logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG Oled Wave - elastyczna instalacja w strefę LG na CES 2020

  PR 13.01.2020, przeczytano 764 razy
ilustracja

Imponująca konstrukcja wykonana z elastycznych ekranów LG OLED w spektakularny sposób prezentuje wyjątkowe cechy matryc LG OLED: niezrównaną jakość obrazu oraz elastyczność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-oled-wave---elastyczna-instalacja-w-strefe-lg-na-ces-2020,385311,artykul.html

Odwiedzający LG na wystawie CES 2020 mogą również zachwycić się wewnętrzną strefą The Fountain (fontanna), w której znajduje się instalacja rolowanych telewizorów LG SIGNATURE OLED TV R (model 65RX). Fascynujące instalacje OLED potwierdzają, że firma LG jest technologicznym liderem, zdolnym do wprowadzania zadziwiających innowacji.

Matryca LG OLED jest najbardziej zaawansowanym wyświetlaczem na świecie, pozwalającym na uzyskanie obrazu o idealnej czerni i nieskończonym kontraście, który nie zależy od pozycji widza. Piksele emitujące światło można indywidualnie włączać i wyłączać, dzięki czemu uzyskuje się niezwykle realistyczny obraz. Ze względu na brak modułu podświetlającego, wyświetlacze LG OLED są wyjątkowo lekkie i smukłe, co pozwala na produkowanie telewizorów, które można idealnie płasko wieszać na ścianie lub które są tak elastyczne, że dają się rolować jak plakat.

Ogromna i fascynująca instalacja LG OLED Wave została wykonana z 200 komercyjnych 55-calowych ekranów LG OLED (128 wklęsłych i wypukłych oraz 72 płaskich) o błyszczącym wykończeniu. Konstrukcja o wysokości 6 metrów i szerokości 25 metrów w niespotykany dotąd sposób prezentuje piękno przyrody pozwalając zwiedzającym wystawę CES na odbycie niesamowitej podróży. Od pokazu dzikiej potęgi oceanów po rozbłysk zorzy polarnej, instalacja LG OLED Wave zachwyca zmysły obrazem oraz dźwiękiem, które otaczają publiczność i przenoszą ją w najpiękniejsze miejsca na Ziemi. Widzowie mogą nawet doświadczyć wrażenia, że chodzą pod falami oceanu.

ilustracjastrzałka

Instalacja The Fountain zachwyca gości zsynchronizowanym pokazem 20 telewizorów LG OLED z rolowanym ekranem. Wyjątkowo smukłe i elastyczne ekrany są rozwijane oraz zwijane w choreograficznej sekwencji, prezentując jednocześnie znakomitą jakość wyświetlanego obrazu. LG SIGNATURE OLED R z rolowanym ekranem jest jedynym na świecie telewizorem, którego wyświetlacz podczas przerwy w użytkowaniu może całkowicie zniknąć z pola widzenia i schować się w stylowej, aluminiowej podstawie. Futurystyczne urządzenie jest wyjątkowym osiągnięciem w historii telewizorów oraz zapewnia zupełnie nowe możliwości aranżowania przestrzeni.

Instalacje z matryc OLED firmy LG już od roku 2016 stanową atrakcję, która jest obowiązkowym punktem dla uczestników najważniejszych międzynarodowych imprez. Pierwszą z nich, prezentowaną podczas targów CES 2016, był LG OLED Tunnel zachwycający widokami nocnego nieba i uhonorowany nagrodą Red Dot Award w kategorii komunikacji przestrzennej.

ilustracjastrzałka

W kolejnym roku, podczas targów Milan Design Week 2017, zaprezentowano ogromną instalację artystyczną z efektami świetlnymi Senses of the Future, za którą LG jako pierwsza koreańska firma otrzymała nagrodę Milano Design Award 2017, a także nagrodę Red Dot Grand Prix w kategorii komunikacji przestrzennej. Instalacja LG OLED Falls przygotowana na ubiegłoroczne targi CES także spotkała się z najwyższym uznaniem i zdobyła nagrodę Red Dot Award 2019.

Odwiedzający stoisko LG na targach CES 2020 (Las Vegas Convention Central Hal, stanowisko nr 11100) będą mogli przekonać się o niezwykłości najnowszej instalacji z matryc LG OLED. Zachęcamy do śledzenia informacji o działaniach firmy podczas targów CES, które będą publikowane w mediach społecznościowych z hasztagiem #LGCES2020.

Źródło: LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764