logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liderzy rynku gadżetów na Promo Show

   27.04.2015, przeczytano 1487 razy
ilustracjastrzałka

Częścią wrześniowych targów Festiwal Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań) jest PROMO SHOW, cykl spotkań w trzech polskich miastach, przygotowany specjalnie dla firm z rynku reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liderzy-rynku-gadzetow-na-promo-show,24691,artykul.html

Spotkania rozpoczną się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będą miały miejsce w Poznaniu, a 17 września zakończą się w Katowicach. Wśród kilkudziesięciu firm, które potwierdziły swój udział, w road show, znalazły się główni dostawcy branży artykułów promocyjnych, m. in. 12M, Capira, Easy Gifts,Expen, elasto form Polska Inspirion, Macma, Mid Ocean Brands, Mount Blanc, Texet Poland, Zakład Galanterii Skórzanej Stefania, USB System.

- PROMO SHOW to unikalna możliwość spotkania z klientami podczas road show, przygotowanego specjalnie dla firm z rynku reklamy. Kameralny nastrój sprzyja biznesowym relacjom, a dostawcy będą mieli okazję przedstawić bliżej najnowsze rozwiązania i produkty. Po zeszłorocznym sukcesie eventu, widzimy duże zainteresowanie kolejną już edycją PROMO SHOW - mówi Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.

Dodatkowo, podczas road show przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań w Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.

Festiwal Druku objęty jest patronatem Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764