logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidia Popiel wybrała Renault Megane R.S.

  PR 31.08.2018, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

Lidia Popiel, fotografka i wykładowczyni Warszawskiej Szkoły Filmowej, będzie jeździła Renault Megane R.S. Lidia Popiel od dawna wspiera wybrane projekty Renault Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidia-popiel-wybrala-renault-megane-r.s.,37749,artykul.html

Lidia Popiel jest fotografką i wykładowczynią na Wydziale Fotografii w Warszawskiej Szkole Filmowej. Pełni również funkcję redaktor naczelnej magazynu internetowego PhotoCulture.pl Została uznana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Angażuje się w akcje społeczne. Była członkiem jury podczas dotychczasowych edycji konkursu dla młodych projektantów Renault Passion for Design & Innovation.

- Lidia Popiel jest silną marką i wspaniałą osobowością. Współpracujemy na różnych polach od wielu lat, a kontrakt ambasadorski jest uwieńczeniem tej relacji. Łączy nas  zamiłowanie do estetyki, pięknego designu, a także życia z pasją – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Renault Terytorium East.

Lidia Popiel będzie jeździła Renault Megane R.S. w kolorze Biała Perła.

- Zakochałam się w nowej linii stylistycznej aut Renault. A Megane R.S. od razu urzekł mnie nadzwyczajną mocą i swoim sportowym designem – już same kształty i wykorzystane materiały wskazują na niezwykłe doznania, które ten samochód oferuje. Cieszę się, że będę mogła spędzić więcej czasu za jego kierownicą – mówi Lidia Popiel.

Nowy Megane R.S. to najmocniejszy samochód sportowy Renault produkowany seryjnie. Jest odzwierciedleniem sportowej pasji ludzi tworzących zespół Renault Sport. Silnik turbo najnowszej generacji o pojemności 1,8 l, mocy 280 KM i momencie obrotowym 390 oraz układ jezdny, który łączy wysokie osiągi, zwrotność, stabilność i komfort z technologią 4CONTROL oraz czterema kołami skrętnymi i czterema amortyzatorami z hydraulicznymi odbojnikami – to wszystko gwarantuje prawdziwą przyjemność z jazdy.

Źródło: Renault Polska

www.renault.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764