logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidia Kazen i Dorota Eberhardt z nowymi rolami w TVN Warner Bros. Discovery

  PR 02.11.2024, przeczytano 345 razy
ilustracja
Lidia Kazen

Z dniem 1 listopada Lidia Kazen obejmuje stanowisko dyrektor programowej kanałów TVN, a Dorota Eberhardt będzie pełnić rolę dyrektor programowej streamingu, kanałów nowej generacji i operacji programowych. Z firmą rozstaje się Bogdan Czaja, Group Vice President Programming & Operations. Zmiany odzwierciedlają nowe podejście do strategii zarządzania programami, która przewiduje maksymalne zacieśnienie współpracy między obszarami telewizji linearnej i streamingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidia-kazen-i-dorota-eberhardt-z-nowymi-rolami-w-tvn-warner-bros.-discovery,406327,artykul.html

Lidia Kazen, dotychczas sprawująca funkcję dyrektor kanału TVN, od 1 listopada zostanie dyrektor programową kanałów TVN. W tej roli będzie odpowiadała za stację TVN, TVN Siedem, TTV oraz TVN Style i TVN Turbo, a także za ofertę programów rozrywkowych grupy. Dorota Eberhardt ostatnio odpowiadała za strategię i ofertę programową serwisów Max i Player oraz wybrane kanały tematyczne. Jako dyrektor programowa streamingu, kanałów nowej generacji i operacji programowych, od początku listopada będzie dodatkowo odpowiadała za operacje programowe (ramówki) oraz za produkcje fabularne. Lidia Kazen i Dorota Eberhardt będą raportować do Kasi Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.

Bogdan Czaja przestaje pełnić funkcję GVP Programming & Operations WBD w Polsce i rozstaje się z grupą TVN Warner Bros. Discovery.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Gdzie się ci ludzie pomieszczą, gdy Orban przejmie TVN....

Najnowsze w tym dziale

Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
Rafał Kaniecki dołącza do Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako Paid Social & Partnerships Director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne...
Andrzej Mężyński nowym szefem Forsal.pl
Z początkiem grudnia Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, jednego z kluczowych serwisów ekonomicznych w Polsce. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach przyczynią się do dalszego rozwoju portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764