logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liczni zwiedzający z zagranicy podczas targów Festiwal Marketingu i Druku

   07.09.2021, przeczytano 521 razy
ilustracjastrzałka

Codziennie Redakcja OOH magazine pieczołowicie weryfikuje każdą rejestrację na targi Festiwal Marketingu i Druku. Wśród odwiedzających największą wrześniową imprezę targową w Stolicy będzie można spotkać zauważalną reprezentację gości z zagranicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liczni-zwiedzajacy-z-zagranicy-podczas-targow-festiwal-marketingu-i-druku,392895,artykul.html

W tym roku organizatorzy połączyli siły z przedstawicielami Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Na zwiedzających czeka ponad 300 wystawców i liczne wydarzenia dodatkowe.

Największe w tym roku targi branży reklamowej to kompleksowa oferta dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Inspiracje znajdą tutaj zarówno poszukujący gadżetowych nowości, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań. Połączenie dwóch dużych imprez, których oferta jest komplementarna skutkuje największymi targami branżowymi w tym roku.

Zagraniczni goście przyjadą z: Czech, Litwy, Łotwy, Ukrainy, Słowacji, Niemiec, ale nie tylko, zarejestrowali się także goście z Hiszpanii, Portugalia, Włoch, Finlandii, Norwegii, Estonii, Francji, Rosji, Wielkiej Brytanii i wiele innych. Impreza przybiera charakter międzynarodowy.

Zagraniczni zwiedzający zapytani o udział w wydarzeniu piszą:

– Odwiedzając targi poszukujemy nowych partnerów do dystrybucji upominków firmowych, nowości rynkowych, ciekawych pomysłów na prezent. Nasza praktyka pokazała, że ​​po targach wracamy z gronem nowych dobrych kontaktów, z którymi chętnie kontynuujemy współpracę. Również nowe pomysły na prezenty są naprawdę inspirujące. Właśnie dlatego nie mogę się doczekać spotkania ze wszystkimi wystawcami – pisze Odeta Plakienė z Litwy.

– Na targi Festiwal Marketingu dostałem zaproszenie od partnera biznesowego z Polski. Zaciekawiła mnie i zarazem zaskoczyła ilość i różnorodność wystawców na tym wydarzeniu. Wydaje się, że będzie profesjonalnie i bardzo interesująco. Zapowiadają się fantastyczne targi – pisze Luis Santos z Portugalii.

Natomiast Stepan Matousek z Czech mówi – Przyjeżdżamy na targi Festiwal Marketingu żeby spotkać się z dostawcami gadżetów reklamowych i poszukać nowości. Nie możemy się już doczekać tych wszystkich inspirujących rozmów.

To będzie pierwsze tak duże wydarzenie w skali Europy z tak liczną grupą wystawców i odwiedzających.

  • Bezpłatna rejestracja na wydarzenie TUTAJ.

Targi odbędą się 15 i 16 września w EXPO XXI WARSZAWA ul. Prądzyńskiego 12-14, 5 min pieszo z dworca Zachodniego.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764