logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG prezentuje pierwszy projektor digital signage

  PR 31.03.2023, przeczytano 665 razy
ilustracja

Nowy LG ProBeam, zaprojektowany do różnych przestrzeni, wyświetla nawet 300‑calowe obrazy w rozdzielczości 4K o szczytowej jasności 7000 ANSI lumenów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-prezentuje-pierwszy-projektor-digital-signage,399482,artykul.html

LG Electronics ogłasza wprowadzenie na rynek pierwszego projektora digital signage, LG ProBeam 4K UHD (model BU70QGA). Nowy projektor o rozdzielczości 4K nadaje się do różnego rodzaju wnętrz, takich jak galerie sztuki, przestrzenie wystawowe, lobby korporacyjne, sklepy detaliczne, sale konferencyjne i audytoria. Wyświetla ostre, imponująco duże obrazy i ma szczytową jasność 7000 ANSI lumenów – najwyższą spośród wszystkich dotychczasowych projektorów LG.

LG ProBeam wyświetla obrazy w rozdzielczości 4K UHD (3840 x 2160) z kontrastem 3 000 000:1 w rozmiarach od 40 aż do 300 cali. Szczytowa jasność wynosząca 7000 ANSI lumenów sprawia, że BU70QGA wyświetla wyraźny obraz nawet w jasnym świetle dziennym. Dodatkowo projektor wyposażony jest w niezawodne laserowe źródło światła, przesunięcie obiektywu, 1,6-krotny zoom optyczny, wbudowaną łączność bezprzewodową oraz zintegrowaną kamerę, która pomaga w konfiguracji i pozycjonowaniu.

Technologia edge blending umożliwia bezproblemowe połączenie nakładającego się światła z dwóch lub więcej projektorów poprzez regulację luminancji i korekcję kolorów. Dzięki tej zaawansowanej technologii można użyć razem do dziewięciu projektorów BU70QGA, aby stworzyć prawdziwie panoramiczne obrazy i zapewnić najwyższej jakości wrażenia wizualne. Zwłaszcza muzea i galerie sztuki docenią zdolność projektorów do wyświetlania dużych, przyciągających wzrok obrazów.

Wygodny i wszechstronny LG ProBeam to profesjonalny system wideo nadający się do różnych środowisk biznesowych. Korzystając z funkcji automatycznej regulacji ekranu1 w BU70QGA, użytkownicy mogą szybko skalibrować obraz do ekranu projekcyjnego i skorygować zniekształcenia obrazu jednym kliknięciem przycisku na dołączonym pilocie. Gdy kąt projekcji nie jest wyrównany z ekranem, oparta na AI technologia wykrywania firmy LG ocenia przesunięcie obiektywu, powiększenie, ostrość i zniekształcenia, a następnie automatycznie dostosowuje wyświetlany obraz.

Za sprawą wysokowydajnego układu SoC (System-on-Chip) projektor może wykonywać kilka zadań jednocześnie. Zapewnia płynne odtwarzanie treści oraz optymalizuje wygodę obsługi dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i prostym narzędziom do tworzenia aplikacji. BU70QGA może również łączyć się z LG ConnectedCare – rozwiązaniem chmurowym LG do zarządzania urządzeniami digital signage i wyświetlaczami LG2 . Nowy ProBeam wyposażony w system webOS 6.0 pozwala dostawcom zewnętrznym rozszerzyć ofertę o możliwość projekcji, zwiększając różnorodność i wartość rozbudowanego ekosystemu digital signage firmy LG.

— Nowy LG ProBeam, czyli nasz pierwszy projektor digital signage 4K wyposażony w platformę LG webOS 6.0, to wydajne rozwiązanie do wyświetlania w różnorodnych przestrzeniach. Linie projektorów ProBeam firmy LG powstałe z myślą o sektorze komercyjnym oferują zróżnicowane, indywidualnie konfigurowalne opcje, które pomagają klientom tworzyć profesjonalne systemy AV dostosowane do ich konkretnych potrzeb. - Seo Young-jae, starszy wiceprezes i szef jednostki biznesowej IT w LG Electronics Business Solutions Company

LG ProBeam BU70QGA zostanie wprowadzony na wybrane rynki w tym miesiącu, począwszy od USA. Więcej informacji można znaleźć na stronie LG.com

Specyfikacja:

 

LG ProBeam (BU70QGA)

System projekcyjny

DLP

Rozdzielczość

4K UHD (3840 x 2160)

HDR

HDR 10

Źródło światła

Laser (LD + P/W)

Żywotność źródła światła (przy wysokiej jakości)

20 000 godzin

Jasność

7 000 ANSI lumenów

Współczynnik kontrastu

3 000 000:1

Hałas (tryb energooszczędny na poziomie średnim)

33 dB

Obiektyw projekcyjny

Przesunięcie obiektywu

poziome ± 28%, pionowe +60% / -33%

Zoom

x 1,6 (auto)

Rozmiar ekranu

40-300 cali

Współczynnik rzutu

1,53 – 2,45

Wyjście głośnikowe

10 W (5 W + 5 W) 

Wymiary netto (szer. x głęb. x wys.)

570 x 360 x 159 mm (bez nóżek)

Masa

17,8 kg

Korekcja trapezu

4-/9-/15-/25-punktowa

Automatyczna regulacja ekranu

tak

Połączenie bezprzewodowe

Wi-Fi, Bluetooth

Platforma

webOS 6.0

Zarządzanie digital signage

LG SuperSign CMS

Źródło: LG Business Solutions

Dodatkowe informacje:

1 Funkcja automatycznej regulacji ekranu może działać w ograniczony sposób, jeśli światło otoczenia jest zbyt słabe lub jeśli krawędzie ekranu nie są wyraźnie rozpoznawane.
2 Wymagana subskrypcja usługi LG ConnectedCare.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764