logo
WIADOMOŚCI

Liderzy rynku gadżetów na Promo Show

jacekra   27.04.2015, przeczytano 971 razy
ilustracjastrzałka
Liderzy rynku gadżetów na Promo Show

Częścią wrześniowych targów Festiwal Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań) jest PROMO SHOW, cykl spotkań w trzech polskich miastach, przygotowany specjalnie dla firm z rynku reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liderzy-rynku-gadzetow-na-promo-show,24691,artykul.html

Spotkania rozpoczną się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będą miały miejsce w Poznaniu, a 17 września zakończą się w Katowicach. Wśród kilkudziesięciu firm, które potwierdziły swój udział, w road show, znalazły się główni dostawcy branży artykułów promocyjnych, m. in. 12M, Capira, Easy Gifts,Expen, elasto form Polska Inspirion, Macma, Mid Ocean Brands, Mount Blanc, Texet Poland, Zakład Galanterii Skórzanej Stefania, USB System.

- PROMO SHOW to unikalna możliwość spotkania z klientami podczas road show, przygotowanego specjalnie dla firm z rynku reklamy. Kameralny nastrój sprzyja biznesowym relacjom, a dostawcy będą mieli okazję przedstawić bliżej najnowsze rozwiązania i produkty. Po zeszłorocznym sukcesie eventu, widzimy duże zainteresowanie kolejną już edycją PROMO SHOW - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Dodatkowo, podczas road show przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań w Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.

Festiwal Druku objęty jest patronatem Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone