logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liczba użytkowników portalu Sadyogrody.pl przekroczyła 100 tys.

  PR 04.07.2017, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Portal SadyOgrody.pl, należący do Grupy PTWP, zanotował w czerwcu br. ponad 104 tys. unikalnych użytkowników. Najchętniej odwiedzanymi podstronami były: „Prawo i dotacje”, „Owoce” oraz „Agrotechnika”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liczba-uzytkownikow-portalu-sadyogrody.pl-przekroczyla-100-tys.,33019,artykul.html

W czerwcu br. czytelnicy portalu sięgali przede wszystkim po informacje dotyczące niepewnych szacunków zbiorów owoców i warzyw, związanych z wiosennymi przymrozkami oraz idących za tym przewidywań cenowych. Uwagę skupiały także doniesienia o sytuacji na rynku pracy i problemach z pozyskaniem pracowników sezonowych. Na przestrzeni ostatniego miesiąca w dziale „Agrotechnika” zamieszczono szereg porad, m.in. o zwalczaniu mszycy w sadach jabłoniowych i mączniaka rzekomego na plantacjach ogórków, czy też aktualne zalecenia odnośnie ochrony roślin jagodowych przed chorobami. Na wzrost oglądalności wpłynęły również unikalne badania cen hurtowych truskawek i czereśni, obrazujące aktualne ceny oraz trendy w tym sezonie.

Najczęściej odwiedzanymi przez czytelników podserwisami były: „Prawo i dotacje”, „Owoce” oraz „Agrotechnika”.

– W kolejnych tygodniach zaproponujemy naszym czytelnikom wiele równie ciekawych artykułów oraz wywiadów z przedstawicielami branży. Nadal będziemy monitorować ceny owoców sezonowych, a  dalszej kolejności – jabłek, gruszek, a także warzyw. Będziemy na bieżąco informować o możliwościach sprzedaży tych surowców, o nowych rynkach eksportowych oraz cenach. Zapytamy naukowców z dziedziny ogrodnictwa o zalecenia agrotechniczne dla upraw, a urzędników i ekspertów ds. finansów – o warunki pozyskania atrakcyjnego finansowania inwestycji w gospodarstwach – zapowiada Paulina Mroziak, redaktor prowadząca serwisu.

Na łamach SadyOgrody.pl wkrótce pojawi się również informacja o III edycji konferencji „Sady i Ogrody”, która odbędzie się 20 listopada na Stadionie PGE Narodowy. Gośćmi wydarzenia będą eksperci rynkowi, prezesi czołowych polskich grup producenckich oraz naukowcy z dziedziny warzywnictwa i sadownictwa.

Serwis ma również swój profil w serwisie społecznościowym Facebook. Znaleźć tam można m.in. najświeższe informacje z portalu, galerie zdjęć, filmy, a także gry i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Źródło: Grupa PTWP SA

www.ptwp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764