logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lider Lotto Ekstraklasy w medialnym ogonie

  PR 24.05.2017, przeczytano 584 razy
ilustracjastrzałka
TOP 10 najbardziej medialnych drużyn LOTTO Ekstraklasy w kwietniu 2017 (prasa i wybrane strony internetowe)

W kwietniu zakończyła się zasadnicza część sezonu LOTTO Ekstraklasy. Na pierwszej pozycji uplasowała się wprawdzie Jagiellonia Białystok, ale nie przełożyło się to na zainteresowanie medialne klubem prowadzonym przez Michała Probierza. W kwietniowym badaniu „Polska Piłka”, przygotowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, klub z Białegostoku nie zmieścił się nawet w czołowej ósemce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lider-lotto-ekstraklasy-w-medialnym-ogonie,32583,artykul.html

Największym zainteresowaniem medialnym cieszyła się Legia Warszawa, która zajęła drugie miejsce w rundzie zasadniczej, tracąc jeden punkt do Jagiellonii. Na temat klubu ze stolicy najwięcej informacji opublikowały portale gol24.pl, sportowefakty.wp.pl i sport.pl. Było to odpowiednio 310, 281 i 275 materiałów. Z kolei dziennikarzami, którzy najczęściej publikowali na temat „Wojskowych” byli Bartłomiej Kubiak ze sport.pl (51 informacji), Maciej Kmita (48 publikacji) ze sportowefakty.wp.pl i Maciej Henszel (36 doniesień) piszący w „Przeglądzie Sportowym”.

Największe zainteresowanie medialne wywołał mecz z drugim zespołem w rankingu medialności - Lechem Poznań. Legia przegrywała z „Kolejorzem” 0:1, ale w samej końcówce spotkania zdołała doprowadzić do remisu, a w ostatnich sekundach wyprowadzić kontrę, która skończyła się golem Kaspra Hamalainena. Drużyny z Poznania ta porażka nie podłamała i dwa ostatnie mecze rundy zasadniczej wygrała, najpierw z Wisłą Płock, a później z Ruchem Chorzów. O Lechu najczęściej pisali: Maciej Henszel (60 publikacji) z „Przeglądu Sportowego” oraz Szymon Mierzyński (52 publikacje) i Maciej Kmita (41 informacji) ze sportowefakty.wp.pl.

Na trzecim miejscu w rankingu znalazła się Wisła Kraków, która po 30. kolejce LOTTO Ekstraklasy uplasowała się na 5. pozycji. Drużyna „Białej Gwiazdy” drugi miesiąc z rzędu zajmuje lokatę za drużyną ze stolicy Wielkopolski.

Najwięcej publikacji z tzw. grupy spadkowej LOTTO Ekstraklasy zgromadziła drużyna Śląska Wrocław. Choć zespół Jana Urbana zajął dopiero 11. miejsce w rundzie zasadniczej, to w rankingu medialności znalazł się na wysokim piątym miejscu. W kwietniu drużyna z Wrocławia w trzech meczach zdobyła tylko dwa punkty po remisach z Górnikiem Łęczna i Zagłębiem Lubin. 

Najwyżej sklasyfikowaną drużyną w  rankingu 1. ligi został Górnik Zabrze. Zabrzanie, tak jak w całym sezonie - również w kwietniu - mecze lepsze przeplatali gorszymi. Wygrali z Olimpią Grudziądz i Drutex-Bytovią Bytów, a przegrali z Chrobrym Głogów i MKS Kluczbork. Do tego dorobku dołożyli jeszcze remis z Wigrami Suwałki. Na temat drużyny Górnika najczęściej informowano w katowickim „Sporcie” oraz na portalach sportowefakty.wp.pl i gol24.pl. Było to odpowiednio 129, 124 i 119 publikacji. Na kolejnych pozycjach w zestawieniu uplasowały się Stal Mielec i GKS Katowice.


Wykres 2. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn 1. ligi w kwietniu 2017 (prasa i wybrane strony internetowe)

„Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Badanie uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com). Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest cyklicznie począwszy od 1 marca 2010 roku. Do tej pory analitycy firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wzięli pod uwagę już ponad 1,5 mln informacji.

Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764