logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG Electronics z kampanią ekologiczną #Careforwhereyoulive

  PR 01.04.2022, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Firma LG Electronics rozpoczęła trzecią kampanię z serii #CareFor, która ma zachęcić do przemyśleń na temat indywidualnego śladu węglowego. Celem najnowszej odsłony akcji #CareForWhereYouLive jest zwrócenie uwagi na jedno z rozwiązań, które pozwoli właścicielom domów przyczynić się do ochrony środowiska – ogrzewanie domu wykorzystujące energię odnawialną: pompę ciepła typu powietrze-woda (AWHP) LG THERMA V.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-electronics-z-kampania-ekologiczna-careforwhereyoulive,395333,artykul.html

Firma LG Electronics, jeden z głównych dostawców pomp ciepła, rozpoczęła w Europie kampanię informującą konsumentów o technologii pomp ciepła powietrze-woda i jej roli w zrównoważonym rozwoju z perspektywy roku 2050 i neutralności węglowej.

Mówiąc w skrócie, pompa ciepła powietrze-woda to niezawodne rozwiązanie do ogrzewania domu, które może zastąpić konwencjonalne technologie grzewcze, takie jak tradycyjne kotły, ponieważ pobiera 75% energii z powietrza zewnętrznego, a pozostałe 25% z energii elektrycznej. Rozwiązanie grzewcze firmy LG zapewnia wydajne ogrzewanie pomieszczeń i zaopatrzenie w ciepłą wodę użytkową przez cały rok bez użycia paliw kopalnych.

W ramach kampanii marka stworzyła serię filmów przeznaczonych do mediów społecznościowych. Pokazują one, że idea zrównoważonego rozwoju może być przekazywana z pokolenia na pokolenie, dzięki czemu wszyscy przyczyniamy się do wspólnego celu, czyli redukcji śladu węglowego. Ponadto firma LG opublikowała uzupełniające materiały wideo zawierające edukacyjne przesłanie na temat korzyści płynących z wykorzystania pomp ciepła. Dzięki temu domy na całym świecie stają się bardziej ekonomiczne i energooszczędne.

Pompa ciepła LG THERMA V, nawet czterokrotnie bardziej energooszczędna niż tradycyjny kocioł, jest ekonomicznym rozwiązaniem do ogrzewania i podgrzewania wody użytkowej dla każdego domu. #CareForWhereYouLive to najnowsza z serii inicjatyw LG prezentujących proste sposoby, dzięki którym każdy może przyczynić się do tworzenia lepszego jutra.

- To przemysł powinien dołożyć wszelkich starań, aby zredukować nasz zbiorowy wpływ na środowisko, a także edukować i dostarczać konsumentom realnych rozwiązań, które pomogą im zmniejszyć ich indywidualny ślad węglowy. Uważam, że pompy ciepła powietrze-woda to obecnie najlepszy sposób, aby każdy mógł uczynić swój dom bardziej ekologicznym. Dzięki lokalnym dotacjom i programom, rządy w całej Europie sprawiają, że pompy ciepła są bardziej przystępne cenowo niż kiedykolwiek wcześniej. Naszą rolą jako producentów jest nie tylko dostarczanie niezawodnej technologii, takiej jak THERMA V. Należy do niej także wspieranie naszych partnerów biznesowych, w tym instalatorów i dystrybutorów, w edukowaniu właścicieli domów na temat nowych technologii, które są bardziej ekologiczn - powiedział wiceprezes LG Air Solution Europe, Peter Verkempynck.

Źródło: LG Electronics Inc.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764