logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG wprowadza innowacyjny system ekranów LG LED Signage

  PR 29.06.2020, przeczytano 599 razy
ilustracja

LG Electronics wprowadza najbardziej zaawansowane rozwiązanie z dziedziny ekranów w swojej dotychczasowej ofercie — innowacyjny system LG LED Signage (model LSAA) oparty na najnowszej technologii i konstrukcji wyświetlaczy. Oferuje on jeszcze wyższą jakość obrazu i łatwiejszą instalację niż popularne poprzednie modele, którym firma LG zawdzięcza pozycję jednego z czołowych dostawców w branży wyświetlaczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-wprowadza-innowacyjny-system-ekranow-lg-led-signage,387581,artykul.html

Model LSAA został zaprojektowany pod kątem montażu blokowego, co niezwykle ułatwia konstruowanie wyświetlaczy o dużej powierzchni. Centralnym elementem tego rozwiązania jest pojedynczy koncentrator LED o mocy 600 W umieszczony w obudowie o wymiarach 337,5 mm (wys.) x 44,9 mm (gł.). Zasila on cały system wyświetlacza i przesyła sygnał obrazu o maksymalnej rozdzielczości 4K UHD i proporcjach 16:9 bez dodatkowego okablowania pomiędzy poszczególnymi obudowami. Pozwala to oszczędzić czas, obniżyć koszty i ograniczyć utrudnienia. Konstrukcja umożliwia bezproblemowe nadawanie i odbiór sygnału drogą bezprzewodową dzięki technologii bezstykowego złącza LG, przy czym prąd zasilający dociera do każdego wyświetlacza poprzez złącza stykowe umieszczone na krawędziach obudowy.

Ponadto obudowa wyświetlaczy LED została skonstruowana w taki sposób, aby instalatorzy mogli łączyć wiele urządzeń w celu uzyskania wymaganego rozmiaru. Dzięki prostej instalacji i możliwościom rozbudowy model LSAA można ustawiać i rekonfigurować na miejscu znacznie szybciej niż inne wyświetlacze LED. Co więcej, mocowania ścienne i akcesoria z kategorii ramek umożliwiają wiele wariantów montażu, tak aby spełniać różne wymagania związane z warunkami lokalnymi i potrzebami klienta.

System LG LSAA jest wyposażony w ten sam procesor obrazu oparty na algorytmach sztucznej inteligencji, który można znaleźć w popularnych telewizorach LG klasy wyższej. Daje on obraz o żywych kolorach dzięki technologii wyświetlaczy samoemisyjnych oraz niewielkiemu odstępowi między pikselami, który obecnie wynosi 1,2 mm, lecz ma zostać dodatkowo zmniejszony do wartości poniżej 1 mm w drugim półroczu. Aby zapewnić większą wydajność, zastosowano metodę, w której diody LED korzystają ze wspólnej katody podłączonej do pojedynczego styku. Takie rozwiązanie zapobiega nadmiernemu zużyciu energii, przesyłając jedynie sygnał o wymaganym napięciu do każdego piksela składowego.

ilustracjastrzałka

- Seria LSAA wyznacza nowe standardy na rynku wyświetlaczy reklamowych. Innowacje w produktach takich jak system LSAA to atut, dzięki któremu firma LG jest liderem branży, oferując znakomitą jakość obrazu, niezwykłą łatwość instalacji oraz bezkonkurencyjne korzyści. - Paek Ki-moon, wiceprezes i szef działu wyświetlaczy informacyjnych w firmie LG Electronics Business Solutions

System LG LED Signage będzie dostępny w tym miesiącu, początkowo na rynkach Ameryki Północnej i Europy, a w dalszej kolejności — w Ameryce Łacińskiej i Azji.

Źródło: LG Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764