logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LG zaprezentuje lodówkę z funkcją Moodup podczas inscenizacji świetlnej

  PR 05.06.2023, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

Firma LG zaprezentuje wyjątkową, zmieniającą kolor lodówkę podczas największego w Australii festiwalu kreatywności, innowacji i światła


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lg-zaprezentuje-lodowke-z-funkcja-moodup-podczas-inscenizacji-swietlnej,400288,artykul.html

LG Electronics zapowiada „MoodUP, by LG” – inscenizację świetlną, która zostanie pokazana w ramach festiwalu Vivid Sydney 2023. Podczas największego corocznego pokazu świetlnego w Australii, który odbywa się w Sydney już po raz trzynasty, firma zaprezentuje innowacyjną lodówkę LG InstaView z funkcją MoodUP.

Lodówka LG InstaView z MoodUP wyposażona jest w panele drzwiowe, których kolor można indywidualnie dopasowywać do gustu i nastroju. Za pomocą aplikacji mobilnej LG ThinQ użytkownicy mogą zmieniać barwy paneli LED w dowolnym momencie – do wyboru mają do 190 tysięcy1 kombinacji kolorów. Ponadto InstaView z funkcją MoodUP oferuje zaawansowane chłodzenie oraz inteligentne technologie, które zapewniają wyjątkową świeżość żywności i wygodne korzystanie z lodówki.

ilustracjastrzałka

Odwiedzających inscenizację LG przywita przyciągająca wzrok „ściana” LED o imponującej wysokości czterech metrów i szerokości jedenastu metrów. Goście będą mogli poznać nową, kolorową lodówkę LG oraz wziąć udział w  opartym na ruchu quizie What’s your Vivid Sydney Mood?, obejmującym osiem kategorii: Energetic, Cruisy, Whimsical, Cheerful, Adventurous, Creative, Soulful i Curious. Po ukończeniu quizu odwiedzający będą mieli możliwość uwiecznienia tego momentu na 360‑stopniowym zdjęciu i – odpowiadając na kilka pytań dotyczących wrażeń, jakich szukają na Vivid Sydney 2023 – otrzymać swoją osobistą trasę zwiedzania festiwalu.

Dostosowanie trasy zwiedzania do indywidualnych preferencji jest możliwe dzięki platformie internetowej rzeczywistości rozszerzonej (web-AR), z której można łatwo skorzystać za pomocą kompatybilnego urządzenia mobilnego2.

Chcąc zapewnić bardziej interaktywną rozrywkę, firma LG opracowała unikalne punkty AR strategicznie rozmieszczone na trasie ośmiokilometrowego spaceru świetlnego po Vivid Sydney. Punkty te, dostępne również za pośrednictwem web-AR na kompatybilnych urządzeniach, pokazują różne aktywności, które pozwalają jeszcze intensywniej przeżyć wciągający pokaz świetlny na festiwalu. Aby nie pominąć żadnej z fascynujących inscenizacji, odwiedzający mogą włączyć na swoich smartfonach powiadomienia o tym, że dotarli do jednego z punktów LG oferujących AR.

- Nasza indywidualnie konfigurowalna lodówka InstaView z funkcją MoodUP oferuje szeroką gamę kolorów, które pasują do każdego gustu i preferencji. Ogromnie się cieszymy, że możemy ją zaprezentować na Vivid Sydney. Podczas kultowego festiwalu odwiedzający będą mieli okazję wejść w szereg wciągających interakcji z naszą innowacyjną lodówką. Tego lata planujemy wprowadzić ją na australijski rynek – będzie po raz pierwszy dostępna poza Koreą Południową. - Lyu Jae-cheol, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company

Lodówkę InstaView z funkcją MoodUP można obejrzeć podczas inscenizacji „MoodUP, by LG” odbywającej się przed Customs House na Circular Quay w Sydney w Australii od 26 maja do 17 czerwca.

ilustracjastrzałka

Źródło: LG Electronics Home Appliance & Air Solution

Dodatkowe informacje:

1. Dotyczy modeli czterodrzwiowych z panelami LED. Liczba dostępnych kombinacji kolorystycznych może się różnić w zależności od modelu i rynku. Aplikacja ThinQ jest dostępna na kompatybilnych smartfonach z systemem Android i iOS.
2. Odwiedzający mogą utworzyć trasę zwiedzania przed wizytą na Vivid Sydney i bez udziału w inscenizacji „MoodUP, by LG” na stronie: www.lg.com/au/moodup.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764