logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liczne warsztaty i nowości Ikonos na Festiwalu Druku

  PR 24.08.2018, przeczytano 887 razy
ilustracjastrzałka

12 i 13 września podczas warszawskiego Festiwalu Druku, na stoisku IKONOS można będzie wziąć udział w licznych warsztatach a także zobaczyć ciekawe nowe materiały.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liczne-warsztaty-i-nowosci-ikonos-na-festiwalu-druku,37685,artykul.html

Na stoisku E2 w hali 3 warszawskiego EXPO XXI, podczas wrześniowych targów polski producent i dystrybutor mediów do druku wielkoformatowego i dekoracji przygotował ciekawe prezentacje. Uczestnicy będą mogli wziąć udział (bez rejestracji) w kilku warsztatach a także zapoznać się z licznymi nowościami.

- Przygotowaliśmy m.in. kilka bloków warsztatowych i pokazowych. Jesteśmy przekonani, że odwiedzający nasze stoisko, dzięki warsztatom podniosą swoje umiejętności aplikacyjne jak i pomogą znaleźć ciekawe pomysły na zastosowanie w biznesie. Będziemy aplikować na meblach, witrynach, ścianach, samochodach i koszulkach. - mówi Paweł Stania z działu marketingu.

Warsztaty oklejania mebli

- Podczas letniego Ikonos RoadShow warsztaty oklejania mebli cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Zademonstrujemy je ponownie targowej publiczności na Festiwalu Druku. Jesteśmy przekonani, że dzięki warsztatom uczestnicy podnieśli swoje umiejętności aplikacyjne jak i zrodziły się ciekawe pomysły na zastosowanie w biznesie.

ilustracjastrzałka

Do dekoracji meblowych zastosujemy produkowane w Opolu folie IKONOS, m.in. materiał o symbolu MRT D160+ LINO. Jest to biała, matowa, polimerowa folia PVC z wodnym akrylowym klejem o wysokiej przyczepności początkowej. Dzięki specjalnej strukturze imitującej płótno CANVAS, idealne nadaje się do zastosowań wewnętrznych takich jak tapety samoprzylepne, obrazy, okładziny, dekoracje.

Warsztaty aplikacji na szkle

Nie mniej ciekawe będą aplikacje okienne, na szkle kuchennym i innych nośnikach przezroczystych jak np. plexi. Jednym z prezentowanych materiałów będzie nowość w ofercie polskiego producenta – dekoracyjne folie PET z gotowymi wzorami – Ikonos Profiflex Deco Art.

Ikonos Profiflex Deco ART to rodzina materiałów samoprzylepnych, dedykowanych do dekoracji szkła bazujących na foliach PET. Ta linia produktów zawiera wyłącznie materiały „PVC Free”, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem do wewnętrznych zastosowań długoterminowych.

- Wszystkie materiały charakteryzują się ciekawym i eleganckim wzornictwem opartym na liniach (seria LINEA), kwadratach (seria QUADRO) lub kropkach (seria PUNTO) w różnych wariantach kolorystycznych: jasno srebrnym, ciemno srebrnym i białym. Wzory te często są spotykane w przestrzeniach publicznych. W tradycyjny sposób, aplikuje się je uprzednio wycinając wzór. Ta metoda jest dosyć pracochłonna. Folie z gotowymi wzorami rozwiązują ten problem, gdyż wystarczy je po prostu przykleić! Pokażemy to na targach.

Dzięki zastosowaniu ultra-transparentnego kleju, seria Deco ART idealnie nadaje się do wymagających aplikacji, takich jak: szklane ściany, kuchnie, wyklejanie powinno być wykonane metodą „na mokro”.

Warsztaty aplikacji tapet

- Fototapety do zadruku cyfrowego, dają bardzo duże możliwości indywidualnej aranżacji wnętrz. Ciekawie zadrukowane i prawidłowo „położone” fototapety znajdą swoje miejsce w pomieszczeniach biurowych, na stoiskach targowych, w barach i klubach, hotelach, sklepach, restauracjach i wielu innych miejscach. Na targach pokażemy jak to się robi.

Polskiej produkcji tapety IKONOS serii WMT posiadają atest higieniczny PZH, pozwalający na ich stosowanie w miejscach użyteczności publicznej, ośrodkach zdrowia, itd. Te impregnowane, jednostronnie powlekane tapeta typu „non-woven”, charakteryzują się wysokim nasyceniem kolorów oraz wyjątkową łatwością zadruku w wielu technologiach druku, m.in. żywicznej.

Warsztaty aplikacji na koszulkach

- Jedną z targowych „gwiazd” i nie jest to słowo na wyrost, jest papier IKONOS T-SHIRT do dekoracji koszulek i odzieży, który to został nagrodzony Złotym Medalem tych targów. Dzięki niemu, za pomocą zwykłej drukarki biurkowej i domowego żelazka można rozkręcić całkiem dochodowy biznes. Ryzyko i koszt inwestycji, praktycznie żadne.

Na warsztatach do dekoracji koszulek zostanie wykorzystany nagrodzony papier IKONOS T-SHIRT, przeznaczony do zadruku za pomocą "zwykłej" drukarki atramentowej. Za pomocą prasy lub… żelazka, można przenieść grafikę na koszulkę, bluzę, czapkę lub inne materiały bawełniane. Papier zapewnia doskonałe, kolorowe, ostre obrazy na białym oraz ciemnym tle. Kolor pozostaje taki sam po wielokrotnym praniu. Papier oferowany jest w formacie kartek A4 w opakowaniach po 10 lub 50 sztuk. Za jego pomocą w warunkach domowych można oznakować wyjątkową koszulkę. Przy kreatywnym pomyśle można sprzedawać takie produkty sprzedawać z wysoką marżą.

Prezentacje aplikacji samochodowych

- Ikonos i Atrium od 10 lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co kilka miesięcy do Opola przyjeżdża kilkadziesiąt osób na warsztaty „Aplikacje samochodowe od A do Z”. Łącznie udział wzięło już ponad tysiąc uczestników. We wrześniu, na Festiwalu Druku, pokażemy możliwości naszej folii wylewanej i umiejętności naszych aplikatorów. Będzie się działo.

Prezentacje poprowadzi jeden z czołowych polskich aplikatorów. Użyta zostanie folia wylewana i laminat wylewany IKONOS / GRAFITYP. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania i dedykowany jest zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30-45 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

Inspiracje i nowości z fabryki IKONOS

Na stoisku IKONOS oprócz warsztatów i pokazów, oczywiście można będzie zapoznać się z ofertą produktową polskiego producenta. Na odwiedzających będą czekać eksperci IKONOS, a także blisko 20 urządzeń wielkoformatowych, na których można będzie zobaczyć proces ich zadruku w kilku technologiach.

ilustracjastrzałka

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764