LG Electronics zamierza rozszerzyć dostępność LG 1, bezpłatnego, obsługiwanego przez firmę kanału, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców w całej Europie. Po udanej premierze w Wielkiej Brytanii i Niemczech w maju, LG 1 będzie dostępny jeszcze w tym roku we Francji, Hiszpanii i Włoszech poprzez LG Channels, bezpłatnej usługi streamingowej. Dzięki partnerstwom w zakresie treści, w tym z Lionsgate, Filmrise, NBCUniversal i Fremantle, firma LG stworzyła własne i obsługiwane kanały, aby zapewnić szeroką gamę popularnych i wysokiej jakości treści, pokazując swoje zaangażowanie w podnoszenie jakości oglądania.
Od momentu uruchomienia w Wielkiej Brytanii i Niemczech, LG 1 szybko wspiął się w rankingach LG Channels, zajmując jedno z czołowych miejsc pod względem liczby godzin oglądania. Kanał jest liderem dzięki takim tytułom, jak premiery Paul T. Goldman i Wong & Winchester, a także programy Nashville, Boss, Graves, The Royals, Houdini, The Girlfriend Experience, Sliders, Quantum Leap, Twelve Monkeys, New York Undercover, Mutant X, Relic Hunter, Andromeda i Anna Pihl1.
Po sukcesie niedawnej premiery, firma LG zapewnia, że widzowie nie przegapią ulubionych filmów, seriali i programów, uruchamiając w Wielkiej Brytanii i Niemczech opcję cofnięcia emisji programów na LG 1 o godzinę.
LG opiera się również na dynamice LG 1 w Wielkiej Brytanii i Niemczech, rozszerzając ten flagowy kanał na inne regiony Europy, w tym Francję, Hiszpanię i Włochy. Kanał znacznie poszerzy możliwości oglądania treści premium w tych regionach.
Co więcej, LG Channels wprowadziło zakładkę Kids & Family w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii, umożliwiając rodzinom łatwe odkrywanie kanałów dla dzieci, w tym Beano TV, Narrative i Wildbrain2.
Oprócz rozszerzenia treści w Europie, firma LG niedawno uruchomiła w Stanach Zjednoczonych kanał premium o nazwie LG Channels Showcase, który jest oparty na partnerstwie z szeroką listą studiów filmowych, takich jak Amazon MGM Studios, Lionsgate i Sony Pictures Entertainment.
LG Channels Showcase oferuje również oryginalne treści, takie jak wielokrotnie nagradzane seriale LG Presents: The Rivalries, The Taste of Tennessee i niedawno ogłoszony Estate of Survival, pierwszy serial firmy, który będzie dostępny na kanałach LG w ponad dziewięciu krajach, w tym w USA, Kanadzie, Australii, Korei i na rynkach Ameryki Łacińskiej.
Serial jest transmitowany na LG Channels Showcase, z dwoma pierwszymi odcinkami. Pozostałe będą publikowane co tydzień.
Firma LG dokłada wszelkich starań, aby poprawić jakość oglądania filmów przez użytkowników na całym świecie, zwiększając inwestycje w partnerstwa i ulepszenia interfejsu użytkownika, aby zapewnić bardziej intuicyjne i spersonalizowane wrażenia, które są zgodne z zainteresowaniami widzów.
Źródło: LG Electronics