logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidia Cybulska dołączyła do działu sprzedaży bezpośredniej PMPG Polskie Media

  PR 24.01.2022, przeczytano 189 razy

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu struktur sprzedaży bezpośredniej zapraszając do współpracy Lidię Cybulską w roli Dyrektora odpowiedzialnego za koordynację sprzedaży i prac zespołu w segmentach zdrowia, parentingu i wnętrz.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidia-cybulska-dolaczyla-do-dzialu-sprzedazy-bezposredniej-pmpg-polskie-media,394513,artykul.html

Lidia ma za sobą 12 lat praktyki sprzedażowej w Grupie ZPR Media. Swoją karierę rozpoczynała w Wydawnictwie MURATOR, gdzie z sukcesem realizowała się jako lider sprzedaży. Od wielu lat związana jest z branżą wnętrzarską, a od 2018 roku pracuje również na segmencie Parenting i Zdrowie. Doskonale czuje się w sprzedaży produktów cyfrowych i projektów specjalnych.

- 7,5 mln realnych użytkowników oraz  120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg Gemius Media Panel, grudzień 2022) to duży potencjał, który mam nadzieję efektywnie wykorzystać. Z segmentem zdrowia i szeroko rozumianego well-being’u czuję się szczególnie blisko zawiązana. Prywatnie jestem miłośniczką zdrowego, świadomego odżywiania i wpierania leczenia adekwatnie dobraną dietą - komentuje Lidia Cybulska.

Zarząd PMPG Polskie Media S.A. życzy Lidce i jej zespołowi powodzenia.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku.
TikTok to globalna platforma rozrywkowa, która czerpie siłę z kreatywności swojej barwnej społeczności. W maju, Europejskim Miesiącu Różnorodności, dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi ze wspieraniem mniejszości, zaprasza do budowania włączającej kultury i właściwego, szerszego eksponowania dotychczas słabiej reprezentowanych grup społecznych....
Wyższe przychody i zysk Wirtualnej Polski w pierwszym kwartale 2022 roku
Wirtualna Polska Holding S.A. w pierwszym kwartale 2022 roku zwiększyła zysk netto o ponad 65%, w porównaniu do 2021 roku. Z WP Ads, narzędzia do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i u innych wydawców, korzysta już kilkuset klientów. Wirtualna Polska rozwija też usługi subskrypcyjne, z tego powodu nabyła akcje spółki...
Krajowy Instytut Mediów opublikował na swojej stronie kim.gov.pl kolejne wyniki trackingu treści audio. Dane obejmują wskaźnik słuchalności dziennej, wskaźnik udziału dziennego w czasie słuchania oraz średni czas słuchania wiodących stacji radiowych ogólnopolskich i regionalnych. Przedstawione są także ogólne charakterystyki dotyczące słuchania radia, jak...
Radio Tok FM na fali rekordów słuchalności
Aż 3,2% udziału w czasie słuchania - ten rekordowy wynik Radio TOK FM uzyskało w najnowszej odsłonie badania Radio Track za okres luty - kwiecień 2022 r. Pod tym względem stacja zajmuje już czwarte miejsce wśród ogólnopolskich rozgłośni. TOK FM należy też do najchętniej włączanych radiostacji w głównych aglomeracjach w Polsce, będąc wiceliderem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764