logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liderzy rankingu cytowań w lipcu

  PR 24.08.2015, przeczytano 1094 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została ponownie Gazeta Wyborcza. Na drugim miejscu pojawiła się Rzeczpospolita, na trzecim Fakt. Najczęściej cytowanymi dziennikami regionalnymi były ex aequo: Polska Głos Wielkopolski oraz Polska Dziennik Zachodni, na kolejnych pozycjach znalazły się Polska Dziennik Bałtycki oraz Polska Gazeta Wrocławska. Wśród tygodników ogólnopolskich najchętniej powoływano się na Do Rzeczy, następnie na Politykę oraz Wprost


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liderzy-rankingu-cytowan-w-lipcu,25755,artykul.html

W najnowszym rankingu na pierwszym miejscu wśród dzienników ogólnopolskich znalazła się Gazeta Wyborcza (181). Ryszard Kalisz na łamach Wyborczej przeprosił Tomasza Siemoniaka, co chętnie komentowano (podczas nagranej rozmowy z Aleksandrem Kwaśniewskim w restauracji Sowa i Przyjaciele, Kalisz chwalił się informacjami na temat rzekomej korupcji, w którą mógł być zamieszany Minister Obrony Narodowej). Przytaczano także fragmenty wypowiedzi premier Ewy Kopacz dla GW. Wracano też do publikacji sprzed lat na temat zmarłego Jana Kulczyka. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (113), a na trzecim uplasował się Fakt (74). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Dziennik Gazeta Prawna (61), Przegląd Sportowy (51), Super Express (47), Puls Biznesu (24), Gazeta Polska Codziennie (16),  Nasz Dziennik (12), Polska The Times (12), Trybuna (2).


Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu pojawiły się jednocześnie Polska Głos Wielkopolski i Polska Dziennik Zachodni (po 11). Drugie miejsce zajęła Polska Dziennik Bałtycki (8), trzecie Polska Gazeta Wrocławska (7). 


Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu uplasował się Do Rzeczy (95). Tygodnik ujawnił zapis rozmowy Ryszarda Kalisza z Aleksandrem Kwaśniewskim, która została zarejestrowana w październiku 2013 r. w restauracji Sowa i Przyjaciele. Drugie miejsce zajął tygodnik Polityka (77), a trzecie Wprost (40).


W zestawieniu największej liczby informacji poświęconych poszczególnym tytułom znalazły się: wśród dzienników ogólnopolskich – Gazeta Wyborcza (137), dzienników regionalnych – Polska Gazeta Krakowska (21), a tygodników opinii – ponownie Polityka (55).   




Badanie zostało przeprowadzone na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 lipca 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. 

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764