logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG rozpoczyna kampanię z Disneyem

  PR 05.06.2018, przeczytano 679 razy
ilustracjastrzałka

LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-rozpoczyna-kampanie-z-disneyem,36737,artykul.html

W związku z oficjalną premierą najnowszego flagowca LG G7 ThinQ firma podjęła współpracę z Disneyem. Kampania rusza od początku czerwca i potrwa do końca sierpnia. Współpraca obejmuje między innymi specjalnie przygotowaną reklamę LG G7 ThinQ osadzoną w galaktyce oraz materiały graficzne. Jej efekty będzie można zobaczyć w kinach Cinema City i Helios w całej Polsce, online oraz usłyszeć w radio.

W ramach specjalnej promocji, do LG G7 ThinQ dołączany będzie robot BB 9E sterowany smartfonem lub dołączoną opaską mocy. Aby skorzystać z promocji wystarczy dokonać zakupu w jednej z sieci handlowych: RTV Euro AGD, Komputronik, X-kom, Media Expert, Media Markt oraz Saturn. Osoby decydujące się na zakup LG G7 ThinQ w ofercie Play otrzymają w komplecie, a po wyczerpaniu zapasów za 50% wartości, 43-calowy telewizor LG 43UK6300 również wyposażony w funkcje sztucznej inteligencji ThinQ AI, które przetwarzają ludzką mowę i uczą się zachowań użytkownika. W ofercie sieci Plus, T-Mobile oraz Orange wartością dodaną do zakupu najnowszego flagowca LG jest 24-calowy monitor LG 24MT49VF, który może pełnić dwie funkcje – monitora komputerowego i telewizora. Dodatkowo, w trakcie trwania promocji każdy Klient, otrzyma również roczną gwarancję na wyświetlacz. Promocje dostępne będą w miejscach zakupu w pierwszym tygodniu czerwca.

Kreacje zostały stworzone przez firmę The Walt Disney Company we współpracy z LG. Za ich adaptację odpowiedzialna była Agencja Warszawa. Za zakup mediów odpowiadają firmy ARENA (kino oraz radio) i METS Sp. z o.o. (digital), a za komunikację z mediami agencja Monday.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764