logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG Channels z własnym własnym kanałem filmowym i telewizyjnym

  PR 14.08.2024, przeczytano 357 razy
ilustracja

LG Electronics zamierza rozszerzyć dostępność LG 1, bezpłatnego, obsługiwanego przez firmę kanału, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców w całej Europie. Po udanej premierze w Wielkiej Brytanii i Niemczech w maju, LG 1 będzie dostępny jeszcze w tym roku we Francji, Hiszpanii i Włoszech poprzez LG Channels, bezpłatnej usługi streamingowej. Dzięki partnerstwom w zakresie treści, w tym z Lionsgate, Filmrise, NBCUniversal i Fremantle, firma LG stworzyła własne i obsługiwane kanały, aby zapewnić szeroką gamę popularnych i wysokiej jakości treści, pokazując swoje zaangażowanie w podnoszenie jakości oglądania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-channels-z-wlasnym-wlasnym-kanalem-filmowym-i-telewizyjnym,405337,artykul.html

Od momentu uruchomienia w Wielkiej Brytanii i Niemczech, LG 1 szybko wspiął się w rankingach LG Channels, zajmując jedno z czołowych miejsc pod względem liczby godzin oglądania. Kanał jest liderem dzięki takim tytułom, jak premiery Paul T. Goldman i Wong & Winchester, a także programy Nashville, Boss, Graves, The Royals, Houdini, The Girlfriend Experience, Sliders, Quantum Leap, Twelve Monkeys, New York Undercover, Mutant X, Relic Hunter, Andromeda i Anna Pihl1.

Po sukcesie niedawnej premiery, firma LG zapewnia, że widzowie nie przegapią ulubionych filmów, seriali i programów, uruchamiając w Wielkiej Brytanii i Niemczech opcję cofnięcia emisji programów na LG 1 o godzinę.

LG opiera się również na dynamice LG 1 w Wielkiej Brytanii i Niemczech, rozszerzając ten flagowy kanał na inne regiony Europy, w tym Francję, Hiszpanię i Włochy. Kanał znacznie poszerzy możliwości oglądania treści premium w tych regionach.

Co więcej, LG Channels wprowadziło zakładkę Kids & Family w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii, umożliwiając rodzinom łatwe odkrywanie kanałów dla dzieci, w tym Beano TV, Narrative i Wildbrain2.

Oprócz rozszerzenia treści w Europie, firma LG niedawno uruchomiła w Stanach Zjednoczonych kanał premium o nazwie LG Channels Showcase, który jest oparty na partnerstwie z szeroką listą studiów filmowych, takich jak Amazon MGM Studios, Lionsgate i Sony Pictures Entertainment. 

LG Channels Showcase oferuje również oryginalne treści, takie jak wielokrotnie nagradzane seriale LG Presents: The Rivalries, The Taste of Tennessee i niedawno ogłoszony Estate of Survival, pierwszy serial firmy, który będzie dostępny na kanałach LG w ponad dziewięciu krajach, w tym w USA, Kanadzie, Australii, Korei i na rynkach Ameryki Łacińskiej.

Serial jest transmitowany na LG Channels Showcase, z dwoma pierwszymi odcinkami. Pozostałe będą publikowane co tydzień. 

Firma LG dokłada wszelkich starań, aby poprawić jakość oglądania filmów przez użytkowników na całym świecie, zwiększając inwestycje w partnerstwa i ulepszenia interfejsu użytkownika, aby zapewnić bardziej intuicyjne i spersonalizowane wrażenia, które są zgodne z zainteresowaniami widzów.

Źródło: LG Electronics

Dodatkowe informacje:

1 Tytuły różnią się w zależności od rynku

2 Tytuły różnią się w zależności od rynku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Rozmowy w tłoku” powracają do TVN
Już w tę sobotę czeka widzów wyjątkowe wydanie Dzień Dobry TVN! Nowy współprowadzący, Szymon Majewski, przygotował dla widzów sentymentalną niespodziankę – powrót kultowego programu "Rozmowy w tłoku". Bądźcie z nami w sobotę od 7:45 na antenie TVN,
„Kuba Wojewódzki” rośnie w siłę
Kuba Wojewódzki ponownie udowadnia, że nie ma sobie równych. Po bardzo dobrym otwarciu sezonu jesiennego autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce nieustannie rośnie w siłę, notując z tygodnia na tydzień coraz lepsze wyniki oglądalności. Najnowszy – szósty – odcinek programu miał ponad 14% udziału w grupie docelowej, zapewniając stacji...
Nowe formaty wideo w ramówce Grupy DGP Infor
Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są...
Branża kryptowalutowa chce regulacji reklamy w social mediach
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pułapki zastawiane są głównie w mediach społecznościowych. Zdarza się, że do inwestycji zachęca znana osoba, ale jej wizerunek jest wykorzystany bezprawnie. Eksperci apelują do organów państwa, że pilnie potrzebne jest wdrożenie rozwiązań, które ograniczą ten problem....
Męskość na nowo: projekt Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” zainaugurowały projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764