logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG prezentuje pierwszy projektor digital signage

  PR 31.03.2023, przeczytano 404 razy
ilustracja

Nowy LG ProBeam, zaprojektowany do różnych przestrzeni, wyświetla nawet 300‑calowe obrazy w rozdzielczości 4K o szczytowej jasności 7000 ANSI lumenów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-prezentuje-pierwszy-projektor-digital-signage,399482,artykul.html

LG Electronics ogłasza wprowadzenie na rynek pierwszego projektora digital signage, LG ProBeam 4K UHD (model BU70QGA). Nowy projektor o rozdzielczości 4K nadaje się do różnego rodzaju wnętrz, takich jak galerie sztuki, przestrzenie wystawowe, lobby korporacyjne, sklepy detaliczne, sale konferencyjne i audytoria. Wyświetla ostre, imponująco duże obrazy i ma szczytową jasność 7000 ANSI lumenów – najwyższą spośród wszystkich dotychczasowych projektorów LG.

LG ProBeam wyświetla obrazy w rozdzielczości 4K UHD (3840 x 2160) z kontrastem 3 000 000:1 w rozmiarach od 40 aż do 300 cali. Szczytowa jasność wynosząca 7000 ANSI lumenów sprawia, że BU70QGA wyświetla wyraźny obraz nawet w jasnym świetle dziennym. Dodatkowo projektor wyposażony jest w niezawodne laserowe źródło światła, przesunięcie obiektywu, 1,6-krotny zoom optyczny, wbudowaną łączność bezprzewodową oraz zintegrowaną kamerę, która pomaga w konfiguracji i pozycjonowaniu.

Technologia edge blending umożliwia bezproblemowe połączenie nakładającego się światła z dwóch lub więcej projektorów poprzez regulację luminancji i korekcję kolorów. Dzięki tej zaawansowanej technologii można użyć razem do dziewięciu projektorów BU70QGA, aby stworzyć prawdziwie panoramiczne obrazy i zapewnić najwyższej jakości wrażenia wizualne. Zwłaszcza muzea i galerie sztuki docenią zdolność projektorów do wyświetlania dużych, przyciągających wzrok obrazów.

Wygodny i wszechstronny LG ProBeam to profesjonalny system wideo nadający się do różnych środowisk biznesowych. Korzystając z funkcji automatycznej regulacji ekranu1 w BU70QGA, użytkownicy mogą szybko skalibrować obraz do ekranu projekcyjnego i skorygować zniekształcenia obrazu jednym kliknięciem przycisku na dołączonym pilocie. Gdy kąt projekcji nie jest wyrównany z ekranem, oparta na AI technologia wykrywania firmy LG ocenia przesunięcie obiektywu, powiększenie, ostrość i zniekształcenia, a następnie automatycznie dostosowuje wyświetlany obraz.

Za sprawą wysokowydajnego układu SoC (System-on-Chip) projektor może wykonywać kilka zadań jednocześnie. Zapewnia płynne odtwarzanie treści oraz optymalizuje wygodę obsługi dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i prostym narzędziom do tworzenia aplikacji. BU70QGA może również łączyć się z LG ConnectedCare – rozwiązaniem chmurowym LG do zarządzania urządzeniami digital signage i wyświetlaczami LG2 . Nowy ProBeam wyposażony w system webOS 6.0 pozwala dostawcom zewnętrznym rozszerzyć ofertę o możliwość projekcji, zwiększając różnorodność i wartość rozbudowanego ekosystemu digital signage firmy LG.

— Nowy LG ProBeam, czyli nasz pierwszy projektor digital signage 4K wyposażony w platformę LG webOS 6.0, to wydajne rozwiązanie do wyświetlania w różnorodnych przestrzeniach. Linie projektorów ProBeam firmy LG powstałe z myślą o sektorze komercyjnym oferują zróżnicowane, indywidualnie konfigurowalne opcje, które pomagają klientom tworzyć profesjonalne systemy AV dostosowane do ich konkretnych potrzeb. - Seo Young-jae, starszy wiceprezes i szef jednostki biznesowej IT w LG Electronics Business Solutions Company

LG ProBeam BU70QGA zostanie wprowadzony na wybrane rynki w tym miesiącu, począwszy od USA. Więcej informacji można znaleźć na stronie LG.com

Specyfikacja:

 

LG ProBeam (BU70QGA)

System projekcyjny

DLP

Rozdzielczość

4K UHD (3840 x 2160)

HDR

HDR 10

Źródło światła

Laser (LD + P/W)

Żywotność źródła światła (przy wysokiej jakości)

20 000 godzin

Jasność

7 000 ANSI lumenów

Współczynnik kontrastu

3 000 000:1

Hałas (tryb energooszczędny na poziomie średnim)

33 dB

Obiektyw projekcyjny

Przesunięcie obiektywu

poziome ± 28%, pionowe +60% / -33%

Zoom

x 1,6 (auto)

Rozmiar ekranu

40-300 cali

Współczynnik rzutu

1,53 – 2,45

Wyjście głośnikowe

10 W (5 W + 5 W) 

Wymiary netto (szer. x głęb. x wys.)

570 x 360 x 159 mm (bez nóżek)

Masa

17,8 kg

Korekcja trapezu

4-/9-/15-/25-punktowa

Automatyczna regulacja ekranu

tak

Połączenie bezprzewodowe

Wi-Fi, Bluetooth

Platforma

webOS 6.0

Zarządzanie digital signage

LG SuperSign CMS

Źródło: LG Business Solutions

Dodatkowe informacje:

1 Funkcja automatycznej regulacji ekranu może działać w ograniczony sposób, jeśli światło otoczenia jest zbyt słabe lub jeśli krawędzie ekranu nie są wyraźnie rozpoznawane.
2 Wymagana subskrypcja usługi LG ConnectedCare.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764