowe tablice”) wykonane w technologii IPS In-cell Touch. 86-calowy monitor LG TN3F jest wyposażony w wygodne i niezawodne funkcje dotykowe, dzięki którym znakomicie sprawdza się w salach konferencyjnych, salach wykładowych oraz innych miejscach pracy zespołowej. Monitory dotykowe z tej serii są wykonywane w technologii In-cell Touch opartej na procesie bezpośredniego łączenia, eliminującym szczelinę między matrycą LCD a szklanym panelem zabezpieczającym. Taka konstrukcja pozwala na uzyskanie krótszego czasu reakcji, a tym samym realistycznych wrażeń podczas pisania, dzięki czemu „cyfrowa tablica” doskonale sprawdza się zarówno w salach konferencyjnych korporacji, jak i w salach wykładowych.

ilustracjastrzałka

- Podczas targów InfoComm firma LG prezentuje różnorodną ofertę wyświetlaczy OLED i LED, odzwierciedlających postęp w dziedzinie technologii dla klientów B2B oraz wynikające z niego nowe możliwości. Ze względu na naszą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie paneli zarówno OLED, jak i LED, zajmujemy uprzywilejowaną pozycję jedynego producenta, który może zaoferować swoim klientom tak szeroki wybór urządzeń informacyjno-reklamowych. - Lee Choong-hwoan, szef jednostki biznesowej Information Display działy LG Electronics Business Solutions.

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niespokojne czasy sprawiły, że wiele firm stara się dostosować ofertę do aktualnych potrzeb rynku. Ultima Displays Polska nie pozostaje w tyle. Firma znalazła nowe zastosowania swoich standardowych produktów, które pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej.
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje teledyskiem
DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.
Światowa Organizacja Turystyki i CNN z kampanią Travel Tomorrow
CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
Ricoh: Pandemia - jak dostosować się do nowych wymogów?
Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, Manager Business...
Flagowy salon Intersport 2.0 w Warszawie otwarty
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764