logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG Electronics zorganizowała aktywację marki Life's Good

  PR 10.06.2024, przeczytano 215 razy
ilustracja

Firma LG Electronics zorganizowała niedawno aktywację marki "Life's Good", świętując koreański gaming i kulturę popularną na Espot Paris - największym stadionie e-sportowym w Europie. To wyjątkowe wydarzenie, zorganizowane we współpracy firmy LG z paryskim Centrum Kultury Koreańskiej pod hasłem "Life's Good, Let's Play", dało młodym paryżanom szansę na poznanie najlepszych elementów "kultury K" wraz z najnowszymi innowacjami lifestylowymi firmy LG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-electronics-zorganizowala-aktywacje-marki-life-s-good,404571,artykul.html

Dwudniowe wydarzenie poświęcone było bogatej historii koreańskiego gamingu, zapewniając wgląd w jego przeszłość i teraźniejszość, a także spojrzenie w nadchodzącą przyszłość. Odwiedzający mogli skorzystać z kilku interaktywnych atrakcji, takich jak granie w gry online na monitorach UltraGear firmy LG, otrzymywanie porad od najlepszych graczy oraz granie w tradycyjne koreańskie gry (w tym Honeycomb Challenge), które stały się znane na całym świecie dzięki "koreańskiej fali".

ilustracjastrzałka

Ze względu na udział popularnych koreańskich influencerów gamingowych, Life's Good, Let's Play przyciągnęło znaczną liczbę odwiedzających, osiągając około dwóch tysięcy uczestników. Wydarzenie rozpoczęło się konferencją prowadzoną przez Kang "Ambition" Chan-yong, mistrza League of Legends Worlds 2017 i twórcę treści gamingowych, który podzielił się spostrzeżeniami na temat koreańskiego e-sportu. Najważniejszym wydarzeniem drugiego dnia był mecz pomiędzy gwiazdorską drużyną byłych koreańskich profesjonalnych graczy a Karmine Corp, francuską drużyną e-sportową współpracującą z LG. Obie drużyny zaprezentowały swoje umiejętności na monitorach gamingowych LG UltraGear (model 25GR75), które słyną z wciągającej rozgrywki, ultraszybkiego czasu reakcji i częstotliwości odświeżania do 360 Hz.

ilustracjastrzałka

Wydarzenie obejmowało również szereg rozrywek, takich jak strefy fotograficzne z tłem przedstawiającym kultowe koreańskie sceny, w tym majestatyczną Gwanghwamun (największą bramę pałacu Gyeongbok w Seulu) i malownicze ulice historycznych wiosek Hanok. Ponadto odwiedzający mogli cieszyć się charakterystycznymi zapachami i smakami koreańskiego street foodu, zapewniając im wyjątkowe, przyjemne dla zmysłów doświadczenie, które uchwyciło radość życia i odważny optymizm zawarty w sloganie marki LG "Life's Good".

Przed wydarzeniem Espot Paris firma LG wzięła udział w specjalnej wystawie "Noli: jeux coréens" (Noli: Gra Korei), zorganizowanej przez Koreańskie Centrum Kultury we Francji w dniach od 24 maja do 5 października. Odbywająca się pod hasłem "Korea, historia światowych liderów e-sportu" wystawa przybliżyła odwiedzającym ewolucję e-sportu w Korei Południowej i zawierała film przedstawiający Gen.G, odnoszącą sukcesy drużynę e-sportową sponsorowaną przez LG.

LG planuje umocnić swoją pozycję marki premium na szybko rozwijającym się europejskim rynku gier poprzez ciągłą komunikację i zaangażowanie młodych klientów. Według firmy badawczej Future Market Insights, rynek monitorów do gier w Europie Zachodniej ma rosnąć w średnim rocznym tempie około sześciu procent, osiągając szacunkową wartość około 1,16 mld USD do 2033 roku*.

To wydarzenie dało nam okazję do podzielenia się naszą miłością do kultury K i nawiązania kontaktu z młodszymi pokoleniami; grupą konsumentów, której wpływy stale rosną we Francji i w całej Europie. Będziemy nadal wzmacniać wizerunek marki LG w ramach naszej długoterminowej strategii, aby zapewnić zrównoważony wzrost w przyszłości.

Heaven Lee, wiceprezes wykonawczy i przedstawiciel LG Electronics na region Europy

Źródło: LG Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764