logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liam Neeson w kampanii PFN z okazji rocznicy Bitwy Warszawskiej

   15.08.2018, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

W związku z obchodami 98 rocznicy Bitwy Warszawskiej zwanej „Cudem nad Wisłą” Polska Fundacja Narodowa chce dotrzeć z informacją o wydarzeniach z sierpnia 1920 roku do obywateli USA i Europy Zachodniej oraz uzmysłowić im jak ważne dla losów całego świata było zatrzymanie nawały bolszewickiej przez polskie wojsko. W tym celu od 15 sierpnia w mediach społecznościowych i Internecie pojawi się krótki film, w którym o wydarzeniach sprzed 98 lat będzie opowiadał znany i uznany na całym świecie aktor Liam Neeson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liam-neeson-w-kampanii-pfn-z-okazji-rocznicy-bitwy-warszawskiej-,37590,artykul.html

Zaangażowanie Liama Neesona w kampanię Polskiej Fundacji Narodowej wynika z jego głębokiego szacunku do naszego kraju i przekonania, co do kluczowej roli polskiej armii, jaką odegrała ona w roku 1920, skutecznie blokując bolszewicką nawałnicę, która zmierzała nie tylko na Polskę, ale i na Europę. Neeson od lat interesuje się Polską i darzy nasz kraj sentymentem. Jest osobą znaną i szanowaną na całym świecie - wyjaśnia PFN.

- Kampania z udziałem Pana Neesona jest kierowana przede wszystkim do obiorców w USA i Europy Zachodniej. Liam Neeson jest osobą znaną, rozpoznawalną i cieszącą się dobrą opinią. Polskiej Fundacji Narodowej zależy, by właśnie tego typu osoby mówiły o ważnych dla Polaków momentach z naszej historii i ich wpływie na losy świata. Dzięki temu nasz przekaz jest zrozumiały i dociera tam, gdzie najbardziej nam zależy - podkreśla Filip Rdesiński prezes Polskiej Fundacji Narodowej.

Za pomocą kampanii, PFN chce dotrzeć przede wszystkim do odbiorców poza granicami naszego kraju, którzy bardzo często nie znają polskiej historii i nie wiedzą nic o tym, co działo się w Polsce w 1920 roku i jak wielki miało to wpływ na losy całej Europy i Świata.

- Wobec miażdżącej przewagi wroga, dzięki odwadze, wierze i odwiecznemu, zdecydowanemu dążeniu do wolności Polska zatriumfowała nad brutalną siłą i pokonała sowieckie wojska na przedpolach Warszawy. Do walki z komunistycznym najazdem dołączyli ochotnicy z całego świata, wśród nich grupa młodych Amerykanów, pilotów tworzących słynną Eskadrę Kościuszki. Pytani, dlaczego walczą tak daleko od swoich domów, odpowiadali po prostu, że chcą spłacić dług, jaki wobec Polaków zaciągnęła Ameryka od swych narodzin – przybyli, by walczyć o wolność Polski w 1920 roku tak jak Tadeusz Kościuszko rozpoczął walkę u boku ich przodków o niepodległość Ameryki w 1776 r. - za wolność waszą i naszą.  – mówi Neeson we fragmencie spotu.

Źródło: Polska Fundacja Narodowa

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung LU32R590 - monitor curved 4K z funkcją upscalingu
Firma Samsung wprowadziła do sprzedaży pierwszy na świecie monitor 4K z zakrzywioną matrycą, który ma być dobry wyborem dla osób szukających wszechstronnego ekranu do codziennych zadań i rozrywki. Samsung LU32R590 to 32 calowym monitor, oferujący bardzo dobrą jakość obrazu dzięki możliwości wyświetlania miliarda kolorów i funkcji upscalingu. Nowoczesny design urządzenia,...
Tylko do 10 maja br. studenci o zainteresowaniach fotograficznych mogą ubiegać się o udział w programie studenckim Canon na międzynarodowym festiwalu Visa pour l’image. Dla 10 najlepszych studentów z Polski, Canon przygotował specjalny pakiet festiwalowy obejmujący udział w 3-dniowych warsztatach i spotkaniach networkingowych, przelot, zakwaterowanie oraz wyżywienie. W...
PR Calling po raz kolejny nawiązało współpracę projektową z platformą Addictions.ai oraz działająca w jej ramach aplikacją mobilną dla osób uzależnionych od alkoholu oraz ich bliskich - AlkyRecovery. Agencja odpowiada za działania media relations, w tym pozycjonowanie eksperckie założyciela platformy Marcina Brysiaka.
Konkurs Effie Awards ewoluuje wraz z dynamicznie zmieniającą się branżą i w tym roku wprowadza nową kategorię Positive change: PR-Led i Employer branding. Prowly wspiera inicjatywę i zostaje jej partnerem.
23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Rekrutacja potrwa do 10 maja. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764