logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG Oled Wave - elastyczna instalacja w strefę LG na CES 2020

  PR 13.01.2020, przeczytano 885 razy
ilustracja

Imponująca konstrukcja wykonana z elastycznych ekranów LG OLED w spektakularny sposób prezentuje wyjątkowe cechy matryc LG OLED: niezrównaną jakość obrazu oraz elastyczność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-oled-wave---elastyczna-instalacja-w-strefe-lg-na-ces-2020,385311,artykul.html

Odwiedzający LG na wystawie CES 2020 mogą również zachwycić się wewnętrzną strefą The Fountain (fontanna), w której znajduje się instalacja rolowanych telewizorów LG SIGNATURE OLED TV R (model 65RX). Fascynujące instalacje OLED potwierdzają, że firma LG jest technologicznym liderem, zdolnym do wprowadzania zadziwiających innowacji.

Matryca LG OLED jest najbardziej zaawansowanym wyświetlaczem na świecie, pozwalającym na uzyskanie obrazu o idealnej czerni i nieskończonym kontraście, który nie zależy od pozycji widza. Piksele emitujące światło można indywidualnie włączać i wyłączać, dzięki czemu uzyskuje się niezwykle realistyczny obraz. Ze względu na brak modułu podświetlającego, wyświetlacze LG OLED są wyjątkowo lekkie i smukłe, co pozwala na produkowanie telewizorów, które można idealnie płasko wieszać na ścianie lub które są tak elastyczne, że dają się rolować jak plakat.

Ogromna i fascynująca instalacja LG OLED Wave została wykonana z 200 komercyjnych 55-calowych ekranów LG OLED (128 wklęsłych i wypukłych oraz 72 płaskich) o błyszczącym wykończeniu. Konstrukcja o wysokości 6 metrów i szerokości 25 metrów w niespotykany dotąd sposób prezentuje piękno przyrody pozwalając zwiedzającym wystawę CES na odbycie niesamowitej podróży. Od pokazu dzikiej potęgi oceanów po rozbłysk zorzy polarnej, instalacja LG OLED Wave zachwyca zmysły obrazem oraz dźwiękiem, które otaczają publiczność i przenoszą ją w najpiękniejsze miejsca na Ziemi. Widzowie mogą nawet doświadczyć wrażenia, że chodzą pod falami oceanu.

ilustracjastrzałka

Instalacja The Fountain zachwyca gości zsynchronizowanym pokazem 20 telewizorów LG OLED z rolowanym ekranem. Wyjątkowo smukłe i elastyczne ekrany są rozwijane oraz zwijane w choreograficznej sekwencji, prezentując jednocześnie znakomitą jakość wyświetlanego obrazu. LG SIGNATURE OLED R z rolowanym ekranem jest jedynym na świecie telewizorem, którego wyświetlacz podczas przerwy w użytkowaniu może całkowicie zniknąć z pola widzenia i schować się w stylowej, aluminiowej podstawie. Futurystyczne urządzenie jest wyjątkowym osiągnięciem w historii telewizorów oraz zapewnia zupełnie nowe możliwości aranżowania przestrzeni.

Instalacje z matryc OLED firmy LG już od roku 2016 stanową atrakcję, która jest obowiązkowym punktem dla uczestników najważniejszych międzynarodowych imprez. Pierwszą z nich, prezentowaną podczas targów CES 2016, był LG OLED Tunnel zachwycający widokami nocnego nieba i uhonorowany nagrodą Red Dot Award w kategorii komunikacji przestrzennej.

ilustracjastrzałka

W kolejnym roku, podczas targów Milan Design Week 2017, zaprezentowano ogromną instalację artystyczną z efektami świetlnymi Senses of the Future, za którą LG jako pierwsza koreańska firma otrzymała nagrodę Milano Design Award 2017, a także nagrodę Red Dot Grand Prix w kategorii komunikacji przestrzennej. Instalacja LG OLED Falls przygotowana na ubiegłoroczne targi CES także spotkała się z najwyższym uznaniem i zdobyła nagrodę Red Dot Award 2019.

Odwiedzający stoisko LG na targach CES 2020 (Las Vegas Convention Central Hal, stanowisko nr 11100) będą mogli przekonać się o niezwykłości najnowszej instalacji z matryc LG OLED. Zachęcamy do śledzenia informacji o działaniach firmy podczas targów CES, które będą publikowane w mediach społecznościowych z hasztagiem #LGCES2020.

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa outdoorowa na nośnikach Warexpo
Zapraszamy na spacer po centrum Warszawy, gdzie będzie można zobaczyć nietypową odsłonę projektu „Portret osobisty, czyli bliskie spotkanie z... vol. 3”. W formie wystawy outdoroowej eksponowanej na sieci nośników reklamowych, należących do partnera wystawy spółki Warexpo, prezentowane są zdjęcia autorstwa Silvii Pogody, Bartka Wieczorka oraz duetów...
Nowe lampy Fomei LED RGB
W ofercie Fomei pojawiły się nowe lampy z trybem bicolor, RGB/HSI, efektami i filtrami oraz możliwością zdalnego sterowania przez nową aplikację DESAL. Dostępne są dwa małe, kieszonkowe panele z wbudowanymi akumulatorami, duży panel SOFT LED oraz jednostka z soczewką Fresnela.
W trzecim kwartale 2020 r. reklamodawcy wydali o 2,5% mniej niż przed rokiem

Wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2020 r. wyniosła niemal 6,1 mld zł, co oznacza spadek o 11,7% w stosunku do takiego samego okresu 2019 r. – wynika z najnowszego raportu „Rynek Reklamy i Mediów”, tworzonego przez analityków Publicis Groupe Polska.  
Kampania reklamowa nowego modelu Suzuki
Pod hasłem „Rodzina się powiększa”, agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię nowego modelu Suzuki – Swace.  
Bartłomiej Topa z ogromnym obrzękiem na twarzy – chciał pomóc…
...zwrócić uwagę na tragiczną sytuację pacjentów z dziedzicznym obrzękiem naczynioruchowym (HAE), którzy na prawidłową diagnozę czekają średnio aż 13 lat[1].
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764