logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG i American Airlines łączą siły w kampanii „Travel light with LG gram”

  PR 03.10.2023, przeczytano 310 razy
ilustracjastrzałka

W nowej kampanii LG Electronics Travel Light with LG gram firma podkreśla mobilność i trwałość swoich ultralekkich laptopów. Kampania jest efektem współpracy z linią lotniczą American Airlines, z którą LG stworzyło ekspozycję LG gram w salonie Admirals Club na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Ta ekskluzywna lokalizacja odwiedzana jest przez około 900 podróżnych dziennie, co czyni go odpowiednim miejscem na organizację skierowanej do jetsetterów kampanii LG gram. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-i-american-airlines-lacza-sily-w-kampanii-_travel-light-with-lg-gram_,401581,artykul.html

Travel Light with LG gram umożliwia klientom American Airlines zapoznanie się z serią ultralekkich i ultramobilnych laptopów podczas oczekiwania na wejście na pokład samolotu. Sprzęt LG gram o smukłej i kompaktowej konstrukcji jest doskonałym wyborem dla podróżnych. Dzięki minimalnej wadze i grubości laptop jest łatwy do spakowania i przenoszenia, a jego wydajność i funkcje sprawiają, że nadaje się zarówno do pracy, jak i rozrywki.

Laptopy LG gram pozytywnie przeszły wojskowe testy wytrzymałościowe MIL-STD-810H w konfrontacji z kurzem, wstrząsami czy też różnymi temperaturami. Sprawdzian ten dowiódł nie tylko imponującej trwałości sprzętu, ale i jego niezawodności w kontakcie z niekorzystnymi warunkami. Tegoroczne modele, wyposażone w najnowsze procesory Intel Core 13. generacji, są idealne dla podróżujących, ponieważ oferują funkcje zwiększające produktywność, długi czas pracy baterii i najwyższą jakość obrazu.

Stoisko LG gram w salonie Admirals Club pozwoli pasażerom American Airlines przekonać się bezpośrednio, dlaczego wielu konsumentów na całym świecie wybiera właśnie ten rodzaj urządzeń. Tegoroczna seria obejmuje laptopy LG gram o różnych rozmiarach ekranu, wszechstronny gram 2 w 1, wyrafinowane modele gram Style i gram SuperSlim z wyświetlaczami OLED, a także przenośny monitor +view do LG gram.

Odwiedzający stoisko mogą nie tylko poznać wydajność przenośnych LG gram, ale także otrzymać wygodne dodatki dla podróżujących (np. podkładka pod mysz do ładowania bezprzewodowego i bezpłatne Wi-Fi podczas lotów American Airlines). Z kolei ci, którzy nie korzystają z LAX, również mogą wziąć udział w wydarzeniach LG gram o tematyce podróżniczej na stronie LG.com. Można tam wygrać takie nagrody, jak vouchery na loty oraz laptopy i monitory LG gram.

Marka LG gram i linie lotnicze American Airlines mają wspólny cel: zapewnienie klientom jak najlepszych wrażeń podczas podróży. Laptopy LG gram o ultralekkiej konstrukcji i doskonałej wydajności są idealne dla osób, które są w ciągłym ruchu – od podróżujących służbowo, po cyfrowych nomadów. - Seo Young-jae, Starszy Wiceprezes i szef działu IT w LG Electronics Business Solutions Company

Kampania Travel Light with LG gram trwa od 27 września do 26 października w salonie Admirals Club linii American Airlines w terminalu 5 na lotnisku LAX.

Źródło: LG Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764