logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liam Neeson w kampanii PFN z okazji rocznicy Bitwy Warszawskiej

   15.08.2018, przeczytano 622 razy
ilustracjastrzałka

W związku z obchodami 98 rocznicy Bitwy Warszawskiej zwanej „Cudem nad Wisłą” Polska Fundacja Narodowa chce dotrzeć z informacją o wydarzeniach z sierpnia 1920 roku do obywateli USA i Europy Zachodniej oraz uzmysłowić im jak ważne dla losów całego świata było zatrzymanie nawały bolszewickiej przez polskie wojsko. W tym celu od 15 sierpnia w mediach społecznościowych i Internecie pojawi się krótki film, w którym o wydarzeniach sprzed 98 lat będzie opowiadał znany i uznany na całym świecie aktor Liam Neeson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liam-neeson-w-kampanii-pfn-z-okazji-rocznicy-bitwy-warszawskiej-,37590,artykul.html

Zaangażowanie Liama Neesona w kampanię Polskiej Fundacji Narodowej wynika z jego głębokiego szacunku do naszego kraju i przekonania, co do kluczowej roli polskiej armii, jaką odegrała ona w roku 1920, skutecznie blokując bolszewicką nawałnicę, która zmierzała nie tylko na Polskę, ale i na Europę. Neeson od lat interesuje się Polską i darzy nasz kraj sentymentem. Jest osobą znaną i szanowaną na całym świecie - wyjaśnia PFN.

- Kampania z udziałem Pana Neesona jest kierowana przede wszystkim do obiorców w USA i Europy Zachodniej. Liam Neeson jest osobą znaną, rozpoznawalną i cieszącą się dobrą opinią. Polskiej Fundacji Narodowej zależy, by właśnie tego typu osoby mówiły o ważnych dla Polaków momentach z naszej historii i ich wpływie na losy świata. Dzięki temu nasz przekaz jest zrozumiały i dociera tam, gdzie najbardziej nam zależy - podkreśla Filip Rdesiński prezes Polskiej Fundacji Narodowej.

Za pomocą kampanii, PFN chce dotrzeć przede wszystkim do odbiorców poza granicami naszego kraju, którzy bardzo często nie znają polskiej historii i nie wiedzą nic o tym, co działo się w Polsce w 1920 roku i jak wielki miało to wpływ na losy całej Europy i Świata.

- Wobec miażdżącej przewagi wroga, dzięki odwadze, wierze i odwiecznemu, zdecydowanemu dążeniu do wolności Polska zatriumfowała nad brutalną siłą i pokonała sowieckie wojska na przedpolach Warszawy. Do walki z komunistycznym najazdem dołączyli ochotnicy z całego świata, wśród nich grupa młodych Amerykanów, pilotów tworzących słynną Eskadrę Kościuszki. Pytani, dlaczego walczą tak daleko od swoich domów, odpowiadali po prostu, że chcą spłacić dług, jaki wobec Polaków zaciągnęła Ameryka od swych narodzin – przybyli, by walczyć o wolność Polski w 1920 roku tak jak Tadeusz Kościuszko rozpoczął walkę u boku ich przodków o niepodległość Ameryki w 1776 r. - za wolność waszą i naszą.  – mówi Neeson we fragmencie spotu.

Źródło: Polska Fundacja Narodowa

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Zbigniew Jujka
18 listopada w wieku 84 lat zmarł Zbigniew Jujka, gdański grafik, autor niezliczonych rysunków satyrycznych pojawiających się głównie na łamach „Dziennika Bałtyckiego”, w którym przez wiele lat pełnił funkcję redaktora graficznego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R otrzymała...
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Ricoh na Drupa 2020
Podczas przyszłorocznych targów drupa Ricoh zaprezentuje jak dotąd najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertę swoich rozwiązań.
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764