logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 200 tysięcy

  PR 11.09.2019, przeczytano 678 razy

Po raz pierwszy w historii serwisu liczba subskrypcji płatnego kanału sVOD CDA Premium przekroczyła 200 tys. Według Spółki wpływ na rekordową sprzedaż ma zarówno oferta CDA Premium, jak i coraz lepsza dostępność samej aplikacji oraz powiększająca się liczba partnerskich punktów sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liczba-subskrybentow-cda-premium-przekroczyla-200-tysiecy,383922,artykul.html

Na koniec sierpnia br. łączna liczba płatnych subskrypcji kanału CDA Premium wyniosła 207 tys. Jest to jak dotąd rekordowy wynik w historii usługi, która wystartowała na początku 2016 roku i cały czas konsekwentnie rośnie.

Obecnie w usłudze CDA Premium jest blisko 6500 filmów, a aplikacja CDA - zarówno na urządzenia mobilne, jak i dedykowana konkretnym modelom telewizorów - dostępna jest na coraz większej liczbie urządzeń. Od połowy roku dynamicznie zwiększa się liczba partnerskich punktów sprzedaży w których można kupić miesięczny i/lub trzymiesięczny dostęp do usługi Premium. Wpływ na to ma między innymi coraz dynamiczniej rozwijana współpraca z siecią Euronet Polska. Dzięki niej kody dostępu - tzw. blistry - można kupić już w kilku tysiącach punktów. Są to między innymi sklepy stacjonarne sieci Lagardere Inmedio, Media Expert, Komputronik, Neonet, saloniki Świat Prasy i Media Press, Kolporter oraz sieci stacji paliw Circle K, Lotos czy Amic. Sieć Euronet Polska realizuje kolejne wdrożenia u swoich partnerów, wkrótce dostęp do CDA Premium będzie można nabyć także online poprzez m.in. PKO BP i muve.pl.

Źródło: CDA

www.cda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764