logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG zaprezentuje lodówkę z funkcją Moodup podczas inscenizacji świetlnej

  PR 05.06.2023, przeczytano 997 razy
ilustracjastrzałka

Firma LG zaprezentuje wyjątkową, zmieniającą kolor lodówkę podczas największego w Australii festiwalu kreatywności, innowacji i światła


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-zaprezentuje-lodowke-z-funkcja-moodup-podczas-inscenizacji-swietlnej,400288,artykul.html

LG Electronics zapowiada „MoodUP, by LG” – inscenizację świetlną, która zostanie pokazana w ramach festiwalu Vivid Sydney 2023. Podczas największego corocznego pokazu świetlnego w Australii, który odbywa się w Sydney już po raz trzynasty, firma zaprezentuje innowacyjną lodówkę LG InstaView z funkcją MoodUP.

Lodówka LG InstaView z MoodUP wyposażona jest w panele drzwiowe, których kolor można indywidualnie dopasowywać do gustu i nastroju. Za pomocą aplikacji mobilnej LG ThinQ użytkownicy mogą zmieniać barwy paneli LED w dowolnym momencie – do wyboru mają do 190 tysięcy1 kombinacji kolorów. Ponadto InstaView z funkcją MoodUP oferuje zaawansowane chłodzenie oraz inteligentne technologie, które zapewniają wyjątkową świeżość żywności i wygodne korzystanie z lodówki.

ilustracjastrzałka

Odwiedzających inscenizację LG przywita przyciągająca wzrok „ściana” LED o imponującej wysokości czterech metrów i szerokości jedenastu metrów. Goście będą mogli poznać nową, kolorową lodówkę LG oraz wziąć udział w  opartym na ruchu quizie What’s your Vivid Sydney Mood?, obejmującym osiem kategorii: Energetic, Cruisy, Whimsical, Cheerful, Adventurous, Creative, Soulful i Curious. Po ukończeniu quizu odwiedzający będą mieli możliwość uwiecznienia tego momentu na 360‑stopniowym zdjęciu i – odpowiadając na kilka pytań dotyczących wrażeń, jakich szukają na Vivid Sydney 2023 – otrzymać swoją osobistą trasę zwiedzania festiwalu.

Dostosowanie trasy zwiedzania do indywidualnych preferencji jest możliwe dzięki platformie internetowej rzeczywistości rozszerzonej (web-AR), z której można łatwo skorzystać za pomocą kompatybilnego urządzenia mobilnego2.

Chcąc zapewnić bardziej interaktywną rozrywkę, firma LG opracowała unikalne punkty AR strategicznie rozmieszczone na trasie ośmiokilometrowego spaceru świetlnego po Vivid Sydney. Punkty te, dostępne również za pośrednictwem web-AR na kompatybilnych urządzeniach, pokazują różne aktywności, które pozwalają jeszcze intensywniej przeżyć wciągający pokaz świetlny na festiwalu. Aby nie pominąć żadnej z fascynujących inscenizacji, odwiedzający mogą włączyć na swoich smartfonach powiadomienia o tym, że dotarli do jednego z punktów LG oferujących AR.

- Nasza indywidualnie konfigurowalna lodówka InstaView z funkcją MoodUP oferuje szeroką gamę kolorów, które pasują do każdego gustu i preferencji. Ogromnie się cieszymy, że możemy ją zaprezentować na Vivid Sydney. Podczas kultowego festiwalu odwiedzający będą mieli okazję wejść w szereg wciągających interakcji z naszą innowacyjną lodówką. Tego lata planujemy wprowadzić ją na australijski rynek – będzie po raz pierwszy dostępna poza Koreą Południową. - Lyu Jae-cheol, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company

Lodówkę InstaView z funkcją MoodUP można obejrzeć podczas inscenizacji „MoodUP, by LG” odbywającej się przed Customs House na Circular Quay w Sydney w Australii od 26 maja do 17 czerwca.

ilustracjastrzałka

Źródło: LG Electronics Home Appliance & Air Solution

Dodatkowe informacje:

1. Dotyczy modeli czterodrzwiowych z panelami LED. Liczba dostępnych kombinacji kolorystycznych może się różnić w zależności od modelu i rynku. Aplikacja ThinQ jest dostępna na kompatybilnych smartfonach z systemem Android i iOS.
2. Odwiedzający mogą utworzyć trasę zwiedzania przed wizytą na Vivid Sydney i bez udziału w inscenizacji „MoodUP, by LG” na stronie: www.lg.com/au/moodup.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764