logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liderzy rankingu cytowań we wrześniu

  PR 16.10.2015, przeczytano 1672 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została ponownie Gazeta Wyborcza. Na drugim miejscu pojawiła się Rzeczpospolita, na trzecim Przegląd Sportowy. Najchętniej cytowanym dziennikiem regionalnym była podobnie jak w ubiegłym miesiącu: Polska Głos Wielkopolski, za nią Polska Gazeta Wrocławska oraz Dziennik Polski. Wśród tygodników ogólnopolskich najchętniej powoływano się na Newsweek Polska, następnie na W Sieci i Do Rzeczy oraz Politykę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liderzy-rankingu-cytowan-we-wrzesniu-,26290,artykul.html

W aktualnym rankingu na pierwszym miejscu wśród dzienników ogólnopolskich znalazła się Gazeta Wyborcza (131). Cytowano m.in.: informacje o starcie z list PO Ludwika Dorna i Grzegorza Napieralskiego. Przytaczano także fragmenty wywiadu z Włodzimierzem Cimoszewiczem na temat uchodźców, a także inne publikacje poświęcone temu tematowi. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (45), a na trzecim uplasował się Przegląd Sportowy (44). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Fakt (41), Super Express (40), Dziennik Gazeta Prawna (29), Nasz Dziennik (12), Puls Biznesu i Polska The Times (po 11), Trybuna (3).

Wśród dzienników regionalnych najczęściej powoływano się na Polska Głos Wielkopolski (12). Na drugim miejscu pojawiła się Polska Gazeta Wrocławska (11), a na trzecim Dziennik Polski (8). Za nimi stanęły kolejno: Polska Dziennik Łódzki (7), Polska Dziennik Bałtycki (6), Polska Gazeta Krakowska (5), Polska Kurier Lubelski i Echo Dnia oraz Express Bydgoski (po 2), Polska Dziennik Zachodni, Gazeta Pomorska, a także Gazeta Olsztyńska (po 1).

Wśród tygodników ogólnopolskich pierwsze miejsce zajął Newsweek Polska (42). Cytowano m.in.: fragmenty publikacji na temat luksusowych wakacji przewodniczącego „Solidarności”, Piotra Dudy oraz jego komentarz odnośnie zarzutów. Drugie miejsce zajęły tygodniki: W Sieci i Do Rzeczy (po 37), a trzecie Polityka (36). Na dalszych pozycjach znalazły się: Wprost (31), Tygodnik Powszechny (18), Gazeta Polska (8), Gość Niedzielny, Przegląd oraz Tygodnik Solidarność (po 6) oraz tygodnik Nie (1).

W zestawieniu największej liczby informacji poświęconych poszczególnym tytułom pojawiły się: wśród dzienników ogólnopolskich – Gazeta Wyborcza (284), dzienników regionalnych – Polska Głos Wielkopolski (30), a tygodników opinii Newsweek Polska (119). Warto zaznaczyć, że w badanym miesiącu z inicjatywy Gazety Wyborczej ponad 40 polskich redakcji opublikowało informator „Więcej wiedzy - mniej strachu - uchodźcy w Polsce" pod patronatem Urzędu do spraw Cudzoziemców. Do akcji przystąpiły: Fakt, Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Interia, Krytyka Polityczna, Nasze Miasto, Natemat.pl, Newsweek, Metrocafe.pl, Onet, Polityka.pl, Polsat, portal Polskieradio.pl, Radio dla Ciebie, Radio Eska, Rzeczpospolita, Super Express, Telewizja Polska, Tok FM, Trójka - PR3, Tygodnik Powszechny, Wirtualna Polska, Dziennik Bałtycki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Kurier Lubelski, Dziennik Łódzki, Głos Wielkopolski, Polska The Times, Gazeta Wrocławska, Gazeta Pomorska, Gazeta Lubuska, Kurier Poranny, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Echo Dnia, Głos Szczeciński, Głos Koszaliński, Głos Dziennik Pomorza, Dziennik Polski, Gazeta Współczesna, Express Bydgoski, Nowości Toruńskie, Express Ilustrowany. Wspomniana akcja edukacyjna na temat uchodźców spowodowała dużą liczbę informacji dla poszczególnych tytułów, co zostało uwzględnione we wrześniowym rankingu.

Badanie zostało przeprowadzone na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 września 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media.

Źródło: NEWTON Media Sp. z o.o

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764