logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidia Cybulska dołączyła do działu sprzedaży bezpośredniej PMPG Polskie Media

  PR 24.01.2022, przeczytano 212 razy

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu struktur sprzedaży bezpośredniej zapraszając do współpracy Lidię Cybulską w roli Dyrektora odpowiedzialnego za koordynację sprzedaży i prac zespołu w segmentach zdrowia, parentingu i wnętrz.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidia-cybulska-dolaczyla-do-dzialu-sprzedazy-bezposredniej-pmpg-polskie-media,394513,artykul.html

Lidia ma za sobą 12 lat praktyki sprzedażowej w Grupie ZPR Media. Swoją karierę rozpoczynała w Wydawnictwie MURATOR, gdzie z sukcesem realizowała się jako lider sprzedaży. Od wielu lat związana jest z branżą wnętrzarską, a od 2018 roku pracuje również na segmencie Parenting i Zdrowie. Doskonale czuje się w sprzedaży produktów cyfrowych i projektów specjalnych.

- 7,5 mln realnych użytkowników oraz  120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg Gemius Media Panel, grudzień 2022) to duży potencjał, który mam nadzieję efektywnie wykorzystać. Z segmentem zdrowia i szeroko rozumianego well-being’u czuję się szczególnie blisko zawiązana. Prywatnie jestem miłośniczką zdrowego, świadomego odżywiania i wpierania leczenia adekwatnie dobraną dietą - komentuje Lidia Cybulska.

Zarząd PMPG Polskie Media S.A. życzy Lidce i jej zespołowi powodzenia.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Autorytetami dla pokolenia Alfa są tiktokerzy, gamerzy, a także rodzice
Określenie „pokolenie Alfa” odnosi się do dzieci, które urodziły się po 2010 roku. Nie są one jeszcze w stanie decydować o swoim życiu, ale już są wymagającymi konsumentami, szczególnie treści cyfrowych. Nie znają bowiem świata bez internetu, komputera, smartfona i wielu innych urządzeń, które dają różne możliwości zastosowania. Tę...
Wprost.pl, którego wydawcą jest Spółka AWR Wprost należąca do Grupy PMPG Polskie Media, rusza z serwisem wnętrzarskim dom.wprost.pl poświęconym projektowaniu i urządzaniu wnętrz, tarasów i ogrodów, budowie, remontom, promocji designu i architektury. Nie zabraknie także informacji o branżowych wydarzeniach, zjawiskach i trendach z całego świata.
Tomasz Krawczyk wiceprezesem Time S.A.
Zarząd TIME S.A. dotychczas występował w trzyosobowym w składzie: Katarzyna Białek - prezes, oraz wiceprezesi Michał Hejka i Piotr Cichocki. Nowy wiceprezes zarządza pionem wydawniczym.
Addressable TV, innowacyjne rozwiązanie wprowadzone przez TVN Grupa Discovery, to rewolucja w reklamie telewizyjnej, którą Orange Polska i Value Media wykorzystują w swojej kampanii. Rozwiązanie telewizji adresowalnej umożliwia emisję dedykowanych reklam dopasowanych do indywidualnych charakterystyk odbiorców.
„Eksperyment
Michał Janczura przygotował kolejny radiowy serial dokumentalny, tym razem poświęcony eksperymentom z wykorzystaniem komórek macierzystych. Cykl pod tytułem „Eksperyment" pojawi się na platformie podcastowej TOK FM - na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM już we wtorek, 4 października 2022 r. o godz. 7:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764