logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liderzy rankingu cytowań w marcu

  PR 17.04.2015, przeczytano 910 razy
ilustracjastrzałka

W marcu 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem wśród dzienników ogólnopolskich była po raz kolejny, Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach znalazły się Rzeczpospolita oraz Przegląd Sportowy. Wśród tygodników ogólnopolskich najchętniej powoływano się na Wprost, Newsweek Polska oraz Politykę. Najczęściej cytowanymi dziennikami regionalnymi były: Polska Dziennik Łódzki, Polska Głos Wielkopolski oraz Polska Dziennik Bałtycki


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liderzy-rankingu-cytowan-w-marcu,24568,artykul.html

Kolejny miesiąc z rzędu na pierwszym miejscu w zestawieniu cytowań wśród dzienników ogólnopolskich pojawiła się Gazeta Wyborcza (245). Dziennikarze wracali do sprawy podsłuchów i komentowali publikację Wojciecha Czuchnowskiego „Kelnerzy od nielegalnych nagrań zeznają: Falenta chciał „odpalić Sienkiewicza” i rząd” (13.03.). Po publikacji Marek Falenta oskarżył dziennikarza o manipulację. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (105), a na trzecim uplasował się Przegląd Sportowy (63). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Fakt (62), Super Express (41), Puls Biznesu (31), Dziennik Gazeta Prawna (27), Nasz Dziennik (13), Gazeta Polska Codziennie (13), Polska The Times (12), Metro (5), Trybuna (3).

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska Dziennik Łódzki (14). Drugie miejsce zajęły Polska Głos Wielkopolski i Polska Dziennik Bałtycki (po 12), a trzecie Dziennik Polski oraz Polska Gazeta Krakowska (po 7).

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Wprost (191). Media wracały do sprawy podsłuchów sprzed roku; dyskutowano o powołaniu komisji śledczej. Komentowano też „sprawę Durczoka” – dziennikarz nie pracuje już w TVN i przerywa milczenie. Drugie miejsce zajął Newsweek Polska (67), a trzecie tygodnik Polityka (63).

W zestawieniu najczęściej wymienianych tytułów w mediach wśród dzienników ogólnopolskich najwięcej pisano o Gazecie Wyborczej (359), wśród dzienników regionalnych na temat Polska Gazeta Krakowska (23), natomiast wśród tygodników opinii o Polityce (69). 

Badanie zostało przeprowadzone na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 marca 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. 

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764