logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liczy się Rzeszów - specjalna akcja Radia Tok FM przed lokalnymi wyborami

  PR 07.06.2021, przeczytano 329 razy

Dziś - w poniedziałek, 7 czerwca 2021 r. rozpoczęła się akcja Radia TOK FM związana z przedterminowymi wyborami prezydenta Rzeszowa. Przez tydzień pod hasłem "Liczy się Rzeszów" na antenie stacji pojawiać się będą specjalne programy o życiu w mieście, a także o lokalnej polityce - również w kontekście spraw krajowych. Reporterzy TOK FM będą relacjonować końcówkę kampanii i przebieg głosowania, a następnie ogłoszenie wyników oraz komentarze dotyczące ich konsekwencji. Wszystkie materiały redakcyjne zbierze specjalna strona tokfm.pl/rzeszow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liczy-sie-rzeszow---specjalna-akcja-radia-tok-fm-przed-lokalnymi-wyborami,391791,artykul.html

Od 7 do 11 czerwca redakcja Radia TOK FM poświęci szczególną uwagę rzeszowskim wyborom, ale też miastu i jego mieszkańcom. W akcji "Liczy się Rzeszów", prowadzonej jeszcze przed pierwszą turą głosowania, opowie o życiu w mieście, pracy, nauce i polityce - tematyka ta będzie obecna na antenie m.in. o stałych porach: po 9:40, 12:40 i 18:40.

W Informacjach Radia TOK FM pojawią się relacje reporterskie z końca kampanii oraz z samego przebiegu głosowania i komentarze po ogłoszeniu wyników.

Wszystkie audycje i informacje będą oznaczone hasłem akcji, a poza anteną będzie ich można posłuchać w formie podcastów na specjalnej stronie tokfm.pl/rzeszow.

- "Liczy się Rzeszów" to kolejna akcja TOK FM poświęcona lokalnym sprawom. Tym razem mamy szczególną okazję - w Rzeszowie odbędą się lokalne wybory o krajowym znaczeniu. Będziemy o tym naszym odbiorcom opowiadać, wspólnie obserwując finał rzeszowskiej kampanii - mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764