Lidia Cybulska dołączyła do Iberionu jako pierwsza z siedmiu gwiazd, które spółka ogłaszała w ramach przeprowadzonego w ubiegłym roku rebrandingu. Początkowo objęła funkcję dyrektor sprzedaży. Po awansie, obejmie kierownictwem całe biuro reklamy.
- Lidia to wybitna specjalistka w zakresie reklamy, ale również świetna organizatorka. Jestem przekonany, że wspólnie zbudujemy biuro reklamy o najwyższej jakości usług w Polsce. Zainteresowanie naszą ofertą po rebrandingu jest naprawdę duże i już teraz wiemy, że (rekordowy) rok 2023 pobijemy na głowę. Awans Lidii to kolejny krok. Już wkrótce ogłosimy cztery nowe transfery, które wzmocnią pion sprzedaży i marketingu - mówi Maksymilian Tomanek, wicepreses Iberion, który w firmie odpowiada m.in. za sprzedaż i marketing.
Lidia Cybulska to doświadczona dyrektor sprzedaży, z sukcesami zajmujący się kampaniami digital w obszarze zdrowia, parentingu, wnętrz, technologii czy branży FMCG. 15 lat doświadczenia w mediach, zarówno w relacjach z klientami bezpośrednimi, jak i z domami mediowymi. Umiejętność budowania i zarządzania zespołami handlowymi oraz wyznaczania i realizacji planów sprzedażowych. Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów oraz satysfakcjonująca, długofalowa współpraca ze stałymi partnerami biznesowymi. Profesjonalna komunikacja oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Bardzo dobra organizacja pracy. Nastawienie na poszerzanie wiedzy i kompetencji. Certyfikat DIMAQ Professional Digital Marketing Qualification.
Od 2023 r. związana z Grupą Iberion, w której zarządza zespołem doświadczonych handlowców, odpowiada za politykę cenową i realizację budżetów sprzedażowych oraz za kontakty i warunki współpracy z domami mediowymi. Wcześniej odpowiedzialna za digital i projekty specjalne w ZPR Media i AWR Wprost.
- Gdy pół roku temu dołączyłam do Grupy Iberion wiedziałam, że praca w tym miejscu będzie bardzo satysfakcjonująca. Mając w portfolio kilkanaście szerokozasięgowych serwisów tematycznych, najlepsze social media w Polsce i zaufanie milionów Polaków nie mogło być inaczej. Jednak sukces i atmosferę tworzą ludzie, a Ci w Iberionie to nie tylko wybitni specjaliści, ale też osoby pełne zapału, kreatywności i życzliwości. To dzięki nim zyskaliśmy w 2023 r. wielu partnerów biznesowych zadowolonych ze współpracy, dla których serwisy Grupy na stałe wspisały się w mediaplan na przyszłe lata. Tym bardziej się cieszę, że rok 2024 to kontynuacja kierunku w jakim rozwija się Iberion i już niedługo do zespołu sprzedażowego dołączą kolejne doświadczone osoby. Docenienie mojej pracy i nowe wyzwania jakie stawia przede mną rok 2024 to dowód na przejrzystą ścieżkę kariery i bezkompromisowe docenianie najlepszych, które w Iberionie są jedną z podstawowych wartości firmy. Cieszę się, że każdego dnia się o tym przekonuje - mówi Lidia.
Źródło: Iberion