logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liam Neeson w kampanii PFN z okazji rocznicy Bitwy Warszawskiej

   15.08.2018, przeczytano 1602 razy
ilustracjastrzałka

W związku z obchodami 98 rocznicy Bitwy Warszawskiej zwanej „Cudem nad Wisłą” Polska Fundacja Narodowa chce dotrzeć z informacją o wydarzeniach z sierpnia 1920 roku do obywateli USA i Europy Zachodniej oraz uzmysłowić im jak ważne dla losów całego świata było zatrzymanie nawały bolszewickiej przez polskie wojsko. W tym celu od 15 sierpnia w mediach społecznościowych i Internecie pojawi się krótki film, w którym o wydarzeniach sprzed 98 lat będzie opowiadał znany i uznany na całym świecie aktor Liam Neeson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liam-neeson-w-kampanii-pfn-z-okazji-rocznicy-bitwy-warszawskiej-,37590,artykul.html

Zaangażowanie Liama Neesona w kampanię Polskiej Fundacji Narodowej wynika z jego głębokiego szacunku do naszego kraju i przekonania, co do kluczowej roli polskiej armii, jaką odegrała ona w roku 1920, skutecznie blokując bolszewicką nawałnicę, która zmierzała nie tylko na Polskę, ale i na Europę. Neeson od lat interesuje się Polską i darzy nasz kraj sentymentem. Jest osobą znaną i szanowaną na całym świecie - wyjaśnia PFN.

- Kampania z udziałem Pana Neesona jest kierowana przede wszystkim do obiorców w USA i Europy Zachodniej. Liam Neeson jest osobą znaną, rozpoznawalną i cieszącą się dobrą opinią. Polskiej Fundacji Narodowej zależy, by właśnie tego typu osoby mówiły o ważnych dla Polaków momentach z naszej historii i ich wpływie na losy świata. Dzięki temu nasz przekaz jest zrozumiały i dociera tam, gdzie najbardziej nam zależy - podkreśla Filip Rdesiński prezes Polskiej Fundacji Narodowej.

Za pomocą kampanii, PFN chce dotrzeć przede wszystkim do odbiorców poza granicami naszego kraju, którzy bardzo często nie znają polskiej historii i nie wiedzą nic o tym, co działo się w Polsce w 1920 roku i jak wielki miało to wpływ na losy całej Europy i Świata.

- Wobec miażdżącej przewagi wroga, dzięki odwadze, wierze i odwiecznemu, zdecydowanemu dążeniu do wolności Polska zatriumfowała nad brutalną siłą i pokonała sowieckie wojska na przedpolach Warszawy. Do walki z komunistycznym najazdem dołączyli ochotnicy z całego świata, wśród nich grupa młodych Amerykanów, pilotów tworzących słynną Eskadrę Kościuszki. Pytani, dlaczego walczą tak daleko od swoich domów, odpowiadali po prostu, że chcą spłacić dług, jaki wobec Polaków zaciągnęła Ameryka od swych narodzin – przybyli, by walczyć o wolność Polski w 1920 roku tak jak Tadeusz Kościuszko rozpoczął walkę u boku ich przodków o niepodległość Ameryki w 1776 r. - za wolność waszą i naszą.  – mówi Neeson we fragmencie spotu.

Źródło: Polska Fundacja Narodowa

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764