logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG Oled Wave - elastyczna instalacja w strefę LG na CES 2020

  PR 13.01.2020, przeczytano 1333 razy
ilustracja

Imponująca konstrukcja wykonana z elastycznych ekranów LG OLED w spektakularny sposób prezentuje wyjątkowe cechy matryc LG OLED: niezrównaną jakość obrazu oraz elastyczność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-oled-wave---elastyczna-instalacja-w-strefe-lg-na-ces-2020,385311,artykul.html

Odwiedzający LG na wystawie CES 2020 mogą również zachwycić się wewnętrzną strefą The Fountain (fontanna), w której znajduje się instalacja rolowanych telewizorów LG SIGNATURE OLED TV R (model 65RX). Fascynujące instalacje OLED potwierdzają, że firma LG jest technologicznym liderem, zdolnym do wprowadzania zadziwiających innowacji.

Matryca LG OLED jest najbardziej zaawansowanym wyświetlaczem na świecie, pozwalającym na uzyskanie obrazu o idealnej czerni i nieskończonym kontraście, który nie zależy od pozycji widza. Piksele emitujące światło można indywidualnie włączać i wyłączać, dzięki czemu uzyskuje się niezwykle realistyczny obraz. Ze względu na brak modułu podświetlającego, wyświetlacze LG OLED są wyjątkowo lekkie i smukłe, co pozwala na produkowanie telewizorów, które można idealnie płasko wieszać na ścianie lub które są tak elastyczne, że dają się rolować jak plakat.

Ogromna i fascynująca instalacja LG OLED Wave została wykonana z 200 komercyjnych 55-calowych ekranów LG OLED (128 wklęsłych i wypukłych oraz 72 płaskich) o błyszczącym wykończeniu. Konstrukcja o wysokości 6 metrów i szerokości 25 metrów w niespotykany dotąd sposób prezentuje piękno przyrody pozwalając zwiedzającym wystawę CES na odbycie niesamowitej podróży. Od pokazu dzikiej potęgi oceanów po rozbłysk zorzy polarnej, instalacja LG OLED Wave zachwyca zmysły obrazem oraz dźwiękiem, które otaczają publiczność i przenoszą ją w najpiękniejsze miejsca na Ziemi. Widzowie mogą nawet doświadczyć wrażenia, że chodzą pod falami oceanu.

ilustracjastrzałka

Instalacja The Fountain zachwyca gości zsynchronizowanym pokazem 20 telewizorów LG OLED z rolowanym ekranem. Wyjątkowo smukłe i elastyczne ekrany są rozwijane oraz zwijane w choreograficznej sekwencji, prezentując jednocześnie znakomitą jakość wyświetlanego obrazu. LG SIGNATURE OLED R z rolowanym ekranem jest jedynym na świecie telewizorem, którego wyświetlacz podczas przerwy w użytkowaniu może całkowicie zniknąć z pola widzenia i schować się w stylowej, aluminiowej podstawie. Futurystyczne urządzenie jest wyjątkowym osiągnięciem w historii telewizorów oraz zapewnia zupełnie nowe możliwości aranżowania przestrzeni.

Instalacje z matryc OLED firmy LG już od roku 2016 stanową atrakcję, która jest obowiązkowym punktem dla uczestników najważniejszych międzynarodowych imprez. Pierwszą z nich, prezentowaną podczas targów CES 2016, był LG OLED Tunnel zachwycający widokami nocnego nieba i uhonorowany nagrodą Red Dot Award w kategorii komunikacji przestrzennej.

ilustracjastrzałka

W kolejnym roku, podczas targów Milan Design Week 2017, zaprezentowano ogromną instalację artystyczną z efektami świetlnymi Senses of the Future, za którą LG jako pierwsza koreańska firma otrzymała nagrodę Milano Design Award 2017, a także nagrodę Red Dot Grand Prix w kategorii komunikacji przestrzennej. Instalacja LG OLED Falls przygotowana na ubiegłoroczne targi CES także spotkała się z najwyższym uznaniem i zdobyła nagrodę Red Dot Award 2019.

Odwiedzający stoisko LG na targach CES 2020 (Las Vegas Convention Central Hal, stanowisko nr 11100) będą mogli przekonać się o niezwykłości najnowszej instalacji z matryc LG OLED. Zachęcamy do śledzenia informacji o działaniach firmy podczas targów CES, które będą publikowane w mediach społecznościowych z hasztagiem #LGCES2020.

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764