logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liderzy rynku gadżetów na Promo Show

   27.04.2015, przeczytano 1043 razy
ilustracjastrzałka

Częścią wrześniowych targów Festiwal Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań) jest PROMO SHOW, cykl spotkań w trzech polskich miastach, przygotowany specjalnie dla firm z rynku reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liderzy-rynku-gadzetow-na-promo-show,24691,artykul.html

Spotkania rozpoczną się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będą miały miejsce w Poznaniu, a 17 września zakończą się w Katowicach. Wśród kilkudziesięciu firm, które potwierdziły swój udział, w road show, znalazły się główni dostawcy branży artykułów promocyjnych, m. in. 12M, Capira, Easy Gifts,Expen, elasto form Polska Inspirion, Macma, Mid Ocean Brands, Mount Blanc, Texet Poland, Zakład Galanterii Skórzanej Stefania, USB System.

- PROMO SHOW to unikalna możliwość spotkania z klientami podczas road show, przygotowanego specjalnie dla firm z rynku reklamy. Kameralny nastrój sprzyja biznesowym relacjom, a dostawcy będą mieli okazję przedstawić bliżej najnowsze rozwiązania i produkty. Po zeszłorocznym sukcesie eventu, widzimy duże zainteresowanie kolejną już edycją PROMO SHOW - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Dodatkowo, podczas road show przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań w Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.

Festiwal Druku objęty jest patronatem Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764