logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 200 tysięcy

  PR 11.09.2019, przeczytano 122 razy

Po raz pierwszy w historii serwisu liczba subskrypcji płatnego kanału sVOD CDA Premium przekroczyła 200 tys. Według Spółki wpływ na rekordową sprzedaż ma zarówno oferta CDA Premium, jak i coraz lepsza dostępność samej aplikacji oraz powiększająca się liczba partnerskich punktów sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liczba-subskrybentow-cda-premium-przekroczyla-200-tysiecy,383922,artykul.html

Na koniec sierpnia br. łączna liczba płatnych subskrypcji kanału CDA Premium wyniosła 207 tys. Jest to jak dotąd rekordowy wynik w historii usługi, która wystartowała na początku 2016 roku i cały czas konsekwentnie rośnie.

Obecnie w usłudze CDA Premium jest blisko 6500 filmów, a aplikacja CDA - zarówno na urządzenia mobilne, jak i dedykowana konkretnym modelom telewizorów - dostępna jest na coraz większej liczbie urządzeń. Od połowy roku dynamicznie zwiększa się liczba partnerskich punktów sprzedaży w których można kupić miesięczny i/lub trzymiesięczny dostęp do usługi Premium. Wpływ na to ma między innymi coraz dynamiczniej rozwijana współpraca z siecią Euronet Polska. Dzięki niej kody dostępu - tzw. blistry - można kupić już w kilku tysiącach punktów. Są to między innymi sklepy stacjonarne sieci Lagardere Inmedio, Media Expert, Komputronik, Neonet, saloniki Świat Prasy i Media Press, Kolporter oraz sieci stacji paliw Circle K, Lotos czy Amic. Sieć Euronet Polska realizuje kolejne wdrożenia u swoich partnerów, wkrótce dostęp do CDA Premium będzie można nabyć także online poprzez m.in. PKO BP i muve.pl.

Źródło: CDA

www.cda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
Narzędzia do pracy zespołowej online znajdują się na fali wznoszącej.  W dużym stopniu to zasługa powiewu świeżości, jaki wniosły takie rozwiązania jak Slack czy Microsoft Teams.
Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, naszym zadaniem jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie najbardziej pomocnych wyników....
Clotify jest mobilną platformą AD-TECH, która skrywa w sobie szerokie spektrum możliwości zarówno dla mediów telewizyjnych, sponsorów lokowania produktów jak i użytkowników. To pierwsza w  Polsce i Europie aplikacja mobilna, która umożliwia przekierowanie widzów z programów telewizyjnych, przez „second...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764