logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG wprowadza innowacyjny system ekranów LG LED Signage

  PR 29.06.2020, przeczytano 222 razy
ilustracja

LG Electronics wprowadza najbardziej zaawansowane rozwiązanie z dziedziny ekranów w swojej dotychczasowej ofercie — innowacyjny system LG LED Signage (model LSAA) oparty na najnowszej technologii i konstrukcji wyświetlaczy. Oferuje on jeszcze wyższą jakość obrazu i łatwiejszą instalację niż popularne poprzednie modele, którym firma LG zawdzięcza pozycję jednego z czołowych dostawców w branży wyświetlaczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-wprowadza-innowacyjny-system-ekranow-lg-led-signage,387581,artykul.html

Model LSAA został zaprojektowany pod kątem montażu blokowego, co niezwykle ułatwia konstruowanie wyświetlaczy o dużej powierzchni. Centralnym elementem tego rozwiązania jest pojedynczy koncentrator LED o mocy 600 W umieszczony w obudowie o wymiarach 337,5 mm (wys.) x 44,9 mm (gł.). Zasila on cały system wyświetlacza i przesyła sygnał obrazu o maksymalnej rozdzielczości 4K UHD i proporcjach 16:9 bez dodatkowego okablowania pomiędzy poszczególnymi obudowami. Pozwala to oszczędzić czas, obniżyć koszty i ograniczyć utrudnienia. Konstrukcja umożliwia bezproblemowe nadawanie i odbiór sygnału drogą bezprzewodową dzięki technologii bezstykowego złącza LG, przy czym prąd zasilający dociera do każdego wyświetlacza poprzez złącza stykowe umieszczone na krawędziach obudowy.

Ponadto obudowa wyświetlaczy LED została skonstruowana w taki sposób, aby instalatorzy mogli łączyć wiele urządzeń w celu uzyskania wymaganego rozmiaru. Dzięki prostej instalacji i możliwościom rozbudowy model LSAA można ustawiać i rekonfigurować na miejscu znacznie szybciej niż inne wyświetlacze LED. Co więcej, mocowania ścienne i akcesoria z kategorii ramek umożliwiają wiele wariantów montażu, tak aby spełniać różne wymagania związane z warunkami lokalnymi i potrzebami klienta.

System LG LSAA jest wyposażony w ten sam procesor obrazu oparty na algorytmach sztucznej inteligencji, który można znaleźć w popularnych telewizorach LG klasy wyższej. Daje on obraz o żywych kolorach dzięki technologii wyświetlaczy samoemisyjnych oraz niewielkiemu odstępowi między pikselami, który obecnie wynosi 1,2 mm, lecz ma zostać dodatkowo zmniejszony do wartości poniżej 1 mm w drugim półroczu. Aby zapewnić większą wydajność, zastosowano metodę, w której diody LED korzystają ze wspólnej katody podłączonej do pojedynczego styku. Takie rozwiązanie zapobiega nadmiernemu zużyciu energii, przesyłając jedynie sygnał o wymaganym napięciu do każdego piksela składowego.

ilustracjastrzałka

- Seria LSAA wyznacza nowe standardy na rynku wyświetlaczy reklamowych. Innowacje w produktach takich jak system LSAA to atut, dzięki któremu firma LG jest liderem branży, oferując znakomitą jakość obrazu, niezwykłą łatwość instalacji oraz bezkonkurencyjne korzyści. - Paek Ki-moon, wiceprezes i szef działu wyświetlaczy informacyjnych w firmie LG Electronics Business Solutions

System LG LED Signage będzie dostępny w tym miesiącu, początkowo na rynkach Ameryki Północnej i Europy, a w dalszej kolejności — w Ameryce Łacińskiej i Azji.

Źródło: LG Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764