Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną znanego i lubianego batonika Pawełek o smaku toffi.
Piętnastosekundowy film znakomicie określa charakter batonika. Przedstawiony w reklamie Pawełek jest jak "cicha woda" - o skromnej, niepozornej powierzchowności, za to o niezwykle bogatym wnętrzu. Przepięknym zdjęciom lejącej się czekolady i niezwykle apetycznym obrazom gęstego nadzienia towarzyszy przyjazne głębokie rockowe brzmienie.
"Pawełkowa" kampania jest już kolejną zrealizowaną przez Euro RSCG Warsaw dla Cadbury Wedel. Za jej przygotowanie odpowiedzialni są Michał Jura - Art Director oraz Wojtek Ciszkiewicz – Copywriter. Produkcją kierowała Kasia Lachowicz. Spot reklamowy możemy oglądać od połowy lutego w TVP oraz TVN. Za planowanie i kupno mediów odpowiedzialna jest firma Zenithmedia.
Źródło: Euro RSCG